Enter title here

Ce sa mai spun despre mine? Ca mi-am pierdut bricheta verde si ca, in loc de ea, am gasit prin buzunare alte brichete verzi, ale altora, la fel de ieftine? Ca nu m-am tavalit prin nisip, dar ca m-am bronzat tractoristic? Ca o prietena careia i-am pus coroana de lauri tocmai cand merita mai putin m-a calcat pe crestet pana mi-a tasnit sangele voinicului prin pori? Ca mi-a disparut blogul de pe blogspot impreuna cu contul de gmail? Ca tocmai am muscat dintr-un covrig si ca n-am mai dormit temeinic de doua saptamani? Ca pana ieri am fost fericita? Ca azi imi vine sa-mi infig tocul in turnuletele castelului de nisip pe care l-am cladit cu pasiunea unui constructor adevarat, chiar daca stiam ca in el nu vor locui niciodata nici rame, nici scoici bortoase? Ca o sa-mi treaca? Sau ca toata revolta asta nu e decat un zgomot de alungat plictiseala care va incepe de luni si de care mi-e frica? Ce sa mai spun? Ca lucrurile mici, pe care le pot povesti, sunt sclipiciul lucrurilor mari care imi taseaza vertebrele? Ca micul e mai complicat, de fapt, decat marele? Sau ce?

13 responses to “Enter title here

  1. Keep quiet and smile…:) Mi-a fost dor…

  2. Ca tocmai am muscat dintr-un covrig si ca n-am mai dormit temeinic de doua saptamani
    Me too, me too. Missed u, ummaaaa *hug* (scuzati entuziasmul, e de la ploaie&cafea..)

  3. Spune că „Înfrînt nu eşti atunci cînd sîngeri…”

    Spune „Let it be…”

    Spune „Ce bine i-am făcut eu, Doamne, omului acesta de-mi vrea atîta rău?”

    Spune „Tatăl nostru”.

    Spune, şoptit, „Le petit Prince”.

    Spune, în gînd, „Citadela”.

    Şi, pentru numele lui Dumnezeu! – nu dezerta din lanul de secară!

    Shine on you crazy diamond!

    And shine!

    Shine…

    …shine.

    Restul e tăcere.

  4. Imbratisez o Oana, un xxl, o Tuvie si un Regal.

    Mi-a trecut deja: nu mai am acum nicio bricheta verde, mi-a reaparut blogul celalalt, am purces la grouphug, am muncit si am ras de ziua copilului, am zbierat heirupistic si m-am induiosat apoi cu lacrimi, am strans o mana de scoici pentru urmatorul castel de nisip… si am redevenit nesimtit de senina.

    Shine…

  5. 🙂

  6. E suficient ce ai zis🙂

  7. Probabil ca da.🙂

    Din greseala mi-am dat singura like.

  8. Dadaa, ce chestie cu ascendentu’ asta, si io eram ingrijorat, dar am citit la gazeta ca tocma’ se miscara astrele si ca gata, c’est tout en rose, dupa carele si teii inflorira, desigur ca inca nush ce e aia sangele voinicului, dar, ce mai conteaza? gazeta are dreptate

  9. Cum apari tu, Pasarila (ca asta vad in avatarul grey&green, o pasare cu o coasa), dupa ce (imi) trec furtunile! :))
    Hai sa te pup, nu te mai ascunde dupa gazeta.

  10. 28 iulie a venit, almanahele a sosit🙂 hai, mai purcedem la înc-o poveste? te încumeţi?1,2,3…dacă am fi plecat cu o oră mai devreme de ora „aproape şase seara” a femeii care a uitat să nască, s-ar fi potrivit perfect, dar simplu ca o co-incidenţă, cu ora la care jet lee ne cânta simple plan, înregistrat în studio. Dar nu ne băusem încă cafeaua…

  11. Pingback: Dansuri planetare « Almanahe's Weblog

  12. Pingback: PIN-guiţ-I « Almanahe's Weblog

Lasă un răspuns

