27

Da-mi si mie un cuvant cu care sa ma joc, mi s-a facut dor. Ba nu! Imi doresc sa mi se fi facut dor, deci e aproape ca si cum.

16 responses to “27

  1. Desi ar fi trebuit sa astept sa ti se faca de-adevaratelea, eu zic: primavara🙂

  2. fiindca tot am fost obligata sa ma joc cu acest cuvant ti-l transmit si tie: Спасибо!
    Poti sa te joci cu el?

  3. am dat send inainte sa iti trimit o imbratisare de la Aka. Hugs!

  4. 28. Dor de cuvintele tale, bine ai revenit!🙂

  5. Octavian Brânzei

    Aproape?… Nimeni nu ştie unde eşti, cît de aproape or cît de departe

  6. Oana, sunt aproape novice, nu mai recunosc setarile. Dar oamenii ii recunosc.🙂

    Almanahe, am sa las, deci, vantul sa ma impinga spre si printre cuvintele bune. Promit!

  7. ”dor”

  8. nu-mi place cuvântul promit…
    are-n rădăcini adânc înfipt alt cuvânt,
    pe omit.😉

  9. Primavara e di-vina, sau altceva?!

  10. Dorul !

    Sunt aproape ca si cum

  11. Of, Viciu drag si bun.
    Si xxl-ul meu intelept.
    Dor de voi, de noi.🙂

  12. zappa, joaca-te cu cuvantul asta. De-un timp n-am mai gasit tovaras de joaca cu zappa…

Lasă un răspuns

