Clovnul

Aseara m-a tras de maneca insusi Mos Craciun, zice: pai, Umm, se poate? N-ai facut nici un cadou oamenilor care iti citesc blogul, ai uitat ca e cate un copil in fiecare, un copil care asteapta, ai uitat? Pai…, am incercat eu sa lungesc momentul si sa gasesc raspunsul potrivit. Nici un PAI, mi-a retezat-o Mos Craciun, gandeste liber, doar nu esti trilulilu la cap. Aha, pai da, am zis repede, bagandu-i mosului pai-ul in barba, doar asa, ca sa-l oftic. Mi-am amintit ca am imprimat povestea asta acum vreun an, ca am urcat-o si pe trilulilu acum 7 luni, dar ca n-am daruit-o inca nimanui. O fac acum, fara ambalaje sclipicioase, doar cu stele in ochi. Poftim, bai oameni mari cu omuleti inauntru, si nu uitati ca niciodata nu sunteti prea batrani si prea prafuiti ca sa fiti inca posibili.

http://www.trilulilu.ro/ummma/cc523a688d4166

24 responses to “Clovnul

  1. multumiiiiim🙂 frumos. ce voce placuta ai

  2. heiii!!!!! poveste!
    sarut-mana, umm drag!
    se vede ca te inspira papusile din realitate😉

  3. 🙂

    Multumesc si eu ca ati primit cadoul.

    In realitate nu am „papuse”, am omuleti.🙂

  4. Mulțumim pentru povestea de Crăciun! M-am bucurat pentru Raluca și clovn🙂

  5. Da, chiar m-am încălzit la povestea ta🙂

  6. Aseara am nimerit pe blogul tau cel vechi si am citit ultima insemnare cu tot cu comentarii:) Acum am nimerit pe botd, la growing blogs, te-am vazut acolo, am intrat aici, am urmat instructiunile, am ascultat pe trilulilu si mi-am amintit ca fetita mea a avut un clown jucaria preferata:)
    Mi-a placut mult povestirea, pe gustul meu…
    Sarbatori fericite si un An Nou bun iti doresc!

  7. Pingback: Povestea Clovnului « My SweetNothings

  8. Arh,🙂

    Sarbatori cu bine si tie, Greenfield!

    Stiu un fost copil care se teme si acum de clovni.🙂

  9. i am pretty scared of them:/ but th story is nice.

  10. Multumim Mosului Umma pentru darul frumos. Am pus povestea la loc de cinste.

    –––0–––

  11. Tuv, si la tine e de vina tot filmul ala facut dupa cartea lui Stephen King? „It” – e de prin anii 90.

    Dara, ne bucuram, ne bucuram.🙂

  12. ummulino, ummulino!
    nici n-am mai auzit povestea, ca eu
    nu cumpar papusele doar le admir,
    doar VOCEA! pai ai putea sa ne susuri ORICE la ureche cu vocea asta trilulilu:)))

  13. Aceeasi voce ii „multumeste” acum lui Mos Gerila, care i-a pus pumnul in gura lui Craciun si care deja a inceput sa imparta „cadouri”. Azi am primit doua: net in pas de melc si telefon care trezeste oamenii care, bietii, au adormit abia spre dimineata. :(( Deci vocea asta ar putea sa susure ORICE, dar eu zic ca mai bine sa cenzuram putin orice-urile din dimineata asta.

    Da, da, „papushele” sunt admirabile, domnu’ Admiral. Ceea ce va dorim si in anul ce vine! :))

  14. Naucitor de bine scrii, fata draga… Cred ca descoperirea blogului tau a fost cel mai frumos dar de Craciun… Cum le mai aseaza Mosul pe toate cele si cum te mana el pe net spre zari cu „comuna masura”… Si cum ai vechime, nu gluma, in blogosfera, cred ca voi avea un companion pe masura la adorata-mi cafea de dimineata…

  15. Multumesc, Nicol.
    Cred ca exista si un Mos al blogosferei, mi-a adus si mie niste oameni tare frumosi anul acesta. Sper ca i-am si meritat.🙂

  16. Ummmmm… sa fii sanatoasa! si sa ne citim la anul. mai bune, mai frumoase, mai amuzante, mai pliiine de viata… uite-asa! ca meriti tot ce-i mai bun🙂

  17. eu te-am ascultat demult cand citeai o postare a d-lui Kolonel, dar am necazul ca nu te-am auzit la radio cu AM.
    In fine o viata plina de povesti ca sa nu spun legendara iti doresc draga umm .
    LA MULTI ANI.

  18. la spartul targului vin si io si zic ca-s in totalitate de acord cu Ratonul; bine zis, bine gandit🙂

    si multumesc si eu pentru poveste.

  19. Grinu, sau mai rele, dar bune!😀
    Un inceput de an cum ti-l doresti si un 2009 excelent! In primul rand ti-as dori sa-ti gasesti jobul care sa ti se potriveasca manusa si de unde sa poti sa cresti.🙂

    Bebitzu, Comandante, plina de povesti e mai bine, ca in legende personajele principale cam mor repede.🙂
    Eheeei, ce vremuri erau, parca au trecut 100 de ani de atunci…
    La multi ani zburatori, Bebitzu!

    exq, draga mea, nu se sparge niciun targ, doar anul asta se va sparge in curand in 365 de cioburi pe care le vom numi amintiri.
    Tie ti-as scrie o poveste cu troiene si schiori priceputi si fericiti.🙂

  20. Cioc-cioc!
    Gând frumos de Anul Nou/ îmbrăcat de sărbătoare/poposind la fiecare/şi lăsând din el un ou/ de ninsoare-alinare
    Cu drag, Ela-Marinela
    LA MULŢI ANI, umma!

  21. La multi ani!

  22. Pingback: Greenfield blog Autumn Edition » Blog Archive » Povestea Clovnului

Lasă un răspuns

