Leapsa muzicala

Internetul zice: hai sa-ti ghicesc, papushe! Ia da matale click aici si aici, ca sa afli cum se vor numi trupa ta de rock si primul album. Pe Wikipedia iti va aparea un articol la intamplare, titlul lui va fi numele formatiei tale. Al doilea click te duce intr-o pagina cu citate, ultimele 4-5 cuvinte din ultimul citat reprezinta numele albumului tau de debut. Mai ai un singur dor si un singur click pana la succes, iti trebuie o imagine pentru coperta. Vei ajunge pe Flikr si vei numara pana la 3: a treia fotografie te va ajuta sa invingi in lupta nedreapta cu mafia muzicala. Pune laolalta cele trei elemente cu ajutorul unui programel pentru editat imagini si gata. (Adevarul e ca in continuare trebuie sa dai leapsa la 5 prieteni, ca sa ai noroc in via… showbiz. Daca rupi acest lant, vei fi acuzat de plagiat la o saptamana dupa lansare, dj-ii vor face misto de tine in fm si nu vei ajunge niciodata pe vreo canapelutza in emisiunea lui Maruta.😦 )

So…

albumul-meu

15 responses to “Leapsa muzicala

  1. trupa-La Pointe-de-l’Île (electoral district)
    numele albumului- Be shocked at in public
    Fug să-mi fac coperta , să mă “impac” cu nişte muzicieni. La versuri mă descurc.Cu tobarul îs încă în relaţii cordiale. 😉

  2. 1.obiecte din scobitori
    2.schizofrenic pictures
    3.desenează-mi o maimuţă
    4.lautrec style
    5.avatare cu sărut
    6.joan miro’s hand catching a bird
    7.uşa
    8.fluturi

    9.bonus track-travka roşu

    Cam aşa ar arăta playlistu’ . Astea cică ar fi cărările care duc prin search de google la almanahewordpress…mai erau, da’ zic că să păstrez şi pentru al doilea album…după aia mă retrag, că mă plictisesc.

  3. Şî coperta…gataaa!!! M-am mişcat repede…ethnic vorbind…acu’ să trec la partea artistică. Vrei să fii impresar(e)a mea?

  4. Minunat, zau. Pe bonus track-ul tau sa stii ca-s si eu cu un fragment recitativ, am repetat sambata noaptea in Rosu.

    Piesele mele de debut sunt:

    1. lascive moves (intro)
    2. ratonul off-uscat
    3. ratonul elvis
    4. cenusareasa xxl
    5. am o buba pe limba
    6. control pane
    7. fete virtOale
    8. sirene monstrOase
    9. ciupirea vinetelor
    10. pisici gratis (instrumental)

    (maine purced la lyrics, daca nu mor pana atunci)

  5. ImpreSarea in bucate.
    Daca destinul a hotarat sa ma imortalizeze pe coperta almanaheasca, pot eu sa ma impotrivesc? Eu sunt cea cu geanta uriasa, cred ca nu mai era nevoie sa mentionez.
    Dar cine-i a treia, cine?

  6. A treia? Cea plouată? Păi… e… fani(i), fane(le)!? 😛

  7. A, ce bine! Mi-e frica de trio-urile feminine, ultima data cand m-am riscat sa cant intr-un grup de 3 la mare, la soare, alelalte doua si-au descoperit compatibilitati lingvistice si m-au lasat singura pe plaja, sa ma agate bagabontii.
    : ))

  8. imaginea e foarte tare si la fel si titlul albumului. si se mai si potrivesc.

    numai cu numele formatiei m-ai spart. si acum ma chinui sa-mi aduc aminte cum ii zice in romana la celalalt agent „colorator”.

  9. Cand iti amintesti, sa-mi soptesti si mie, daca tot mi-ai bagat microbul in ganduri.

    Asta a iesit la click, asta am lasat, desi am mai incercat o data si mi-a aparut un Bristol 405, care parca suna mai muzical; cred ca aveam sanse sa ma cheme si la b’estfest, sa-mi performeze in deschidere Apollo 440 – asta pentru ca am fi cantat in ordine alfabetica, nu valorica. : ))

    Totusi, ma gandesc ca e potrivit si turnesolul, avand in vedere gri-urile de pe coperta. Bunaciunile din interior (adica track-urile ACIDE si BAZATE) vor colora hartia de turnesol, ai sa vezi, mi-a promis mie Sfantul Anton!😀

  10. în verde malachit? :))

  11. Pingback: Almanahe’s Weblog

  12. cum sunt la capitolul blogheristic
    „sdrobit de farmece”
    soarta ma sdrobeste zilnic!
    Acu vaz ca sunt farmece ummuzicale ,
    pentru care pregatim vot pin mobil
    si aplauze ferbinti!:))))

  13. Adica eu nasc track-uri toxice, Almanahe? Ntz ntz ntz… ce blasfemie.

    Rosu, mai, sa interactionez cu bonus track-ul tau. Rosu burgund as vrea.

    Rato, sa ma votezi la Eurovision! Mai ales ca doua dintre piesele de pe album sunt inspirate de cautatorii tai de prin jungla Google-ului.

  14. fenolftaleina. traiasca google search.
    bine ca nu ti-a picat asta la random wiki : ))

  15. Da, n-ar fi reusit sa ma pronunte ca lumea decat chimistii. : ))
    E cam plicticoasa fenolftaleina asta, m-am interesat. Se coloreaza in rosu doar in mediu bazic. La acid si neutru ramane incolora. In schimb mi-ar fi placut sa ma cheme Metiloranj si sa ma colorez in rosu, portocaliu si galben.

Lasă un răspuns

