Ebosa

Deseneaza-mi o scrisoare, i-a spus ea Pictorului in the Past Perfect Time. Iar el i-a scris, cu litere rotunde si generoase, un rucsac de universuri, pe care ea, mandra si totodata constiincioasa, in felul ala scolaresc, le-a numerotat cu cerneala neagra inainte de a le inmormanta in sertarul de sus al comodei.

Acum cateva ore am gasit o lucrare de control abandonata pe un pervaz. Adrian D, clasa a X-a A, Test Paper, expressyouropinionabouthappiness, nota 8 minus. Si m-am gandit asa: iubita ta nu-ti stie scrisul, Adriane, iubita ta iti stie doar buzele si mass-ul. M-am gandit sa-l caut si sa-i spun, dar mi-a fost teama ca nu cumva Adrian sa fie urat si gras si fara iubita, asa ca am impins extemporalul cu dosul palmei fara sa citesc mai departe. Imediat ce a atins iarba, lucrarea de control a devenit un produs biodegradabil, iar eu am putut sa mi-l inchipui pe Adrian aproape frumos, aproape nemanelist, aproape trist. Si mi-am zis: da, acest Adrian compus din litere inegale de pasta de pix ieftin, acest Adrian pe care eu tocmai ce l-am inventat, ii va trimite intr-o zi Anei de la IX C un plic in care se va afla o foaie de caiet dictando, pe care ea o va despaturi si va citi mesajul albastrui si ingrijit: hai, fata, sa le facem cunostinta scrisurilor noastre. Iar acesta va fi doar inceputul.

Pe urma mi-am amintit piesa asta:

11 responses to “Ebosa

  1. O scrisoare, acolo lângă pervaz. Bineînţeles.

  2. Bine (ai) înţeles.🙂

  3. Oau, pana acum nu credeam ca povestile se pot intampla🙂. Dar de ce atata discriminare? Daca e urat si gras, totul e pierdut?

  4. Mai are o sansa: sa se apuce de invatat si la extemporalul urmator sa ia 10. Premiantii sunt sexi.😉

    Oaga🙂

  5. Ah, mi-e dor sa scriu scrisori timide!

  6. scrisori desenate de tastaturi rebele si ingeri conectati la terra!:D

  7. O foaie de caiet dictando închisă într-un plic?!?!?!?! Mesaj albastru şi îngrijit?!?!?!?!?!
    Astăzi?!?!?!
    Dumnezeule, parcă aş citi Cireşarii!

    Asta poate să mai găseşti la puştanii de peste juma’ de veac, dacă ai noroc să dai peste vreun nostalgic sau unul căzut, pentru o după-amiază, în butoiul cu melancolie!…
    În vremea semeseurilor, al mesăngerurilor de tot felul, a telefoniei mobile, tu imaginezi ELEVI?!?!?! care scriu SCRISORI?!?!?! pe FOI DICTANDO?!?!?! şi folosesc PLICURI?!?!?!
    Fato, chiar eşti dusă rău cu pluta pe balta aia de se-ntinde pînă la orizont!!!

  8. Dar nu-i asa ca ti-a placut cum se vad ciresarii de pe pluta mea?😀

  9. Păi cum să nu-mi placă dacă sînt şi eu un puştan nostalgic de peste cincizeci…🙂

Lasă un răspuns

