Zappa

Zap, zap, i-am tras vreo doua. Doua palme, doua doruri. Mi-a dat si el respiratii si multa rabdare. Cand mi-am luat palmele inapoi, le-am privit, cresteau niste filme acolo, ca niste vieti. Am incercat sa zapez, sa vad care mi se potriveste mai bine, dar nu! Ordinea era prestabilita. Sa nu omiti, sa nu o_mi(n)ti. The Man from Utopia, the woman from Quixotia.
Am hranit flamanzii din noi corect, fara sa trisam. You Are What You Is prin 200 Motels ori inghesuit in Joe’s Garaje. Tot aia.
Cand mi-am pus mai apoi mainile-n cap, mi-au intrat filmele-n tample, ce zappacita!

Zap, pa!

15 responses to “Zappa

  1. zip zap boing, în original…(în roiginal scrisesem, da’ mi-am zis că n-ar strica să fiu exactă)

  2. Si de ce nu: Viva Zap-ata!🙂

  3. Octavian Brânzei

    Ce-i bun e puţin…

  4. Pingback: ling ping | Joramotive de sărit obstacole

  5. Today we are Zap(p)atistas.

    P.S. Iar mi s-a facut dor de Mexic si Quetzalcoatl, dar e secret.

    (exacto, roiginal suna a medicament de litere)

  6. zapper
    que si tout zappe et lasse/ les amours aussi passent/ il fault que tu saches…
    suna a Celline Dion, stiu!

  7. a, ce bine că La Fee te-a găsit şi singură!…sau invers, că mă aştept să fi fost şi-aşa; că dacă nu-i una, îi alta…şi ah, ce bine că mi-a făcut stăPANA almanaha blog! nu mai zapez(i), c-acuma zăpuşeală şi mai bine (mă) dau zapis…hai, ceao-miao! predau legătura la almanaha, cică vrea să-ţi lase 12 cuvinte.

  8. Floare
    Salut
    Calimara
    Inceput
    Somnolenta
    Trepidatii
    Comoara
    Imaginatie
    Simpatie
    Inalt
    Valiza

    Temă pentru sâmbătă!😉
    Poate reînviem zaporu’ cuvintelor ummuiste.*
    *scuze…mergea o cratimă, cred.

  9. M-am zăpăcit, sunt 11… cu „luminat”, 12.😛

  10. si de atunci viata ti-e ca-n filme… doua filme, doua genuri, ce genuri?

  11. nu stiu daca te mai intereseaza, nici macar daca ma mai intereseaza, dar am dat azi peste asta: http://oradecluj.oradestiri.ro/terorista-se-intoarce-a-acceptat-sa-scrie-despre-carti-pentru-ora-de-cluj/exclusiv/2011/10/05/

  12. Pingback: Pentru ultima oară « Almanahe

  13. E diin ce in ce mai putin usor sa gasesti un tigan in satra

Lasă un răspuns

