Ce ma cutremur!

am presimtit cutremurul dintr-un film. faceam acrobatii cu scaunul, cu ochii in ecran. daca ar fi cutremur acum, mi-a venit in minte, as cadea pe spate, iar capul ar nimeri in coltul comodei. Imediat ce scaunul a revenit pe cele patru picioare, s-a intamplat cutremurul in film. ups! daca nu imi opream bataitul, s-ar fi accidentat personajul principal si chiar n-aveam de gand sa ma uit azi la o tragedie. ramanem la musicalul usurel, care probabil ca va lua si vreun oscar, mammamia!

7 responses to “Ce ma cutremur!

  1. schimba locul scaunului, departe de coltul comodei🙂 la multi ani!

  2. Cand renunti la scaunul buclucas, am sa fiu aici si o sa te astept sa te tin in brate. Sigur din bratele mele nu o sa cazi niciodata, indiferent ce cutremur ar fi.

    ––––-0––––

  3. ce te urez eu de la multi ani!

  4. Si sa ma uit la filme de la departare?? :))
    La multi ani, evergreen!

    Pai din bratele tale nu cad, Dara, ca-s brate cu energii si cu magneti. Cat stau in brate, ma si vindec de cucuie, ma si uit la filme.

    Panteroi drag, da’ si eu pe tine!

  5. visu’ meu e sa stau ca chinezii, pe un singur picior de scaun si scaunul inclinat si io in picioare pe scaun inclinata in partea ailalta 🙂

    insemnarea asta cutremmuroasa ma face sa zambesc, da’ nu-sh de ce, ca doar e vorba de dat cu capul in coltz la propriu, ceea ce nu, tu nu, niciodata-vreodata-niciodata.

    deci nu-sh, dar m-as hlizi asa….😀

    ‘ai mai bine ignora-ma, ca-mi trece.🙂

  6. La multi ani, Ummitz!

  7. Dada, si sa faci scamatorii exquisite cu farfurii in varf de batz.
    Insemnarea asta cutremmuroasa e pentru zambit… ca vai, uite ce paranormala e Umm, daca pre(a)-vizioneaza ea cutremurele din musicaluri.😀

    La multi ani Amdamdezzzi(rabili)!

Lasă un răspuns

