Probleme, Blogule?

De cand nu mai fumez in camera asta, eu si blogul meu avem oarece probleme de comunicare, e ca un inceput de criza conjugala. I-am zis ca n-ar fi rau sa luam o pauza, sa ne mai vedem si cu alte maini, cu alte ferestre, dar el nu si nu.
– Te uiti la mine, zice, iti fulgera cate o idee, imi deschizi draftul, ma starnesti, cum ar veni, apoi fugi sa fumezi in bucatarie sau pe balcon si ma lasi neterminat. Ce scrii tu acolo in minte, in palme, pe frunzele vitei de vie sau pe bobitele in formare? Parca era vorba ca n-avem secrete. Nici macar pe George nu mi l-ai povestit, din ce se compune George? Pff, poftim la ea, iar a intins-o la fumat.
– Ce zici? George se compune si din prietenul meu imaginar, parca n-ai sti.
– Hai lasa.
– Ce naiba, acum vrei si link? Uite, nesatulule, inca unul.
– Hehe, imi dai o ocupatie pentru inca o tigara?
– Kent white, nu te supara, e ceva aproape superfluumm.
– Super fuummuri, vrei sa spui.

Cam asa sunt incercarile de a ne reface relatia. Cand suntem in toane bune, ne uitam la poze din trecut, ne amintim ce frumos ne scriam, cum ne primeam musafirii cu zambetul pe buze, cum fugeam impreuna in lume, in lumi… Despre varsta inocentei, insa, in insemnarea viitoare sau la tigara urmatoare, who knows?

47 responses to “Probleme, Blogule?

  1. ai doua optiuni : fie te lasi de fumat ( ba tu prima!!) fie scoti blogul pe balcon.
    In bucatarie, nu! Nu vreau in ruptul capului sa ma informezi cu vreo chifteluta sau, mai rau, vreo sarma.

  2. nu stiu ce-am facut, poate m-am balbait 🙂 sterge primul coment

  3. hehehehehe cata dreptate ai tu, ummel
    atat de multa dreptate…
    Totusi Blogu ne iubeste neconditionat… ne asteapta cuminte adormit si da fericit din coada cand apasam butonu de Login.
    Ce pacat ca nu poate trai de unul singur… ar avea atat de multe de spus…
    }}{{

  4. eu fumez doar in gand :), si tot stau departe de blog, in ultimul timp… numai ca pe mine blogul nu ma intreaba: tace, impasibil!

  5. Dada, s-ar putea sa existe victime colaterale ale certurilor conjugale. Deci daca te nimereste sarmaua, sa nu te superi pe mine, nu e cu intentie. :))
    Auzi, dar daca tot te afli prin zona, fluiera, macar sa stiu ca esti acolo si sa arunc cu capsune (am si spray cu frisca, pazea!)

    Buna dimineata, Jiji! Pai da, ne iubeste neconditionat, dar ar putea sa faca si el cate ceva in casa asta, nu sa astepte totul de-a gata. Cateodata chiar ma mir cand, dupa ce i-am dictat o gramada, vad ca n-a scris nimic. :))

    Silvia, silentio stampa? E tot o forma de protest si asta, l-oi fi suparat tu cu ceva. Hai ma, du-te si impaca-l! )

  6. sarmaua sa fie cu smantana, nu cu intentie, te rog 🙂
    lasa frisca si capsunii deoparte, ca fluiera eventually fault in atac :)) dupe ecumeniada :))

  7. Daca fluiera eventivu_ally, ii dau un ultimatUmm:
    acumm ori niciodata / sa dam dovezi la lume / ca-n aste bloguri curge / un sange de capsun.

    (sarmale decat cu frisca aruncam!)

  8. in frunza scrisa de vitza de viesi frisca, sa fie 🙂

  9. Pup, umma!
    Ti-am citit parerile la „Poveste pe Webloc” si din pacate nu am ajuns sa comentez. O intrebare. Voi, cei care ati tot intrat acolo sa spuneti cate-un NU MAI, puteti intra pe weblog? Mi s-a restrictionat doar mie accesul acolo sau e o problema a lor. Sunt paranoica?

  10. Uite Carameaua!

    Si eu am crezut ca m-au banat, dar se pare ca e doar o problema de intretinere a site-ului.
    Paranoica? Mai intrebi? :)) Dar te afli intr-o companie aleasa, te asigur.

  11. Imi place la nebunie compania in care ma aflu.
    Uff, ce bine ca nu m-au banat! Ce, sa va baneze si pe voi nu doar pe mine! :)) Paranoicilor!

    Trista povestea caramelei, nu? :))

  12. N-am inteles daca tu esti fetita sau carameaua, totusi. :)) In ambele cazuri, sa stii ca optimista de mine vede numai partea buna si dulce.

    Monstruletul tau e un extraterestru cu trena, asa se vede de la noi, paranoicii de noi. Dar daca rostim corect incantatia, poate se indura Permu sa ne arate adevarul. „Eu sunt mic, tu fa-ma mare!” 🙂

  13. Na, ca m-ai bagat in ceata. oare eram carameaua sau fetita? pe cine sa intreb?

    Permu nu se indura de mine, ba mai mult, nici nu-i pasa.

  14. Ah, Aca, ti-as spune ca-i pasa, dar nu vreau sa dau din casa, asa ca tac malc. :))

    Mai, eu cred ca astia de pe weblog au banat toata blogosfera si l-au lasat doar pe James. I-o fi amenintat ca-i da in judecata si pe ei, saracii.
    Oricum, daca ne iarta pentru comportamentul neadecvat de care am dat dovada ieri, sunt gata sa pun un pariu. La cum merg lucrurile, singura care-l poate detrona pe James este Simona Genovia Campean. Sa nu spuneti ca nu v-am spus.

  15. Daca il detroneaza simona genovia, o reprezint din oficiu in instanta :))) Dar eu nu cred, ma. Eu cred ca astia doi se impaca acum si fac schimb de stelute. da-le mie, na-le tie :)))

  16. da, si salutam acadelu caramelu, Caramel verde? A-nverzit blogosfera toata

  17. Sau poate de-aia au inchis, ca sa negocieze Antonio cu James si Ioan contractul pe urmatoarele 3 luni de circ. Iti dai seama ca fara ei moare weblogu?
    Plata se face decat in stelute, s-avem Pardon.

  18. :))) da mai, eu, vai de steaua mea, de unde sa platesc bilet de intrare la circ?
    Poate negociaza sa-i cumpere domeniu pe .ro :))) si-a bagat dracu coada :))

  19. Nunu, ma, ca James e gascanul cu oua de aur. :))

    Pe mine m-au debanat putin, de control, dar au simtit ca am ganduri necurate si m-au banat la loc.

  20. hmmm… zici tu ca are oole de aur? d’aia o fi papusica troglodita, a ramas muta de uimire cu okii in oole lui :))

  21. auzi? facem o omleta din oo de aur deseara?:)))

  22. [in coada mea, tocmai cand am scris pe weblog si eu.. s-a stricat serviciul. nu pot culege roadele: mii de comentarii, laude, stelute, bani, statui roz samd viata e clar incorecta.]

  23. dada, seamana. alea toate suntadevarata papusica? s-a multiplicat mai ceva ca mrs smith

  24. auzi, a salvat careva bloaga si comenturile? ca eu nu am reusit azi sa mai intru. jj, tu ai stricat weblogu:))) cu torturile tale :))

  25. elou mosntrilor. cum mai acadea s anu ma indur de tine?

    uite aici ce urata esti (la mosntri e compliment. ce mai ma repet azi)

    http://www.gravatar.com/avatar/535fecbd619b7462d5aadbf2eec2526f?s=128&d=monsterid

    ummel, tu taci mac 😀

    tu olandezo aiintrat in meci. aia nu banat pe careva. dar pentru ca joaca romanii diseara si au pus embargo la olandezi. din cauza ta sufera jamespul. rea! poate ne bati diseara s avezi ce te alerg prin blogosferasi-ti scot din ochia aia multi.

    acu ca veni weblogu, adica vorba (caci mai intai a fost weblogu nu-i asa? hehe.), era evident ca o lucrare de asa avengura/timp nu putea fi preintampinata pentru a-i anunta pe prosti hihih. si tocmai scisese mareana o insemnare despre jamespul, din casa asa.

    intr-o alta ordine de idei, ca nu am mai apucat sa zic pe nedumeriri, odata si odata tot o sa ni se strice groapa cu tantalai, penca weblogul in sine oricum se afla pe o linie moarta. weblogu nu e nici jucaria piedutului ala, „eram”, si nici ceva ce merge. netbridge (proprietarii weblogului) cand se jucau cu weblogul se gandeau probabil ca vor face vai mama lor platforma de blog de succes. i-au pacalit pe aia de la kappa si de acasa, care la randullor au murit cu blogu in brate pe segmentul ala, asa de mareata e platforma.

    tantalaii nu au vazut ca viabilitatea produsului nu era platforma in sine cat oamenii care s-a intamplat sa se agate primii pe .ro-ul ala si nu pe wp etc. astea fiind spuse, cat dracu sa dureze pana cand unuia de pe acolo o sa-i dea in minte sa puna pct taraseniei.

    ce ne facem fara jamesi? ca am vazut aseara unii deja isi cantau cantecele de lebada de mare tristete ce era :)) ca trebuiau sa faca un post de „parodie”.

    o sa ramanem cu amintirea lu broker, sdkfrancisc, grinu, james si cata-n par. da pana atunci probabil ca mai va, caci na, e romancatiash si prostia inca nu costa.

  26. btw, ummos, tu lasa vrazile. ca tu de cand ai scris titlu la insmenarea asta, ai adus norii peste weblog :))

    probleme weblogule? neeeeeee! totul eminunat. alb de minunat.! zen

    ivaaaal

  27. Vai, ce comentatori neseriosi, va dau in judecata pentru deturnare, ma!

    Omleta din oua de gasca botoasa
    E alba, inalta si foarte stufoasa
    Se bate c-o bata de baseball mai groasa
    Se adauga fire de barba tepoasa.
    Sa faca omleta clonele-nvata
    S-aduca stelute, commenturi din piata
    Sa-i cante in rime, flamband-o in fata
    Minunata ii spun si-n joc o rasfata
    Omleta din oua
    Din oua de gasca
    De gasca botoasa.

  28. Vai, am crezut ca m-au banat si pe wordpress, nu se mai incarca pagina.

    Perm, chiar alb de minunata era pagina sub care scria „done”.
    Deci tot din cauza mea s-a lepadat Ioan de James? 😦

  29. :))) haha, saracu acadel, ce urata e:))) dar eu arat chiar bine, mey :))
    tu crezi, permule, ca nu m-am gandit la meciu de diseara? sa vezi cum cer eu azil politic, pe undeva prin atlanta:)) sa vezi cum ma mai deghizez, ca, sa vezi, eu nu sunt olandezaaaa… numa’ ziceam asaaa…
    eu dau pronostic 2-1 pt romania. golu 1- banel- golu 2 banel, golu 3 banel:))
    da, ma, o sa plangem dupa james ca cum dupa sdfrancisc, oare ala ce mai face, saracu? nu i-o fi dor de viciu? :))

  30. ba io te dau in judecata ca m-ai amenintat cama dai in judecata…cucutitu…

    cat despre joan, la ce circ e acolo, cred ca a baut unlighean de agiasma. in loc sa cante la lighean a cantat la james, l-a facut coarda:))

    sdkfrancisc il cauta pe vicu prin nucleu pamtntului, ca a zis el ca daca o sa aduca niste magma d-aia afara, o sa moara toti weee de pe lume.

    io zic sanu te mai prezinti la meci. 😛 ca sa fie zero zero..ca nici la masa verde nu castgam…sauacoloajungem la prelungiri..

  31. lasa ca te reprezint eu impotriva mea:)) in orice caz, a fost cea mai tare chestie din toata blogosfera conflictul asta conjugal, am ras si in somn :))

  32. lasa ca stau pe blog deseara, nu ma prezint la meci:))

  33. cica :

    Serviciul tau favorit este oprit temporar pentru intretinere.
    Te rugam sa revii in cateva momente.

    Intre timp : Relaxeaza-te, bea o cafea, pregateste-ti insemnarile pentru publicare
    sau joaca un minijoc (daca te plictisesti)

    Umm a venit cu minijocul, hai jj cu cafeaua. Dar cine vine cu relaxarea?
    Cam lung momentul la astia :))

    Leapada-te de satana, ai zis, si Joan se lepada :))

  34. Hahaa. Simpatica acad cu paranoia ei. Da acad, esti paranoica. Eu nu eu nuuuu.
    Si rapid, sa trecem unsprezecele de start inainte de start

    Sdfrancisk e numa al meu. Cum zicea ala, ca ii prinde pe aia de la comisie si ii ucide. Prinde-i ba baiatule , e usor , aia nu alearga ca sunt grasi. Asa si-o mai ia inca o data in ..el . Da-l dracu pe ala ca era cu capu personaju. Sper in continuare ca a murit singur si trist in garsoniera si doar cainele ce a ramas vesel in urma lui.

    Brokeru tata lor. Creca i-au disparut cosurile de pe fata acu si daca se concentreaza putin il si vad de mana cu askilo azi maine.

    Si mai am de zis da zic maine ca acu plec la meci. Romania- Olanda 3-0 in min 23 pentru ca maine ma trezesc aproape azi de dimineata ce e. Iar plec cu berea de azi in mine, maine la drum pe sosele. La lupta inainte!

    Hai Romania!

    ( eu sunt acum putin euforic ca de 10 minute ascult melodia asta http://www.youtube.com/watch?v=e36xQWW1YDQ&feature=related )

    cum sa nu-ti placa ma de ei, hai romania hai sa sarim toti ca unul ! banele fa-ne mandri!

    daca mai intarzii mult fac si echipa si ma calific singur

  35. salut intreaga blogosfera prezenta aici. pup pe oricine sta.

    permule, sunt urata foc. am doo limbi,mai. vaaaiii!!!

    umma, misto tare observatia ta. ne-au banat pe toti sa poate James sa-si comenteze insemnarile in voie.

    ing, pactul cu simona genovia campean ar fi mai ceva ca Marea Unire.

    Viciule: Hai Romania! Mai au timp, mai. Sau, nu?

  36. Ing a marcat doua goluri, dar sa n-o certati prea tare, ca are suflet bun. :))

    Viciu, arata venele! Le sta bine intregi, da? 🙂

    Aca, am citit la tine si m-am cutremurat. Bine ca s-a terminat cu bine si fetita e sanatoasa, asta e important, restul sunt nimicuri. 🙂

  37. Io am venit sa va pup cu intarziere :)))
    ing biata ai tot strigat tu dupa tort… dupa cafea… da blonda-i blonda si doarme cu ochii deschisi pe comentarii 🙂
    Neatza copchii… care-o fi treaz dupa macelu de-aseara

  38. eu ma dau dupe blog vreo cateva zile, pana uita lumea de meci, da? suflet maret am, dar nu m-am putut abtine 🙂 jj, pastreaza o cafea, tort nu!

  39. Buna dimineata, copii si fotbalisti!

    Ar trebui sa modific finalul insemnarii: despre varsta inocentei, pe webloc.

  40. Tu sa-i spui lui George asa,
    Data viitoare, cand te va mai vizita
    Ca cineva de aici, il stie
    Pe el, si-a lui meserie.

  41. 🙂 Vad ca te-ai razgandit cu plecatul, sa-ti fie fructuoasa intoarcerea.

    Cat despre George, multa lume il stie, crezi ca i-as spune ceva nou? Dar as putea sa-i transmit salutari, daca-mi spui de la cine.

  42. Un client multumit. :)))

  43. Nu, nu m-am razgandit. Nici nu plecasem. Vroiam sa vad motivatia din spatele actiunii, ca aveam senzatia ca e gresita. Acum m-am mai linistit. Noroc cu George… :)))

  44. Daaa, vezi ce folositor e George la blogul omului?

  45. :)))) Multa lume, putina omenire…

Lasă un comentariu