vremea Varsatorilor (dare de seama)

Se cam re-varsa in viata mea – jocul de cuvinte e ieftin, ei sunt niste scumpi! -, toarna, i-am spus aseara celui mai nou varsatoriu scriitor, toarna exuberanta, gin tonic, secrete, nu te impiedica in tacerile astea.
A, da, marea mea iubire din adolescenta isi primea lamultianii pe 12 februarie, pe unde o mai fi azi, o mai fi?
Acum cateva ore A.,prietena mea, a nascut o fetita, ieri a nascut frate-meu un baietel – asa mi-a spus, ca a simtit si el acul cel gros infigandu-se intre cele doua vertebre, apoi acul fin ca o soapta si, in sfarsit, anestezicul coborand in picioare, adormind nervii, dar nu si frica.
Maine, vineri13, n-ar trebui programata nicio cezariana, zic io. Adica na, m-as teme toata viata sa nu se transforme Copilul in zombie.
Maine, vineri13, s-ar putea sa fiu nevoita sa imbrac costumul de Xena. Si doar mi-a spus mama la telefon: „potoleste-te, am auzit la Urania ca saptamana asta se cade sa-ti tii in frau demonii!” Ce sa fac, mama, daca n-am fost atenta si m-am dat de trei ori peste cap pe la pranz, transformandu-ma intr-un hihibrid justitiar si vrajitor. Houdiniquijote, cam asa, stii ce repede am facut rost de lista aia? Stii ce s-au albit la fata morile de vant?
Maine, vineri13, se va face la un moment dat seara, voi lepada zalele, iar cineva din apropierea umarului stang va gandi ca uite, e ziua indragostitilor deja.

15 responses to “vremea Varsatorilor (dare de seama)

  1. Maine 13 o sa iti faci de cap si nu o sa ai timp sa te gandesti la 13, la vineri, la secrete, la gin tonic, la Urania si nici macar la mine…. ma rog, la ginul tonic ai voie sa te gandesti😉

    Somn usor Xena !

  2. decat vineri 13 cica e mai periculos vineri 17. sau cel putin asa se spune pe aici. salut noii veniti pe lumea asta veche!

  3. hihi, matushicUmm🙂
    Felicitari, sa fie sanatosi micutzii, ca altfel nu-mi fac griji, zodia e buna😛

    iar vinerea incepe intotdeauna the neverending weekend, asa ca maine poa’ sa fie si vineri 66, dupa asta tot sambata vine. Sambata, Umm, sambata!🙂

  4. se zice vineri 666 ca sa se inteleaga exact ca apoi e SAMBATA

    [mie nu-mi pasa de sambata ca si-asa nu fac nimic in general, dar sa urez la multi ani noilor veniti imi pasa.
    iti dai seama ca eu am citit „frate-meu a nascut” si nu mi s-a parut nimic ciudat, mda]

  5. Ai, ai ai! Ziua Indragostitilor e cand vrem noi;
    de fapt de ce nu e ziua indragostelilor?:)

    Salutam Xena! cu ce mori de vant se bate Ea, din zori si pana-n seara cand i se uita umarul tandru la ce-a mai ramas din firea ei?

  6. Dacă aş fi citit ieri ceea ai scris ieri, nu aş (mai) fi făcut azi ce ai prevăzut c-o să fie mâine. Ieri doar încă o Uranie în plus, azi o U®mmă, de vineri 13.. Ieri cuvinte scumpe, azi cuvinte ieftine, cuvinte cu foc, nedemne de haina-mi(uneori).
    Poate că n-ar fi trebuit să-ţi laşi haina de Xena în cui, pentru că eu am găsit-o şi am aruncat-o pe mine, apoi m-am aruncat pe o capricoancă şefă, undeva pe la prânz, vineri,13,care zice ea, [e la uşi, că balanţele se cam dau şefe. Dar, Umm, tu ştii! Balanţele doar se înclină, se joacă şi nu vărsă(tot)(tor)…nu m-a încăput, de haină zic, dar noroc că hainele de Xena sunt elastice şi m-am încăput până la urmă în pielea lor şi mi-a plăcut. Slavă cui(?), Marile Guri merg mână-n mână cu Morile de Vânt nu cu Dulcinee în faţă, şi C®u®ele pe la spatele unui şef adevărat, dar tolerant.
    Aşadar, iată vineri 13, preţ de prânz, atunci când se hrănesc pruncii, ca să crească mari, de final de matinal, plătit cu neînţelegere de text şi dat în cap. Norocul meu, vineri 13, e că spre deosebire de unele zodii, incompatibile cu-a mea, eu una, am mai mult(e) în cap decât în burtă, deşi la măsurătoare ar ieşi taman pe dos. Deh, tot io-s mai (în)altă(lume). Pare vis. Pare unul de vară. Dar, dincolo de acest capitol, pe care-l sar acum la numărătoare, io nu fug la Atena, şi nici nu mă pierd prin pădure ca să mă-ncurce Puck, cu atingere de floare, pentru că mi-e frică de-un şarpe. Deşi mi-ar plăcea ca floarea de peste mări, să mă-ndrăgostească de-un sfânt Vărsător ca să uit vremuri de Fecioară şi să am parte iarăşi de îndrăgosteli, precum numai un Raton iscoditor ar scormoni-n cuvinte.
    Dincolo de aceste întâmplări, de care acum mă lepăd, împreună cu costum de Xenă, mă întorc şi mă înfoi ( mă tot desfac) în almanahele legendar, iubitor de iarbă, de celuloză şi alte creioane, căci aşa-i de bun simţ: Să te-ascuţi dar să şi te toci..Nu toci! Toci ar zice capricoan©a, căci aşa e la Război, eu aş zice un TOCESC (gura de pomană), căci în fond e doaar un JOC.
    Eu şi foile mele felicităm A, pe această cale (pentru că gumma se întinde) pentru puiuţă, deşi aloc pentru un gând frumos, două rânduri de comentariu clar şi nu ceţos, lung cââââât o zi de post(ări)
    Dar o fac cu dor de un’ ceva al meu.
    Hai, Umm, vii mâine cu mine să ne dăm inimioare roşii cu sclipici?

  7. Nici macar la tine, Dara?? Uof! De fapt, nici la mine nu prea m-am gandit, ca altfel as fi imbracat, pana pe la ora 13:13, costumul care te face invizibil.

    Loli, de vineri 17 n-am auzit, sper sa nu importam si frica asta. In schimb, daca afli de valentini si inimioare noi, pune-le in pachet, le vrem!🙂

    E Sambata, exq, Sambata! Asta-i muzica ce-mi place. 🙂
    (by the way, aseara am avut Fields of Gold in jurul ginului tonic si m-am gandit la tine)

    Did, mi se pare normal sa ti se para normal partea cu frate-meu, eu eram foarte serioasa cand scriam.🙂

    Pai, Rato, morile astea apar uneori de unde nici nu te astepti. Mergi linistit gandindu-te ca mai e putin pana sambata si pac! apare cate o moara care se uita urat. Vinerea asta, de exemplu, avea o aripa malefica de care atarna un fel de lista a lui Schindler. Dar i-au mers fulgii (in cele patru zari), ce… pana ei!

    Almanahe, din commentul dvs lung extragem urmatoarele indemnuri: vino, fata, sa ma eliberezi de sub jugul Imperiului Curc!
    Deci iti presar petale de trandafir pe drumul catre masuta noastra, cuibusor de mucuri de tigara, sau mai bine vorbim la telefon si facem un plan sofisticat de evadare? :))

    Bebelusii sunt ok, multumim pentru urarile frumoase. Sunt matusa, hihi!

  8. Nu la telefon că ne-ascultă!!!!Da’ oare cele publice îs ascultate? Da’, de fapt, cum vorbim noi codificat, n-au decât să le dea mâna să dezlege!!!
    Nu imperiul curc îmi dă mie grăunţe, şi nici ouă de curcă(deocamdată; da’ nu dă D-zeu!!!o veni şi vremea mea!) ci un alt imperiu(nu imaginar, desigur) , Imperiul Curcilor, Găinilor şi altor Orătănii care cotcodăcesc , nu la puii lor, că-s nenăscuţi încă, ci la oaminii noi. Da’ ele, curcile, nu ştiu cum că la oamini noi, vremuri noi?
    Hai, gata cu cotcodăcelile, io zic că încep s-adun petalele şi undeva, pe la ora 20.20 să ne adunăm la masa noastră şi să tăcem, sau să nu tăcem?….asta-i întrebarea!
    Răspunsul îl confirmăm la un telefon în particular. Ok?
    Şi mormanul de petale să cadă asupra mormăielilor de tot soiul, mătuşo! 😉

  9. Servus…
    Si a trecut si acel 13 si acel 14… de parca n-ar fi fost…
    cele bune!
    cu mult soare…

    • Almanahe, pasarile din ograda ne-au cotcodacit descantece (unele de drag, altele de plictiseala), asa ca destinul ne-a pus in cale bannerul cu „pasarica, muta-ti cuibul”. Masuta noastra a facut aripi si a aterizat pe alta strada, mare noroc am avut cu petalele alea de frezie (trandafirii se terminasera), altfel am fi ratacit si acum si poate am fi si murit…

      Flavius, au trecut, au trecut, doar ca Mos Valentin mi-a lasat un hickie pe gat. :)) Baba Cloanta de pe 13 a incercat si ea, dar si-a rupt dintii in zale.

  10. hai umma mai scrie mai scrie mi s+a facut dor de tine au trecut 5 zile scrie odata!

  11. Ce Eva impetuoasa! :))
    Am vreo 5 lepse, iti dai seama ce presiune pe mine? : ))

  12. da-le naibii, scrie ce-ai tu-n chef sau ce mai ai prin agende.

  13. him, un pahar de sampanie? o floare virtuala macar?

  14. Eva, ce am eu in chef incepe cu p… (ups!) si se termina cu rimavara. :))
    Lasa, ca macar niste poze tot pun.

    Rus, what?? Flori virtuale, sampanii, macar-uri?
    Nu pricep, dar ma bucur ca te vad.🙂

    Later edit: deci si tu(-mi) esti Varsatoare. La muuulti ani, Rus!

Lasă un răspuns

