M-as face boschetara

in florile astea:

forsythia_fence

forsythia

(aici mi-as depozita si prada de martie. adica deocamdata martisoarele: o gargarita, doi delfini, o testoasa, niste inimi si alte animale, insecte + organe, cutii de bomboane si tot felul de ciocolate.)

19 responses to “M-as face boschetara

  1. ne faci si noua loc? aducem prada noastra: inimioare, testoase, buburuze, ghiocei, patrate si dreptunghiuri ochioase, cordelute, snururi alb-rosii…. La galben, la galben! Noul indemn (la bulivar, birjar!)

  2. foarte ingenios🙂

  3. Daca-mi explici grafic ce inseamna „+organe” poate-ti trimit si eu un martisor…

    De fapt, nu. Daca NU imi explici grafic ai un martisor de la mine.

    OK?

  4. Vreau si eu sa boschetaresc printre flori…🙂

  5. Eu vin sa stau cocotat pe gard si sa-mi batai picioarele…..

  6. hehe, Umm, ai strans ceva prada dupa numai 4 zile de primavara. o sa ai nevoie de multe tufisuri pana in iunie.🙂

    altfel, ce sa-ti zic…io nici n-am multa alergie la florile astea. 😀

  7. Vai, ce obosita sunt! De dimineata tot caut „boschetele” perfect, am prevazut ca va fi nevoie de unul incapator: pentru Ratoni cu snururi, pentru Alice din tara intelepciunilor, pentru fete vesnic verzi (pe fond galben-galben e cam mmm), pentru recenzii-de-carti cu bold, pentru zane Aselute, care sa ne serveasca portii de Mare Neagra in cescute de cafea, pentru Daraeli, care sa ne ghiceasca prezentul in cescutele respective, iar despre viitor sa ne minta frummos, si, evident, pentru fete exquisite, care sa nu ne lase sa facem varza locul cel galben-boschetos.

    nlarece, unele inimi martisorite seamana a organe de masini. Si am mai primit si un copacel kitsch, care seamana cu arborele asta cotit:

    (al meu e mai tare, oricum, ca are si doi porumbei in love incalciti prin crengi. sau grauri / codobaturi / berze / cuci / alte pasarici)

  8. @ umma: ce usurare!
    Ai un martisor de la mine.

  9. Ia unul( cu copac, să-ţi faci hamac) şi de la mine. 😉 http://www.embassyrm.org/i/Martisor.jpg

  10. Si eu care nici nu banuiam ca esti putred de bogata!🙂

  11. au inflorit cornii!!! umm, ce bucurie mi-ai facut!

  12. Multumesc, nlarece!🙂

    Si pentru martagusul iesit dintre foi de Almanahe, multumesc!🙂

    xxl, cred si eu ca nu banuiai, ci aveai certitudinea.🙂

    lollit, corni se numesc pe romaneste? Multumesc, de doi ani ma chinui sa aflu cum ii cheama pe boschetei pe romaneste.🙂

  13. – insecte + organe –🙂
    exact la martisorul asta ma gandisem si eu pentru sdFranUrsulPolar

    ce organe ?

  14. vin si eu putin cu tine acolo, bine?🙂

  15. Viciu, cred ca tu deja ai pregatit organele pentru prietenul tau, degeaba ti-as da eu sfaturi despre inimioare sincere.
    Dar la vietati mici si dragalase as putea sa-ti sugerez asa: gandacul de bucatarie, musca tzetze, caradasca, viermele verde de varza, viermele de galbeaza, capusa, molia, etc.

    mi-e si mila de creaturile astea nedreptatite de fabricantii de martisoare.😦

    Eva, hai!

  16. hai. e 8 jumate seara, da ele sunt inflorite si la ora asta, nu? unde?

  17. bine atunci, ele sunt inflorite si maine, nu? zi-mi doar unde, HAI.

  18. In inima mea! : )) Acolo gasesti tot anul boscheti galbeni care adapostesc tot felul de creaturi ciudate.

Lasă un răspuns

