A fost si anul asta ziua mea

Pentru că în vara asta mi-a fost imposibil să-mi fac cadou locuri noi şi/sau oameni noi, am exploatat vechiul cel mai vechi şi am făcut o cură de filme alb-negru. După două săptămâni, încă nu m-am săturat.
S. mă întreabă în fiecare zi: tot n-ai terminat de văzut filmul ăla vechi? Îi spun mereu că e altul, dar degeaba, el insistă că e doar un singur film foarte lung.

P.S. Am primit cadou o bandă de alergare. Ce-mi plac mie darurile astea romantice! :))

25 responses to “A fost si anul asta ziua mea

  1. multi ani ! in forma s-a asigurat cine ti-a cadorisit banda ca vor fi 🙂

  2. Multumesc, Alice.
    Sper sa nu ajunga suport pentru haine (banda, zic), inca sunt in cautarea locului care s-o impiedice de la transformarea asta rusinoasa. :))

  3. La Multi Ani, banda aia sa slefuiasca ceva ce este deja perfect! Dar mai buna-i alergatura printre copaci!

  4. Bun, in cazul asta, la anul voi sugera ca vreau sa primesc niste copaci pe care sa-i plantez in living, de o parte si de alta a treadmill-ului. :)) Ar fi o problema ca n-ar mai avea loc canapeaua… dar se rezolva, imi iau un hamac.
    Multumesc pentru urare, e… perfecta. :))

  5. La mulţi ani! Cum sînt o cobră bătrînă şi săracă şi nu păzesc visteria maharajahului, nu-ţi pot oferi un ancus de aur ci doar o bucăţică din sufletul meu cel mic şi meschin şi o bucăţică din inimioara mea, să le porţi la piept, ca pe mărţişoare.
    Să ne trăieşti că ne trebuieşti!

    P.S.
    Ce este aceea „o bandă la alegere”?
    Şi dacă tot eşti la vizionat filme în alb şi negru, îţi recomand, dacă nu l-ai văzut, „Scurtă întîlnire”. Deşi eu nu l-am văzut, mi-a vorbit elogios despre el tăticul meu, cu mult înainte de a-l găsi menţionat în toate istoriile de film. E un film englezesc…

  6. Multumesc, multumesc pentru darurile pretioase, Regal drag. Le port deja la piept, dar pe dinauntru. 🙂

    P.S. Of. :)) Nu e banda la alegere, e banda/pista de alergare, adica un aparat de fitness pentru lenesii care nu alearga pe stadion sau prin paduri si care in loc de sandale poarta pedale de frana si acceleratie.

    P.P.S. Am gasit doua filme pe care le cheama „Brief Encounter”, unul din 1945 si unul din 1974, cu Richard Burton si Sophia Loren… cred ca tatal tau se referea la cel din ’45, care a fost nominalizat la 3 premii Oscar. Celalalt vad ca are nota mica pe IMDB.

  7. O, bun cadou! Şi mie mi-ar prinde bine aşa ceva deşi… Am avut în casă o bicicletă de genul ăsta, era a Mîţei, m-am suit o singură dată pe ea să văd cum e („Greu”), am stat 10 sau 12 secunde şi asta a fost tot. Mă tem că dacă aş avea aşa ceva în casă ar ocupa locul de pomană… Că nu e suficient să ai, mai trebuie să şi foloseşti… Şi pe vremea aia încă purtam sandale, nu ca acum, pedale…

    Da, ai dreptate, tata despre cel din 1945 mi-a vorbit.

  8. La multi ani!!!

    Sa alergi in timp ce te uiti la filme alb negru 🙂 sau poate nu…

  9. La mulți ani si de la mine!
    Banda e romantică în sensul că îți arată cum alergi după cineva și nu-l mai ajungi? Poate că asta are legătură și cu imposibila logodnă?

    Omagii,
    Sherlock
    😉

  10. La um-ulţi ani! Îmi pare rău că am lipsit; erau geamurile pline de un abur discret. Privirea nu mi s-a putut strecura. Dar anul viitor voi veni călare pe un barometru alb, cu termometre de aur la subţiori, armurat în cerurile celor Două Ţărmuri şi ţi-oi aduce un gând bun!

  11. Cobrule, gata, il am, va fi primul film pe care il voi vedea din alergare, dar nu pe fuga, promit! 🙂

    Evergreen… sau poate da. Multumesc. (Vreau sa vorbesc ceva cu tine, te caut peste vreo saptamana).

    Pinocchio, danke schon! Eu mai mult dupa ceva-uri alerg, dupa oameni nu e nevoie, ei apar singuri atunci cand am nevoie. Cred ca se poate spune ca am avut noroc pana acumm… 🙂 (Iar daca nu apar, ma mint frumos cu un „asa a fost sa fie”)

    Multumesc, Rares… dar cum adica ai lipsit? Unde crezi ca s-a dus aburul ala cand s-a risipit? Ei bine, iti spun: s-a facut norisor si m-a plouat, din partea lui Rares, cu emoticoane de-alea bune. 🙂

  12. La mulţi ani, în pas alergător!

  13. La multi ani, Umma ! Tarzie urare, dar din tot sufletul 🙂

  14. La multi ani, cu o mica intarziere! :p Ma bucur sa aflu ca esti nascuta in august…;)) Salutari!

  15. La multi ani, umma! Să te bucuri de viață frumoasă!

  16. hny, ummm. Pana cand m-am trezit io, s-a schimbat si zodia 🙂
    Auzi, cica, dupa 33 de ani, semnul se schimba, catre ascendent. Take care, mai e putin 🙂

  17. Salut, Shali! 😀

    Multumesc, Vaniuska. Run, Umma, run! 🙂

    Beule, thanks! Nu conteaza ca e mai tarziu, conteaza ca tinem banda (de frecventa) ocupata. 😉

    Oana, sunt un leu „lau”, da. 🙂 Multumesc.

    Innu (degetele mele tastasera intai Ubbu, nu’sh de ce), iti multumesc.

    Fred, ce frummos mi-ai fred_onat tu despre 33! Eh… ascendentul meu (care se Balanseaza emotionat) iti multumeste pentru dulcea minciunica. 🙂

  18. La Multi Ani!
    Cu intarziere, dar cu aceleasi sentimente minunate :X

  19. JJ, tu esti?
    Multumesc. 🙂

  20. oui, c’est moi 😀

  21. la multi ani, tot cu roz si anul asta! hugs 🙂 [eu sunt]

  22. Acum ma uit la giginele. 🙂

    D, chiar tuuuu? 🙂 Pup roza.

  23. e un cadou bun chiar daca nu este romantic

  24. la multi ani… cu intarziere 🙂

Lasă un comentariu