Turist

De obicei, cand plec in lume, seman cu orice alt turist: bascheti, tricou, pantaloni in carouri, rucsac. Cand ma intorc, mi-e pielea mai colorata, rucsacul mai greu, parul mai ciufulit. Ma intorc cu harti si carti despre locuri, cu imagini in sacosa, in minte, in suflet. Cu bucuria de a fi alergat pe stradute noi si lungi, de a ma fi strecurat printre oameni noi si lungi. Oamenii pe care nu-i cunosti sunt intotdeauna asa de frumosi, asa de frumosi, te fulgera gandul ca unii dintre ei ar putea sa-ti fie prietenii ideali, iubitii perfecti, zambesti si treci mai departe. Ei tocmai datorita trecerii tale raman asa: ideali, perfecti. Prieteni, iubiti. Zabovind langa ei, le furi nu doar taina, ci si sansa de a ramane frumosi. Sa treaca, sa treci. O potentialitate e un strop de perfectiune.
Lasa-le si nescormonite. Lasa-le si nedovedite. Lasa-le si neatinse. Lasa-le si nespuse.

7 responses to “Turist

  1. Ok, ok. Le lasam nescormonite… neatinse… da nebaute nu se poa! :))
    Neatza }{
    Coffee la popor!🙂

  2. sa nu strivim corole de minuni, dar sa nu le lasam nici pe ele sa ne striveasca.
    poate ca secretul fericirii se ascunde in acest balans.

  3. 🙂 sa merg, sa vad, sa tac. Ioi ce pofta de concediu mi-ai facut cu insemnarea asta, mai Ummm.

  4. Mistytico, le bem, dar inainte le facem o fotografie, sa putem spune mai apoi: ce bine le sedea neconsumate.🙂

    Lali-lalo, sa nu! Sa atingem umeri cu umeri, degete cu degete, obraji cu obraji. O trecere ca o mangaiere.🙂

    Colturin, si mie, recunosc. Azi-noapte ma vedeam ca un turist printre si prin oameni, dar acum, dimineata, chiar imi vine sa-mi fac bagajul de-adevaratelea. Mai e putin, oricum.🙂

  5. Cred ca tocmai am trecut pe langa tine, potentialo :)).

  6. Slava Permului, ca am vazut de aproape descriptio monsterummm, cavasazica, e ceva cu o coada de cangur si doi colti fildesii, accesorii numai bune de jump jump prin copaci, la panda de potential, uite asa am ajuns si ontopic, hihi

  7. xxl, si n-ai zis nimic ca sa nu-mi traiesti clipa, stiu! si ca sa pot ramane eu perfecta! :))

    Nuuuuu, Fred, cea cu motz si coltzi e Acadeaua, eu sunt un drac incruntat si albastru, fara nimic ludic in el. :)) Dar macar am background rozzz siropiu.
    Pe langa mine, tu esti un Joffre(d) (asta cat timp e avatarul mic, ca dupa aia… )

Lasă un răspuns

