Exact cand trebuie sa adorm devreme,

ochii astia nu vor sa se bage in pat. Ar citi orice: carti, subtitrari, stiri despre copii de vedete sau chiar scrisul de pe cutia de pizza. pub&grill,livrariladomiciliuintreorele1122.
I-am ridicat in picioare si le-am poruncit asa: ochilor, ia scrieti voi ceva pe blog, mainile mele ar face altceva. Despre filme, de exemplu, ca inca nu v-ati hotarat cu cine tineti la Oscar. Sau mai bine nu, pentru ca presimt ca veti incepe sa spuneti ca v-ati uitat la Revolutionary Road ca in oglinda si de aceea ati alege o alta poveste careia sa-i oferiti statueta, o poveste de mai departe, in fata careia ati putea manca popcorn tocmai pentru ca e asa departe si brrr-ul se stinge intr-un „dar noi niciodata, noi nu”.
Ati putea sa mai spuneti despre Eurovision, despre cum ati inceput sa va uitati pentru ca voiati sa va sustineti prietenul din copilarie, despre cum ati sfarsit tinand cu altcineva si despre cum nu v-ati abtinut si ati trimis (oh!) sms pentru fata cu cizme galbene.
Sau mai bine… mai bine ati spune ca hai la culcare, stapana! Da, pentru ca peste cateva ore va trebui sa o intoarceti ca la Ploiesti. Pe undeva pe langa Colegiul National „Mihai Viteazul”.

23 responses to “Exact cand trebuie sa adorm devreme,

  1. Dupa cum spune WP eu pot sa schimb ” acest lucru” adica sa sparg gheatacu primul comentar:))

    Ochii ceia care vad…se uita la ceva si aleg altceva?
    Uite ca nu ma uit decat la MGM, nu stiu de ce; pt Eurovision mi-a placut o melodie cu Xavier care n-a ajuns in semifinala…deh!

    pe bulevard! e naspa acum, ca nu e soare, nu simti castanii…

  2. Am vazut si eu zilele trecute Rev Road; ce minunatie de film, mi-a mers la inima.

  3. Si daca te rog frummmos, rat, sa spargi si gheata din preajma castanilor? E nevoie de ei zilele astea, daca s-ar putea concentra putin… Cauza e nobila, nu e vreun moft.

    Ochii astia care vad… nu se mai uita la tv decat de 4-5 ori pe an: la Eurovision, la Oscar, la patinaj, la gimnastica, la Olimpiada, daca e. Filmele si le descarca tupeistic si ilegal de pe net, iar cand vin Oscarurile se oftica daca n-au apucat sa vada tot.

    FFD, mie RR mi-a mers mai mult prin cap, pash-pash.
    Bine ai venit in Ummagummia!🙂

  4. si eu’s intr’un marathon oscaresc, dar RR nu mi’a mers deloc. Mi s’a parut asa luuuung, 2 cd’uri, nu se mai termina o data.

    In skimb celelalt cu Winsleta, The Reader, magnificient! (i’m a sucker for stories about/with books..) sper sa fiu treasa pe 22, la 3 dimineata, to check my bets😉

  5. @umma: merci, bine te-am gasit🙂

    @tuvia: au, ce m-a lovit si the reader! (evident ca l-am cautat frenetic dupa RR). Am plans de nu mai aveam aer la final.

  6. Pai atunci, dragelor (si eventualilor dragi, daca se incumeta vreunul), hai sa dam noi niste Oscaruri blogaresti.

    Eu mai am de vazut Frost/Nixon, Milk, Rachel Getting Married si filmele straine – vorbesc de categoriile la care ne pricepem cat de cat, cele care-s trecute si in poll-ul de pe imdb.

  7. Ce fruumos te rogi tu!
    Or sa infrunzeasca dumnealor castanii de atata caldura in febrilie !! Dar pentru care cauza, ma rog si eu frumos cum sunt de la o vreme?:)

    • In febrilie ar fi fost timpul, asa e, nici mie nu mi-a convenit sa ma scoata raii din hibernare la sfarsit de ianuarie, cand e somnul mai dulce.
      Deci pui o vorba buna la castani? Stiu eu ca sunteti prieteni…🙂

  8. ochii astia! si ai mei procedeaza aidoma… nu ne intelegem deloc, parca-am fi intr-o continua discordie.

    ai votat-o pe Tina? Eu acolo am trimis🙂

  9. Pe Tina, evident. Uite, ma, cine a avut OCHI (hihi, ce ontopic!) pentru cizmele galbene si urechi pentru punk marca Vank!🙂

  10. nu gasesc rachel getting married de nicio coloare😦 Si la frost/nixon me teama sa nu lesin de plictiseala, cu astea politice numa bag.Vbeam cu niste prietene si ziceam ca ar fi tare sa se faca ceva intrun bar, Oscar Nights, sa mergem ca la meciuri si sa facem pronosticuri :))

  11. Politicele si istoricele le las si eu la urma sau nu le vad deloc. Si e foarte frustrant sa vezi ca a castigat tocmai filmul la care n-ai avut tu chef sa te uiti.

    Daa, Oscar Nights, sunt pentru! Si sa avem si liber a doua zi, by default.

  12. Ummulino, urechea mea universala
    in care tzipuresc ingerii
    e acordata acum pe Raspunsul Castanilor!
    II tzin de vorbe frantzuesti:)))
    Sa fie…

  13. E bine si pe frantuzeste. :)) Important e sa fie cooperanti. Sa fie…🙂

  14. Rev Road e un film bun la care sa reflectam cand zicem „da” si cand incepem viata de cuplu ca si cum am fi speciali🙂

    Kate Winslet isi merita premiile. Acum vreau s-o vad si in The Reader…

    asa un fel de offtopic de la ochi🙂

  15. Dupa mine e un film edulclorat, un mare fas, si Kate Winslet isi merita premiile cum merita si Jessica Parker sa castige mister America.

  16. intru cu off-topic, scuzati: imi place aici. si ca sa nu vin cu mana goala, iata o leapsa usurica, dar cu potential creepy!🙂 enjoy!

    http://eraser-crumbs.blogspot.com/2009/02/tocmai-cand-mi-se-parea-ca-am-pierdut.html

  17. Grin, in The Reader, Kate merita si mai mult, dar intre timp probabil ca ai vazut filmul.

    Aaaaa… leapsa! Mai am vreo 3 restante, neserioasa de mine.
    Deci acum ne ghicim in playlist.🙂 Salutam Crispul!

    Later edit: oricum, offtopicul rulz la mine pe blog, vechiul offtopic e noul ontopic sau e offtopic sa fii ontopic. :))

  18. ce bine! ca eu nu ma formalizez nici cand trebuie🙂
    poti sa incepi cu leapsa asta, de incalzire. e ‘pe negandite’🙂
    crispul saluta right back! over.

  19. Da, daca ma invrednicesc mai intai sa scot nenii care-mi dialogheaza in playlist si sa pun inapoi muzicutz. Ca acum degeaba shuffle, tot numere mi-ar iesi la toate intrebarile. :))

    Mircea Popescu, acum te-am pescuit de la spam si ti-am deschis poarta blogului. Vezi ce te-a pedepsit WordPressul daca ai vorbit urat de femeile frumoase si talentate? :))

  20. vazut. placut. merita-merita!

Lasă un răspuns

