39

Azi se împlinesc 39 de ani de când s-a prăpădit Janis Joplin. La anul moartea ei îşi schimbă prefixul.

11 responses to “39

  1. Îmi amintesc ziua, dar abia acum fac socoteala că aveam zece ani…

  2. Imi place mult „the rose”…:)

  3. servus…
    da… şi morţile… îmbătrînesc. am băgat de seamă…😉 toate cele bune!

  4. si acumm ce? ne punem pe asteptat??

  5. sper ca n-ai suparat moartea (subst. fem.) spunandu-i varsta…:)
    …eu prefer sintagma „a trecut in alta dimensiune”…deh, reminiscente…

  6. …apoi totul va reveni la starea de dinainte…

  7. Sau facem catz de necatz.

    Eu sper că am supărat-o, Mandalino, sper că am supărat-o aşa de rău, încât nu vrea să mă mai vadă în VIAŢA ei.

    Rareş, ăăăă…

    Almanahe, la STAREA, da.

  8. inaintea lui Janis, o sa-l schimbe Jim.

Lasă un răspuns

