Stirile UmUm cu poze

Bun regăsit, dragi ascuţitori! Prima ştire a zilei vine tocmai din balcon, de la corespondenta noastră, vrăbiuţa. De ce nu rândunica? Ei bine, pentru evitarea rârâfoniei din secvenţa noastrărândunica. În plus, vezi, rândunelele seduc. Vrăbiuţă?
– Hihi! Pot să prezint şi vremea?
– Doar balconul, pls.
– Dar nu e nimic spectaculos aici, ai uitat că răii au tăiat via? Acum totul e la vedere, deci neinteresant.
– Atunci fă şi tu o retrospectivă, dar iute.
– Uite! Ăsta e un iute anagramat şi un pic mai molcom. În alţi ani mi se încâlceau aripile printre frunze şi cirorchini cu boabe negrii, acum mi se încâlcesc numai literele. În alţi ani, prin octombrie-noiembrie, apusul era încrengurat şi cam aşa:
Apusincrengurat

Continuăm stirile.
Aseară, în urbea noastră a poposit un festivăluţ de film. La eveniment au participat 9 (nouă) cinefili, cu organizatorul 10. Din cele 18 scurtmetraje promise, s-au vizionat doar nouă și un sfert, cât, de altfel, era și ora. Almanahe și cu mine am mai fi stat, dar, întrucât ceilalți iubitori de film părăsiseră terasa, organizatorul a pus capăt desfrâului cinematografic la jumătate. Tot pe jumătate l-am înțeles și noi și ne-am mutat în cealaltă parte, neculturală, a localului, unde am întâlnit-o pe Dr. Queen și i-am mâncat trei sferturi din punga de chips cu aromă de ceapă și mărar. De ce n-ai venit și tu la filme? o întreb. Pentru că acolo ar fi trebuit să păstrez liniștea, zice.

(Pauză fumicitară. Revenim in 7 minute cu Vremea. Rămâneți pe frecvența umu virgula gumu sau răsfoiți un blog vecin si prieten.)

Știrile UmUm continuă.
Vremea în fumoarul nostru e cam de căcat. Marele Divorțat suferă de mania persecuției, Bursucul suferă de ceas biologic și bate la porți ferecate, Trestioară suferă de shopping nesatisfăcător, iar Cireșica de glume proaste. Mâna mea stângă încearcă să restabilească normalitatea și doare cu noaptea-n cap, prevestind o zi ploioasă. Ei, ași! O căldură moleșitoare domină ziua de lucru, m-am lăudat degeaba cu reumatismul, probabil că doar am dormit într-o poziție greșită. Fumăm, facem schimb de monologuri. Suntem niște țigări scăpate din mână.
fummm

Sport.
Umăr în umăr innumar, în Umm, măr, măr mușcat de septembriele ăsta pe care-l așteptam și de care îmi era atât de frică, septembriele asta pe care-l alung și pe care totuși nu l-aș vrea dus. Driblez, fentez, încerc să acopăr terenul, deși e clar că octombrie va șuta într-o dimineață spre Poartă și (mă) va da (de) gol. Până atunci, mă îmbrac în culori ruginii, poate, poate mă contopesc cu toamna. Că doar eu pe mine m-am mai durut și-n alte dați și știu cum e.
yellowish

21 responses to “Stirile UmUm cu poze

  1. Stai ca inca nu s-a terminat genericul si trebuie sa ma mai prefac putin ca ma uit prin foi.

  2. Lasa foile, fa rost de ceva firimituri de paine pentru vrabiuta ;;)

  3. deci si bursucii sufera de ceas biologic, m-am mai linistit… totusi eu cred ca veveritele seduc !

  4. Faci reclama la tigari! Ummulin, te dai cu comerciantii.
    In rest, te dai cu portocaliu , care totusi e augustic si varatic si iete cum sta sub felinare..

  5. chipsurile cu marar ma deprima.fummare hummmanum est.transmite din balcon de la mine in direct, Paianjenutza si Gandacelul de colorado intarziat.Cica i’au refusat viza de State, uf.

  6. Vezi, cand eram mai mic, eram convins ca toate pasarelele seduc. A trebuit sa treaca atata timp, pana sa aflu ca numai randunelele. Exista si varianta: pasaricile, randunicile :)))

  7. :* Draga randunico schimbarile vin… si nu prea am vrea, dar na!

  8. acolo unde te uiti prin foi – ar putea fi folosita drept semn de carte. e faina🙂 si de cate ori mi-ar veni sa inchid as vedea semnul: sigur ai inteles tot? nu vrei sa mai frunzaresti putin pe aici?

    as avea o viata in care doar as citi. clar, am zis aiurea, nu e buna poza de nici un semn de carte!

  9. domneeeee!unii chiar au voie la cipsuri si la filme si la semne de carte. asta-mi place.salut umm!

  10. Firimituri pentru prieteni, Darael, sa nu se rataceasca pe strazile astea.🙂

    Alice, tu ai fost in capul meu de aseara?? Mai aveam si-o stire despre veverita – (se)ducatoare si a-ducatoare -, insa i-am ratacit poza prin foldere. Dar lasa, ei ii facem reportaj.🙂

    Nuclearrrus, caldaramul si felinarele e dragostele mele. Bine, si pisicurile. Si concertele.

    Shalutam Paienjenutza lui Tuv si promitem sa nu lasam Vrabiutzul s-o pape, cand s-or intalni pe teren. Iar pe Gandecel il sfatuim sa stea cat mai mult la soare, sa se transforme in Gandacel Decolorato si sa se amestece cu succes printre bastinasi.🙂

    xxl, pasaricile seduc, clar! Dar unele se si intorc, vai! Niste lacome…

    Evergreen, cele bune sa se-adune. Schimbarile, de ele zic. Si de zburatoare: vrabii, fluturi, licurici… De „dar na”-uri nu mai voi sa stiu.

    did :)) asa cicalitoare par? ca o mumma.

    oaga, acesti unii promit solemn sa-i ia cu forta pe altii si sa-i scoata pe stradute cu bunatati si fara claxoane. ca le e si lor dor, ce?

  11. A făcut ceva mofturi, dar până la urmă s-a dovedit vorbăreaţă vrabia…

  12. ummmmm, tu tu te-ai intors din tarile calde tomna? da’ bine c-ai venit, poate nu pleci inapoi degraba…

  13. Vrabia aia imi mananca din palma, Vania. O am „la mana”, cum ar veni. La mana care tasteaza. Si n-as da-o pe cioara/cinteza/pupaza de pe gard. :))

    Lolli, dap. Cum da coltul frigului, cum se zgribulesc ummii inapoi in fata calculatoarelor.
    Multam de intampinare.🙂 Hug.

  14. cuuum? nu v’ati dat cu ruj?

  15. Numai Bursucul, dar el a scrumat/scurmat in alt recipient.

  16. traiasca necultura!
    inchin o halba de chips-uri!

  17. Plusez cu o punga de vin fiert!

  18. sec!
    decartam dupa aia?!

  19. Ne descartzuim – cartile aduc ghinion. Si mai aduna si praf. Mai bine sec(s). :))

Lasă un răspuns

