Doom3

That’s how we deal with boys like me.

Later edit
Ma enerveaza spamurile, imi consuma avatarurile frumoase cu monstri, care s-ar fi cuvenit prietenilor adevarati. : )

10 responses to “Doom3

  1. [stai sa verific daca al meu a ramas la fel mai ales ca a trecut 1 aprilie deci n-am treaba comentez unde vreau fara sa ma suspecteze nimeni si nici virgule nu pun]

    :))) cum sa zici ca iti consuma avatarurile

  2. eu, nespamul, imi revendic avatarul monstruos🙂

  3. la sfarsitul zilei de clovnereala publica, ce gaseste in borcan, mai pretios decat hartiile mototolite…o cheie:)

  4. Daca ai sti, Did, ce monstruleti frumosi s-au dus pe valea delete-ului… mi-a parut rau de ei, dar ce era sa fac?

    Titi, si uite ce dragalas si ALbastrui avatar ai nimerit, nu era pacat sa se piarda? Pana la noapte ar fi venit spamii si l-ar fi mancat.

    Rato, nu e o cheie, e Cheia. O fi descuiat usa plansului, sa nu ramana lacrimile prizoniere…

  5. vin si eu cu monstrul meu…
    pana si monstrii se gata, nu doar IP-urile.

  6. Cred ca multi ar vrea sa-si revendice monstruletul cel rosu, dar daca n-au avut noroc… :))

  7. totul e de vanzare. il dau ieftin. :))
    pup, ummoasa!

  8. Asta fiind fantezia cui? : )) Deci bine ca ai redeschis blogul, iti dai seama ce insemnare citeam.

  9. pai, nu stiu. ca erau vreo 2-3 cu tenta… :))

Lasă un răspuns

