Leapsa de lins (pe degete)

De la Mack

Am descoperit o trupa noua si minunata, mi-e inca pofta de ea, nu m-am saturat. Gazpacho – poti sa gusti, sunt patru piese intregi in playlistul de pe pagina lastfm, ei? Imi era dor de pofta asta muzicala, de care, iata, sunt in stare iarasi. Pohta ce-am pohtit pe vremea hibernarii, cand devenisem pojghita de gheata, alunecam pe mine si nu ma durea nimic.

Stradute, caldaram, aerul moale (azi l-am simtit din nou, e aerul acela prin care mergi usor, e rece, dar nu ti-e frig). Pofta asta e greu de astamparat, sunt o nesatula.

Obrazul cu tepi, obrazul nervos, care se imblanzeste.
Obrazul fin, cuminte, care se revolta.
Contraste.

Fiori in varful degetelor, nu te induri sa-i lingi, ii lasi sa intre in epiderma ca o crema, in portii mici.
I took a ride on your fingertips, heaven high with a thrill of it…

Trupuri facute una cu dealul, iarba inalta, voci incete care spun povesti, umeri care se ating de ras.

Nisipul rece, noaptea calda, sangria. Un sal rosu care potoleste genunchii.

Intunericul neintrerupt de ceas care suna si te trimite la oameni care rad la alte glume. Nopti cu filme, cu scris, cu muzici. Dimineti care incep la pranz.

Si dupa aceea mancam. Gazpacho, supa rece, ca sa fie textul rotund.

……..

Ai leapsa!

8 responses to “Leapsa de lins (pe degete)

  1. doamne ce frumoasa e poza asta cu syd

  2. Sunt doua poze cu Syd.

  3. Pingback: Acu(m)ma… fantezii în cheie rusă cu… um(m)a turman, umma gumma… « Almanahe’s Weblog

  4. 😀

    te referi la aia din header , care e o bucatica- se pare- din pozele alea cu el in prim plan si o gagica goala prin spate, din serioa cu coperta madcap laughs

    eu desigur ma refeream la aia cu binoclu
    eu o am lipita de usa de la dormitoR ;D

  5. ihi

    nu esti did, nu?

  6. Google translate:
    Am luat-o plimbare pe vârful degetelor, cer înalt, cu o tresărire de ea …

  7. Umma translate:
    Am facut o calatorie pe varful degetelor tale…

    (din ciclul „calatoriile Ummei”, stii tu)

  8. nope, nu sunt did :))))

Lasă un răspuns

