numai azi

ce spun are sens numai atunci cand spun, degeaba vii cu ranjetul triumfator de „ti-am spus eu”. parca eu nu ti-am spus de atatea ori cuvinte care s-au ciocnit cap in cap cu altele, tot ale mele, am avut mii de dreptati, de ce m-as bate cu pumnul in piept cand e ca mine, de ce mi-as pune cenusa in cap cand nimeresc anapoda?

tocmai se acorda distinctiile bafta – iti urez bafta suna mai plin de importanta acolo. abia acum se ajunge la premiile mari, deocamdata penelope a invins-o pe marisa la best supporting actress.

brb, desigur

13 responses to “numai azi

  1. aaa…pai atunci marisa o s-o bata pe penelope la oscar de-o sa-i sune apa-n cap lu’ penelope. la faza asta avantaj marisa, bafta, oscar, oscar, bafta, cine naiba a auzit de bafta?!? oscar, frate, oscar!

    si sa nu ma faci sa-ti zic „ti-am spus eu!”, bine, Umm?🙂

  2. Ei, lasa, ca imi plac amandoua, chiar daca tin cu Marisa de data asta.

    Dar Kate Winslet a invins-o pe Kate Winslet! Acum am vazut ca a fost nominalizata de doua ori la aceeasi categorie.

    Iar in competitia Slumdog Millionaire vs The Curious Case of BB, conduce SM, cu 7-3.

  3. SM! i’m so happy for SM! Si pt Pene si pt Kate si pt Mickey🙂 ce mai, baftas au fost ok pt mine….am terminat si lista de oscaruri, in afara de 2 straine si documentare, pe care nu le gasesc…now, we wait, cum zicea reclama la bere..

  4. Sau cap in cenusa, la scorul asta, exq. :))

    xxl, oh…

    Tuv, eu inca ma feresc ca-n Matrix de Milk si Frost/Nixon si parca nici la Vals Im Bashir nu prea ma trage ata.😐

  5. SM rullez!

    who’s Marisa? sunt o ignoranta.

    but I loooooove Penelope🙂

    si Kate e mai buna in The Reader. am zis!

  6. Marisa Tomei, din The Wrestler – e o iubire veche a mea.

  7. io nu stiu ce sa zic ca n/am avut bafta sa vaz premiile bfta. nah! pup umm!

  8. Pummmp Oaga! Lasa ca iti povestesc eu tot!🙂

  9. a. Marisa Tomei mi-e draga si mie. a jucat asa bine in The Wresltler

  10. Servus
    „Batalia” e frumoasa… Nu cine cistiga :)…
    Cele bune!

  11. E frumoasa si cine castiga (Kate Winslet) : ))

Lasă un răspuns

