Love/Unlove

Se poate pe Last FM, as vrea sa pot si eu.
Am sa te deziubesc intr-o zi, cand voi invata cum.
Dar acum… acum nu am deloc chef de lucruri triste.

8 responses to “Love/Unlove

  1. e prea frumoasa primavara asta sa ne intristam.

    si da, ar fi cea mai simpla metoda sa reusim sa deziubim intr-o clipita, insa asa s-ar duce in van toate cele traite cu patos.

  2. Doamne, cate am io de iubit in primavara asta!🙂
    Salutam!

  3. Oui, şi eu vreau uneori să iau lecţii de deziubire la minut! Dar atunci literele n-ar mai avea sens şi nici muzica n-ar mai suna cum sună🙂

    Pupăm la umm

  4. Ai revenit, primavumma!:)

  5. JJ drag🙂
    Ziceam si eu asa… cred ca mai degraba as vrea sa am si optiunea asta, nu stiu daca as si folosi-o.

    Am rrrevenit, NucleArprilius iscoditoriu.😉

  6. Ti-am gasit zambetul in folderul de spam si l-am eliberat. Saracul zambet, a stat acolo, in frig, 15 zile.😦

  7. aiii!d/aia/i frigu’ asta! pup umm!

Lasă un răspuns

