Culori

Ma suna C.: te rog sa vii sa ma iei, ca am ramas fara bani de taxi. Trag o geaca pe mine, imi var picioarele in niste bocanci de pe hol si ies din casa. Pe scari ma intalnesc cu un nene proaspat mutat in blog, scuze, bloc, nene care m-a salutat din prima zi la modul absolut, adica aplecand capul in fata si usor intr-o parte si rostind sarumana-ul cu gura deschisa si zambitoare, pana la vocala finala. De data asta s-a uitat lung la mine, mai intai n-a zis nimic, apoi a miscat putin mandibula, dar nu sunt sigura ca a si spus ceva sau doar mesteca oarece. In fine, ajung unde trebuie, incarc C.-ul in masina, ne intoarcem, parchez masina regulamentar in fata garajului din dotare, cobor si… C. incepe sa rada. Parca esti un boschetar, zice. Ma uit la mine, rad si eu, ce era sa fac? Pantaloni trei sferturi galbeni, sosete mov cu gargarite, bocanci albastri cu sireturi atarnande si geaca neagra cu guler rosu peste o ie maro.
Aveam in cap un text sensibil, cu vulcani si piane, insa nu mai e cazul. Singura poveste care s-ar mai lasa spusa ar fi aceea cu vizita unor domni dintr-un anumit minister, cand am participat si eu, inainte de confruntare, la taiat de rosii, castraveti si alte gustari, dupa care am intrat demna si eleganta in sala de consiliu. Doar ca aveam un capat de castravete lipit in frunte. Dar lasa, nu mai povestesc.

Golita de orice stare poetica, daca n-as fi la dieta de primavara, acum as bea o bere direct din sticla.

24 responses to “Culori

  1. (: mai ca si io

  2. daca n-ai fi la dieta de primavara, te-as cinsti io cu o bere.
    pen’ca mi-a ramas neuronul lipit de sosetele mov cu gargarite.
    da’ si din alte motive : )

  3. 🙂 sa stii ca sosetele alea eu nu le-as da nici pe piane (lehamite totala, piane imi suna fals, nu stiu de ce, dar chef de googalit n-am ca sa vad varianta corecta), nici pe vreun vulcan

  4. mie mi-a ramas gandul la nenea ala al tau… banuiesc ca nu vrei sa facem schimb …

  5. did, da parca io pe tine nu?

    jane, n-am inteles ce si tu, ai bea o bere din sticla sau ma iubesti? mie-mi convin ambele variante, oricum.

    exq, poti sa ma cinstesti si cu apa plata, gargarite sa fie!

    lollit, asa, minte-ma frumos!
    piane e corect, cel putin deocamdata, ca parca vad ca in doom 3 vom gasi niste piani.

    alice, pe motiv de sarumana politicos si zambicios? daca vrei, facem schimb, dar sa stii ca nenea de la 3 se da doar la pachet cu gitana de la parter, cea cu voce groasa si omniprezenta, dovada vie ca termopanele mai au mult pana sa atinga perfectiunea dpdv al izolarii fonice.

    Am uitat sa emoticonesc raspunsurile, deci🙂 . Mai putin pentru gitana care mi-a taiat vita de vie. :((

  6. La Doamna cu Castravetele-n frunte!:)))
    1. adica faceti o fapta buna si de aici vi se rupe filmu poetic?!
    2.unde se gasesc sosete cu Gargarite? ie scumpe??
    3.merge maro cu galben; n-am vazut pana azi atata stilistica grije la boschetari!
    4.stiti, si la noi, la minister, ie cu taieturi de rosii, ardei, nasul la purtare, ceva obiectii, porcusor isteric??
    5. berea e dietetica, incurajam berea la femei-le pune si putin Rozu in obrajiori
    6. primiti cu castravelituu?:)

  7. Hai sa ne umplem golul poetic cu o bere direct din sticla (eventual invelita in punga de hartie), tu invesmantata ravisant ca in descrierea de mai sus, eu cu cercei lungi si capat de castravete pe frunte. Desigur, pe treptele Ateneului.

  8. Domnu’ cu 3 r-uri puse unul peste altul!
    1) eu insami eram un poem fracturist!
    2) la sosetarie, cum? scumpe, dar merita! aveau si cu dinozauri, dar mi-a fost frica de ei si i-am ignorat.
    3) de fapt si bocancii albastri se asortau cu unghiile, dar cred ca vecinul politicos n-a fost indeajuns de atent.
    4) aoleu, la VOI, la minister? deci ai grija ce spui, ca sa nu devin fie excesiv de politicoasa, fie de-a dreptul ireverentioasa. : ))
    5) …
    6) primim cu rrr-i(tu)

    Crisp, tie-ti convine, desigur, ca, daca iti pui castravete si cercei verzi, te asortezi si te saluta toti trecatorii! : ))
    Plus verdele de la Beck’s…

  9. Era iarnă – asta de trecu – zi cu mocirlă îngheţată. Maşina în servis (servis se pronunţă, servis scriem!). În drum spre staţia de autobuz am văzut-o cum umbla, goală pînă la brîu, printre maşini. Nu era prima dată cînd o vedeam cerşind în intersecţie la noi. M-am dus la mili – pardon! poliţistul din intersecţie şi i-am atras atenţia. A vorbit cu propriul umăr comunicînd că „un cetăţean” i-a adus la cunoştinţă că… N-am mai stat să văd dacă umărul său de nădejde îi răspunde ceva şi mi-am văzut de drum.
    După o vreme am văzut-o în zona arcului de triumf.
    Iar acum o săptămînă era din nou printre maşini, în intersecţia noastră, cu un bocanc negru şi un pantof sport alb (un aşa-numit „adidas”), un pantalon roşu prins în obiele (ori jambiere? că nu mă prea pricep…) albe şi un pulovăr maro peste ceva roz… În oglinda retrovizoare am văzut-o mergînd la un tir ce o clacsonase. Mi-a ieşit din raza vizuală. Dar vedeam feţele celorlalţi şoferi care o vedeau, privind concentrate şi zîmbitoare… Nu ştiu ce a mai urmat că s-a făcut verede…
    Mi-a amintit cum, de mult, la începutul anilor ’90, m-am dus să-l văd pe Eugen. Pe atunci lucra la Canal 31 (sau 38? chiar am uitat cum îi zicea; era pe Pache Protopopescu). Genu al meu, cu un ciorap roşu şi unul alb. M-am făcut că nu bag de seamă dar în sinea mea am zîmbit. Am ieşit pe scară la o ţigară şi imediat cei strînşi acolo la pufăit n-au mai răbdat şi m-au întrebat: „Ce-i cu Eugen?” „Păi ce să fie?” „Păi n-ai văzut că are un ciorap de-un fel şi unul de alt fel?!” „Ba da. Şi?” „Păi… ce-a păţit? Că tu eşti prieten cu el…” „Nimic.” M-au privit ciudat – ori ca pe un ciudat! – şi n-au mai spus nimic. În interiorul meu mă tăvăleam pe jos de rîs! Cei care mă întrebau aveau toţi – pe vremea aceea – sub 28 de ani şi lucrau într-o televiziune aflată în satul cu miniştri…
    Mda. Ce voiam să spun? Ah, da: nimic.🙂

  10. 🙂
    Din ciclul „nimic”, raportez: am o prietena care s-a dus la un eveniment cultural cu o cizma cu varf ascutit si una cu varf plat. Si nu e ni-mic in neregula cu ea, zau. Eu n-am reusit decat performanta de a ma duce dupa tigari cu doua ghete maro, care chiar semanau. 😀 Exista doar o vag perceptibila diferenta de inaltime a tocului, dar initial mi-am zis ca probabil am stat prea mult si prea intr-o rana la computer, de-aia calc mai apasat cu un picior decat cu celalalt.

  11. Dacă tot sîntem la ciclul „nimic” atunci să adaug şi asta: mi s-a povestit că Francisc Mraz a venit la examenul de diplomă ca tine – cu un bocanc de-un fel şi un bocanc de alt fel…

  12. Mi se pare firesc, avea omul alte lucruri mai importante pe cap, nu-i mai ardea de picioare.

  13. Mie imi place combinatia sosete mov cu gargarite,alaturi de bocanci albastri…;)) Calde salutari!

  14. Simţu’ poetic naşte moda! Când sunt atâtea culori şi gărgăriţe nici curcile n-au ce să mai comenteze…deşi, io am plecat azi on air cu gheată neagră, cusătură portocalie, bluză portocalie cu mânecă lungă, bluză cu mânecă scurtă blug albastru cu broderie florală între ţâţi, roz-portocaliu,verde, pantaloon maron, trei(şi-un)sfert(uri), şosete portocalii , jachetu’ albastru luisaspagnoli, fundă portocalioverde…asorteu…şi curca de colo, glugluclind:”maaamăă, da’ câte culori te-au pictat azi, femeie!!!???” …asta zic şi io…modă! moda castravete…:P :))))))

  15. Almanahe, tu esti foarte colorata pe dinauntru, era imposibil sa nu-ti dea culorile si pe-afara.🙂
    🙂 you back, Oaga draga!

  16. Io tac chitic, nu mai zic nemeca… Deja m-am inrosit toata gandindu-ma la situatii de-astea comice pe care la momentul respectiv le-am considerat tragice de-a binelea… :)))
    Da’ la bere nu renunt nici pentru toate intentiile bune din lume ale dietelor. Nu poci si gata…😀

  17. Nu-i rau ca te-ai inrosit, Aseluto, rosul din obraji se asorteaza cu orice.🙂

  18. Şi cu tricouri îmbrăcate pe dos?😀

  19. Macar cu scrisul de pe eticheta.

  20. Ce haiosenie! Dar, lasa, mai povesteste! Hai!

  21. Mai povestesc, sper ca luni, daca in weekend adun material potrivit. Daca nu, o zic pe aia cu trenul, dupa ce incarc pe you tube niste imagini.

Lasă un răspuns

