Din ce este si din ce ar fi putut fi alcatuita noaptea

Cand m-am intors prima data, in fata blocului ma astepta un intuneric decorat cu tomberon, iarba, canapea si fulgerari de ochi pisicesti. Ia te uita, mi-am zis, pisica asta seamana cu mine, o noctambula aflata la distante egale de cele doua zone trebuincioase: culcusul pentru rontait stari si recipientul pentru aruncat cotoarele acestora. Orice intoarcere trebuie sa poarte in ea o mirare (oricat de) mica, altminteri ce rost ar mai avea sa pleci? As fi putut sa povestesc mai multe despre calatoria de la capatul aleii pana la usa cu interfon, dar am rezistat tentatiei de a cobori mai departe cu dintii catre miezul lucrurilor si am revenit la suprafata lor. Miezul e numai al noptii, am gandit, mi-e foarte somn de data asta, asa ca I don’t give a miaow.

fotoliu

25 responses to “Din ce este si din ce ar fi putut fi alcatuita noaptea

  1. Pisi nu e ca tine…nimeni! pisi din poză e mai aproape de culcuşul pentru ronţăit stări; asta înseamnă că ea şi le ronţăie cu tot cu cotor…:P

  2. Era oare un cotor de virgula dupa primul pisi?😀
    Pisica din poza era ca nudul care coboara scari al lui Duchamp, cinematica de ea. Singura deosebire e ca matza asta e mai pudica si a ramas cu blana pe ea.

  3. Eram sigură că te-am „nominalizat”! Da’ am numărat doar până la 9 :)!
    http://elaroseni.blogspot.com/2009/08/blog-de-oro.html

  4. nu e niciun cotor de nimic după pisi(şi nici acum nu nici urmă de coadă înainte de pisi)…era un „nu e” după nimeni;

    n-o fi una dintre pisilicile lui t.s.eliot?

    “Când zăriţi vreo pisică adâncită-n meditaţie

    Motivul, vă zic, e acelaşi mereu-şi anume:

    Mintea sa e pierdută în sacra contemplaţie

    A gândului la gândul la gândul la propriu-i nume:

    Inefabilul efabil

    Efaninefabil

    Adâncul, de necercetat, singularul său nume.”

  5. hai că (re)vin cu un punct şi-o virgulă ..aruncă-le şi tu pe unde crezi de cuviinţă în singura paranteză din comentariu…pentru efort îţi confecţionez un avion de hârtie, că-l văd doborât pe cel aflat la distanţe egale de fruct şi tombecotor…

  6. Imi imaginez un cercetator al tomberoanelor stand comod in fotoliul din coltul pozei; sigur motanul il asteapta ca sa-i sara in brate.

  7. Preluat avionul din foi almanahesti (ti-ai rupt de la inima, adica drept din miez, dar si din cotor), ti-l trimit inapoi acum, sa te intregesti. Doar ca nu ma pot abtine sa nu-ti scriu pe-o aripa niste punctepuncte discrete, pentru ca, desigur, numele adevarat al pisicii se cuvine sa ramana in doar gandul ei.

    Ela, acum fAUResc un hug pisicos. Pisicile numara mereu pana la noua, deci gandul tau a fost ontopic.🙂

  8. Darael, tomberonul nostru e un cimitir al revelatiilor (de la englezescul „tomb”); cercetatorul poate sa sada si in fotoliu, nu-i nevoie sa-si bage nasul la propriu in recipient. In schimb, profanatorul de tomb-eroane, adica cel care scotoceste dimineata cu batul, nu vede decat coji de pepene si pantofi scalciati. De unde reiese (iarasi) ca frumusetea e in ochii privitorului.
    Pisicii, oricum, nu-i pasa nici de unul, nici de celalalt. :))

  9. De-am avea toti norocul pisicii…

  10. servus…
    îmi place ce înseamnă: miezul e numai al nopţii…
    toate cele bune!

  11. Frumos… mai ales pisicuta…

  12. mai Ummo, cum învarţi tu sensurile pe cuvinte, de vată-de-înţelepciune-arsă-pe-băţ vânzătoare ce eşti! [îmi trag topica din latina (de)studiată, ca să ştii]

    cât despre pururea ronţăit – păcătos obicei – lăcomia mea nu şi-a cunoscut marginile şi tomberoanele, eu molfăi de-o viaţă şi cotoarele, unde – vai! – stau şi seminţele răului!!

  13. „Cand m-am intors prima data, in fata blocului ma astepta un intuneric decorat cu tomberon, iarba, canapea si fulgerari de ochi pisicesti. Ia te uita, mi-am zis, pisica asta seamana cu mine, o noctambula aflata la distante egale de cele doua zone trebuincioase: culcusul pentru rontait stari si recipientul pentru aruncat cotoarele acestora” – un asemenea pasaj savuros te face să-ţi doreşti să revii… Ceea ce voi face, cu permisiunea gazdei…

  14. Pisicile, în schimb, nu cred că se mulţumesc cu suprafaţa. Sau, poate că au şi ele momente…

  15. evergreen, cine stie cate vieti avem si noi, dar suntem prea increzuti si ne credem echilibristi priceputi…

    flavius, imi place cum iti faci tu rondul de blogroll.🙂

    Alter Ego, mai ales ea, da.

    Crisp, comentariul tau ma duce cu gandul la crispy crunch, un deliciu pentru rontaitori. Miezul „e” alune(-cos).
    Din ciclul „cine spune ala e”, ha! Numai invartitorii stiu secretele rontaitului pe indelete. Cine n-a tinut niciodata batzul in recipientul care (se) invarte, cine n-a privit strat-dupa-strat-urile din care se creeaza un strop de lumina ori o intristare, ei bine, cine n-a facut asta nu se pricepe decat sa harpaie, nu si sa desfoaie si sa parcurga gusturi, epiderme, arome si povesti.
    Si ma mai gandesc ca poate si semintele alea ale raului merita cunoscute, ca cineva s-a chinuit sa le faca si pe ele. :))

    Cristian Lisandru, multumesc.

    Vania, pisicile zgarie suprafete. Si pe urma vine omul si-si ghiceste in zgarieturi.

  16. Shiii daca te rooog eu sa-mi spui mie Miauuu….

  17. unlike cats though – ur sleepy during nights.

  18. Mi-auuu Dez_activat astia vara…

    Strelnikov, e criza, mai. Si e din ce in ce mai greu si mai obositor sa prinzi un soricel proaspat.

  19. da. si’n poza ta e cine? xena?

  20. „the last thing i would accuse a cat of is innocence”🙂

    asta a zis-o un nene numit edward paley, intr-un moment de mare profunzime🙂

  21. Era Xena, dar intre timp s-a transformat in Xumma. Xumma padurilor si a pisicilor.

    Exq, heei! Bine ai venit din aventura!
    Stia el ce stia nenea Paley…🙂

  22. În fine, eu aş vrea să povesteşti întoarcerea aceea mirată, atâta timp cât îmi rămân şi mie dinţii muşcând din suprafaţa lucrurilor. Aleile sunt, probabil, drumurile printre tomberoane.

  23. Imi place cum s-au aliniat 22-urile sub titlu: „august 22, 2009 · 22 Comentarii”. Imi place atat de mult, incat nu ma multumesc sa contemplu, trebuie sa stric. Transform doiul final in trei si, daca as putea sa pushthebutton, i-as pune augustului initiala mAre.
    Aleile din vorbele de mai sus au doua benzi pe sens.🙂

  24. Mi se pare atât de stricat, încât trebuie să contemplu. Mangustele de august pe aleile alea. Pare evident că aleile au câte două vorbe pe sens.

  25. Sau miau-gustele de angst.🙂

Lasă un răspuns

