on-the-spot

– Un Santal… de care aveti?
– Beti de piersici?
– Nu, de suparare

23 responses to “on-the-spot

  1. hello umm🙂

  2. Mi-ai lipsit…;))

  3. Welcome back.
    Un santal pentru umma😀

  4. Oana mica…🙂

    Cheers, Darael!

  5. La supărare merg şi piersicile, atent distilate.

  6. Si eu tot de suparare piersicata.

    Pup

  7. ah, de piersici cu tot cu suparare (la pachet)

  8. Vaniusca, lasa ca stiu eu ca tu ai distilat portocale, ca sa-ti treaca supararea pe votantii lui Base. :))

    Phantastic, hai noRock!🙂

    Evergreen… ne piersicim si noi pana trece🙂

  9. io stiam ca de suparare bei o tarie, ceva.
    merge si cu santal?🙂

  10. abia astepti sa te apuci din nou sa scrii mult si frumos, asa pe sufletul meu

  11. daca doar piersici si doar la suparare inseamna ca mai scrii in martie.:D

  12. oaga, încearcă MAI..MAI încearcă fiindcă afară încă ninge, iar gumma e tot (de-)aia care se întinde(cât îi e aroma, fie ea de piersici, fie ea de mentă), iar eningma(nescriselor) stă în puf, otilia în felix…iar umma-n roz de flo(AR)e bând
    santal …

  13. pushtherares, prea se poate! :))

    rebelu, merge si cu zappa… hehe. peaches en regalia.

    evergreena, si io abia astept.

    oaga, pana in martie poate ies din offtopic.🙂

    almanaha mea, nescrisele astea m-au coplesit ca troienele, dar mi-am facut iglu calduros in miezul lucrurilor. ai un ghem de lana?

  14. nu ghem de lână…de supărare.🙂
    dar i-l arunc, din cânt în cânt pisicii, ca să îl facă jucăria ei.

  15. sa-l transforme in energie nedureroasa, stiu. eu inca am doar o broasca muta si indiferenta, asa ca trebuie sa ma descurc altfel.

  16. Umma, dialogul tău mi-a adus aminte o replică din vremurile de restrişte comunistă. Îmi povestea o prietenă care a avut onoarea să facă un fel de practică la primăria din Mărăşeşti.

    În ziua de audienţe apare o ţigancă romă c-o năframă-n vârf de băţ. O cerere de butelie. Nu era prima oară şi primarul intrase la idei că le cere şi apoi le vinde. În timpul discuţiei de lămurire femeia vine cu argumente – că sunt săraci, că ea n-are de muncă şi soţul are salariu mic foarte, că au mulţi copiii…

    Primarul întreabă:
    – Câţi copii aveţi, Florico?
    – Nouă, dom primar.
    – Aoleu, Florico… da’ ce vă veni să faceţi atâţia?
    – De mare nevoie, dom’ primar, zise femeia cu glas resemnat.

    :):)

    Altfel… mulţumesc de venirea în ospeţie. Abia aştept să te mai văd pe la mine, la conac. Şi abia aştept să prind un răgaz zilele următoare să cutreier pe aici, prin tărâmuri.

    Mă unge la suflet cu miere cum scrii…🙂

  17. mai c-as incerca sa cred ca-n Mai aici vor fi multe flori:)
    cat despre arome,enigme si pisici nu stiu pe nimeni altcineva mai priceputa in ale gummmili decat cea ce bea de necaz nectar:D

  18. Deea cea dulce, mierea e in ochiul privitorului.🙂
    Imi pare bine ca te-am aflat.

    Oaga, sa-ti fie gura aurita, precum si degetele care au tastat.
    Pe caldura asta, MAI ca-mi vine sa scriu ceva :))

  19. ce-i asta, umm & foartza, deodat’? premeditat!😀

  20. hei, catz! nepremeditat am gasit zilele astea o lista de filme furata de la tine prin 2005. ce tanar erai! :))

  21. Pingback: Despre bărbaţi « Ioan Usca

Lasă un răspuns

