Daily Archives: februarie 7, 2007

Am prieten imaginar oficial

 
pai da, george, da, te lacomesti, mi-ai papat inca un capat de vis in care puteam… ei, dar ce nu puteam! vei intarzia acasa, mama ta stie cine esti? linia grizata, firul de fum, piciorul perfect, hai sa defilam, george! oare tu mai tii mine cum te-am visat? stateai sus, pe zid, dar nu erai un motan, ce-oi fi fost? si de ce trebuia sa-mi tin eu echilibrul in locul tau? stii ceva? nici nu dormeam, te-am pacalit cu respiratii egale si ti-am furat secretul, acum voi sti sa montez piesele de lego in forma de zid cu om. pe urma imi voi duce blestemul mai departe, iar tu iti vei cara timpul in spate, asta-i boala ta, george, si-ti cauti leacuri in somnul meu. lasa, am o remorca zdravana cu care transport toate absentele de aici, de acolo si de pretutindeni. hehe, din ce credeai ca am construit zidul asta?
 
si acum ma duc sa-mi iau tigari, ca le-am fumat pe ale lui georgeee…