N-am constiinta

Am ajuns, până la urmă, la Peninsula, am mai prins două zile de festival, saru-mâna. Am plecat caniculari şi ne-am întors îmbrăcaţi cu toate hainele din bagaj. Mai mult pentru gulaş m-am dus, recunosc, dar aşa ce m-am bucurat de sarmale reci! Chiar de la intrare l-am auzit pe Zoli, nici n-am mai pierdut timpul cu berea de bun-venit, am grăbit pasul spre scenă şi am mai prins patru piese. Ne ştim cu sarmalistii de mulţi ani, aşa că am rămas, după cântare, pentru un schimb de amabilităţi. Zoli ne-a povestit despre energii, despre mâncarea bio, despre conştiinţă şi despre Coca Cola. Noi, mai mult despre efectul crizei asupra vacanţei de vară. Concluzia a fost un hei-rup optimist: trebuie să ne reinventăm. Tzoc-tzoc, ne-am despărţit, iar eu şi L ne-am privit în ochi şi ne-am înţeles din priviri. Coca Cola? Coca Cola. Cu conştiinţa răpusă de pofte ruşinoase, ne-am aşezat pe iarbă şi ne-am deschis dozele gustos-otrăvitoare. Înainte de prima duşcă, l-am văzut pe Zoli întorcăndu-se spre standul de cd-uri de lângă noi. Şase, Zoli, am spus aproape strigat, iar în secunda următoare cele două recipiente de Coca Cola erau pitite sub genunchi. El ne-a făcut cu mâna, iar noi i-am răspuns, zâmbind îngereşte şi mimând conştiinţa. După ce s-a îndepărtat, ne-am lăsat pradă desfrâului: am băut tot sucul, până la ultima picătură, şi am fumat chiar două ţigări de fiecare în timpul ăsta. Abia pe urmă ne-am întrebat de ce am dosit dozele, oare de ce? Suntem ipocriţi sau doar am vrut să nu-l dezamăgim pe Zoli, după ce i-am ascultat iscusita diatribă împotrivă concernului cu pricina şi a alimentaţiei nesănătoase? Nu m-am lămurit încă dacă am sau nu conştiinţă, dar întâmplarea ne-a dat un subiect bun de discuţie până la următorul concert. După câteva ore, în timpul recitalului Omega (superb, de altfel), m-a cuprins (şi surprins) naţionalismul, dar ăsta e deja subiect pentru altă însemnare.

24 responses to “N-am constiinta

  1. m-am gandit si eu ca as fi vazut korn, desi nu-mi plac in mod deosebit. O fi din cauza bunei dispozitii (fara motiv) din vara aceasta..

    🙂 ce mult de cand n-ai mai scris despre concerte!

    > : D < umm

  2. Te pup, Colturino! Nu-s nici eu fan Korn. De altfel, nici n-am stat pana la sfarsitul recitalului lor, am plecat pe la jumatate, era foarte frig.

  3. Cu mine se întîmplă un lucru ciudat. Simt tot mai puţin nevoia de a asculta muzică. Acasă nu mai ascult deloc. Iar în maşină observ că muzica de la radio – fie că e Gold FM, Romantica, România Cultural sau România Muzical (singurele posturi selectate) – mă deranjează. Am căpătat o acută nevoie de linişte. Sînt atît de plin de propriile gînduri încît muzica a ajuns să mă deranjeze.
    Aşa că nu e de mirare că nu-mi plac Sarmalele Reci, că n-am auzit pînă acum în viaţa mea de Omega sau de Korn. Culmea e că nici măcar nu sînt interesat să aflu cine sînt.
    Constat că pot trăi foarte bine şi fără muzică. E grav?

  4. Si eu pot trai fara televizor, deci fara Mircea Badea si Catalin Maruta.
    Ca n-ai auzit de Korn nu e grav, probabil ca nici nu ti-ar fi placut. Dar stiu eu pe cineva care ti-ar spune ca e chiar o pierdere faptul ca n-ai ascultat Omega. 🙂
    Cat despre Sarmale… au un ingredient special (natural si sanatos si cu gust bun… sau de bun gust?) de care, dupa ce te-ai obisnuit cu savoarea, nu te mai saturi. 🙂

  5. Poţi trăi fără televizor? Dacă prin televizor înţelegi ţaţe precum cele pomenite de tine, atunci eu chiar trăiesc fără televizor!
    🙂

  6. Asa mă bucur când citesc cuvintele tale. Probabil că nu aţi vrut să-l dezamăgiţi, ipocriţi aţi fi fost să militaţi împotriva coca cola şi să aveţi o doză în rucsac 🙂

  7. Delicioasă însemnarea, umma! Cola aia era însuși fructul oprit. Cum să nu vă tenteze?! :))

  8. Pingback: Metode specifice | Ioan Usca

  9. Pingback: România la majorat | Gabriela Savitsky

  10. Pingback: Bilanţ pozitiv | Ioan Usca

  11. Nu te-am mai vazut de foarte multa vreme. La Multi Ani!

  12. Of, sarmanul si parasitul meu blog!

    Multumesc pentru randuri, omuleti! 🙂

  13. Credeam c-ai plecat de tot, te pun iar în lista?

  14. Fiind eu fan Pink Floyd, tot ce e umma, wall, clouds, island mai ales, moon, animals, about face sau more, ma intereseaza, asa ca hai înapoi, (îmi) lipsesti si se simte.

  15. Cu plăcere, Umma.

  16. :”>

  17. Sărbători luminate!

  18. Kiss!
    Au plecat si ploile de aprilie… 😀
    Au venit cele de mai…

  19. Si acum cele de iunie, iata. In iunie ploua (in) direct din soare, ce poti sa-ti doresti mai mult…

  20. A fost superb la Peninsula, este pentru prima oara cand particip, dar cu siguranta nu va fi si ultima.

    Orice om mai mananca / bea ceva care nu este bun, asta este, nu putem sa traim numai cu lucruri sanatoase.

Lasă un comentariu