Ce mult te-am iubit, tastaturo

Pai da! Ce mult te-am iubit, tastaturo, ti-am tastat-o de-o mie de ori, ti-am luat silicon, te-am apasat pe buton, dar te-am inselat cu… niste foi, cu niste aer, cu niste zapauci, iar azi, of, azi te-am inselat cu un tricou verde si cu iarba de-aia adevarata. Trebuia sa consemnez lucrul asta. Prima burta de iarba a anului si cateva pagini de Updike intr-o liniste montata intre pini.

11 responses to “Ce mult te-am iubit, tastaturo

  1. Iubiri cu randul, cand tasty cand iarba si cerul; primavara e in mod cert impotriva tehnologiilor, e manipulatorie si e frumoasa, asa ca unu la zero pentru dansa. Si lui Updike ala i-a placut iarba verde, deasa?

  2. Si mi-a zis Updike-ul de dupa coperta lui rosie: lasa-ma, fata, in iarba, ca vreau sa fiu un mac patratos.

  3. Aaaah, tastatura nu se supara. Cred…

  4. nu se supara, doar da din CAP(S).

  5. Mda. Mi-ar fi plăcut şi mie să înşel tastatura cu nişte iarbă da’ o fumai pe toată vineri şi cum partidul şi guvernul se îngrijesc de sănătatea şi binele meu personal trimiţîndu-mi veveriţa în şomaj iar mie luîndu-mi un sfert de leafă, va trebui să mă mulţumesc cu ce mai pică – un fum, două – de la Ursan…
    Umma, fie-ţi mizericordioasă, dă şi mie nişte iarbă, că-mi arde buza…😀

  6. Apropo de Ursan, am tras cu ochiul la vorbele cu care i-ai tras de urechi prietenii pe un anumit site de socializare. :))
    Cat despre partid si guvern, i-as invita la un cocktail… Molotov.

  7. Ce zici, aş fi fost bun de profesor de liceu?

    Cocktail Molotov? Pfffffffffff… „A la lanterne!”

  8. Dupa noile norme, un profesor bun e ala care reuseste sa aiba liniste in clasa. Si tu cred ca ai reusi. Cel putin o vreme. :))

  9. Depinde ce înţeleg madamele norme prin „linişte”. Că mie îmi place interactivitatea şi şibertatea cuvîntului…

  10. Iar elevilor lor le plac inactivitatea si iarba. Cu minusul de 25% in portofel, unii profi intreprinzatori ar putea sa le ofere ce-si doresc.

Lasă un răspuns

