Sambata, 14

De martie

1,2,3
Cred ca martisoarele astea au viata lor, au personalitate, vointa si picioare pentru fugit. Altfel cum s-ar explica faptul ca niciodata nu gasesc martisoarele de anul trecut, cand vreau sa le aduc in aceeasi punga cu cele proaspete, ca sa se imprieteneasca si sa-si impartaseasca experiente?

5
Pe-trecerea de Piedoni.
Cateva miscari de sabie, doua, trei zambete-argument si obtin dreptul de a aduce un pic de karaoke langa friptura. Dar numai o ora, Umma. Ihi. Ups, iata ca au trecut trei si lumea inca mai vrea, v-am spus eu? Imi fac damblaua si cant Supergirl – fals, dar din suflet. And supergirls just fly. Biologul cu parul lung e invitat sa se reproduca pe Barbie Girl: you can brush my hair, undress me everywhere – nevasta-sa e pe cale sa lesine de ras. Eu si Ale asiguram niste backing vocals unduitoare, cu oh-uri si ah-uri. Plusez cu un Wish You Were Here, dedicatie pentru inginerul plecat dupa Kent 1 si ratacit pe stradute, dar sunt intrerupta de trioul burtos pe care-l iubeste femeile. Ma simt Margineanulizata si plec sa-mi termin sangria. Aproapele meu ma consoleaza tomjonesian: sexbomb, sexbomb, you’re my sexbomb, iar eu ii raspund suav ca Marylin Manson: sweet dreams are made of this, who am I to disagree?

7
Botezul lui D, atmosfera de Vama Veche. Ma induioseaza sa vad rebeli deveniti responsabili. Parinti, adica. Si ma mai topesc o data cand L, in scaun cu rotile, isi invita sotia cea noua la dans. Sunt tineri, frumosi si par fericiti.

8 martie
Un copil aliniaza 8 batoane Nesquik pe biroul mamei. Le-a cumparat din restul de la pregatirea la mate.

9, 10, 11, 12
Ametesc rau, ma. Trebuie sa merg drept, sa privesc numai in fata, ca betivii, altfel simt ca ma duc. Ce mers de Hollywood ti-ai tras, Umm, imi zice Bila de (la) serviciu. Pe dracu, fata, iar trebuie sa inghit kilograme de Ferretab si sa-mi bag calciu in vena. Pe 12 seara ma uit putin la petrecerea Roblogfest, „canta” Hi Q, mi se strepezesc dintii, asa ca zic repede, cat mai pot vorbi: pun pariu ca la anul o vor invita pe sexi braileanca.

vineri, 13
Iaar? A fost si luna trecuta. Ia sa vedem in aprilie, in mai, in iunie… da, in iunie vom avea un vineri, 26, ghinion la dublu, dara, puschea pe limba!

Iar azi, azi nu m-am mai trezit cu ceas, am dormit pe indelete pentru prima data in luna lui Marte. Cartarescu, pe Realitatea, vorbeste despre gadgeturi, zice: eu ma iubesc pentru ceea ce pot sa fac cu mainile mele. E Geaman, de-aia, avem si noi si stim. Chiar acum mainile de Geaman drag mesteresc undeva, intr-o sala mare, cuvinte. In dimineata asta am simtit, in sfarsit, ca a venit primavara, am deschis fereastra asteptandu-ma sa vad ca pomisorii din fata blocului au inflorit peste noapte. Nu era asa, dar e ca si cum ar fi.
Azi, in paisprezecele in-starit, daca tot a venit primavara, mi-am amintit iarasi de Vama Veche cea neasfaltata si murdara si misto. Si am gasit piesa asta:

12 responses to “Sambata, 14

  1. ce faina e imaginea din 8 martie, super😡

  2. era : x, adica love imaginea

  3. 🙂
    Pacat ca nu s-a gandit nimeni sa le fotografieze inainte de a fi devorate.

  4. O maaaare imbratisare pentru toata luna martie, dar si pentru toate zilele de vineri 13. Sa-ti poarte noroc … ptiu! ptiu!

    ce imagine???

    :-s

  5. Eh, Did a vizualizat Nesquik-ul x 8. Eu nuuu, ca sunt la dieta.:))

  6. „Nu era asa, dar e ca si cum ar fi.”🙂 ))))) Si eu, care… cat pe ce sa te cred! Serios! Asa sa te stiu: mereu inflorita, gata sa declari primavara!🙂

  7. No, ca intre timp a venit si ummpic toamna, am fulgerat vreo jumatate de ora si am facut frig in jur, dar mi-a trecut (aproape). Acum trebuie sa plantez vreo cinci zambile, sa ma spal de pacate. : ))

  8. ce repede trece timpul cu tine, Umm…

  9. Asta e de bine, nu? : ))

  10. Daca gand cu gand la bucurie,
    cum e cu ametelile si ametitii?:)
    De vina-i sangele primaverii;
    cere verdeturi si aerisire…
    Adieu, constrangerile iernii-care nici macar iarna n-a fost, vai de mamaliga ei…Degetul Ummei stie!

  11. Ah, Degetul! Iar e erou de carne. De carte. Si chiar merita, pentru ca e singurul neametit in povestea asta.🙂

Lasă un răspuns

