Avatarurile

Adica ele, cele din dictionar, astea:
AVATÁR, avataruri, s.n. (În unele concepţii religioase) Reîncarnare succesivă a unei fiinţe. ♦ (Fig.) Transformare neprevăzută (şi chinuitoare) care intervine în evoluţia unei fiinţe sau a unui lucru. – Din fr. avatar.

În viaţa unui blogger intervin câteodată schimbări, dacă nu e destul de atent, mie mi s-a întâmplat. Sunt eu ageră, dar vigilentă, deloc (asta ar fi putut fi o însemnare de capul ei, o stric puţin dacă o strecor printre poze).

Am început cu o iarnă şi cu un departe, un acoperiş cu ţurţuri pe dinafară, care îmi era suficient.

omul6

Au urmat umbre pe straduţe, ploi pe caldarâm .

Umbra pe stradute

Şi sinele împrăştiat pe şine de cale ferată.

sine_pe_shine

Apoi am fost senină altfel, asumându-mi pupatul în bot. Porcii pot fi cumsecade.

frenchkiss

O vreme am exersat şi zborul printre zăbrele, e o experienţă şi asta; am aterizat repede, pierdeam avionul către Praga, nu de alta.

pasari_32_rate

Până la urmă, totuşi, tot portocala mecanică ornata cu ochi de popcorn şi nas de ridiche mi-a devenit model în viaţă. Mai ales că mă simţeam vinovată că am mâncat-o după ce i-am făcut poze, trebuia să se aleagă şi ea cu ceva.

porc3

Din martie, de când m-am mutat pe WordPress, am reuşit să nu mă transform deloc, fundul de deasupra noastră e o poezie cu formă încă fixă.

Ar putea fi o leapşă pentru cine se simte în stare să privească înapoi fără mânie.

28 responses to “Avatarurile

  1. eu te-am cunoscut de la portocala🙂 nu pot sa iau leapsa pentru ca am prea putin timp de cand sunt in bransa si-s doar la al doilea avatar.
    tare simpatic acela cu pupatul in bot!

  2. Da, e simpatic.🙂
    Cred ca au ramas tare putini cei de dinainte de portocala; ceilalti ori s-au sinucis virtual, ori s-au transformat, la randul lor, in imagini pe care nu le mai recunosc.

  3. Desi am trecut prin diverse etape, stari, etc., de cand scriu in virtual (de fapt, in alt fel eu nici n-am scris vreodata la modul acesta), am ramas, in esenta, aceeasi. Un singur blog, o singura persoana, un singur avatar… Schimbarile care au survenit, sunt doar amanunte lipsite, cred, de importanta…🙂
    Asta nu inseamna ca nu am simtit pe pielea mea ca sunt multi internauti de care trebuie sa ma feresc ca dracu’ de tamaie. Mai ales de cei care, ca si in viata de toate zilele, au personalitati multiple (multe fete, cum se mai spune)… Mai exista o categorie, destul de consistenta, care nu face parte din sfera mea de interes. Si alta, cea mai cuprinzatoare dealtfel, pe care nu o cunosc si nici nu voi putea vreodata la cat de vast este imperiul acesta al virtualului…🙂

  4. cine are curaj sa arunce cu piatra/n portocala?!ehee!! ce vremuri:D

  5. acum imi dau seama de cat de (mult) timp te citesc🙂

  6. mie-mi place dintre astea primu, pe care nu-l habar aveam, ca si pe alilalte dupe iel, pana la porctocala si-mi place asta actualu de ma ummmor.🙂

  7. immfidelo. curcubeo fată.

  8. Asel, personalitatile multiple (din lumea blogurilor) sunt de cele mai multe ori doar jucarele inofensive. Si tot de cele mai multe ori par ditamai bau-baul de la distanta. :))

    Oaga, noi chiar ne stim de pe vremea casutei inzapezite, asa ca ai voie sa dai cu bulgari in porCtocala.🙂

    Pfuai, Tuv, de o vesnicie. Iar eu te-am privit in timp ce te faceai mare.🙂

    Ah, Evo, pai ia sa ma transform repede, ca sa nu te ummmori. :))

  9. Ma scuzati ca intervin, mi-a sarit in ochi „desi”-ul lui Asel, care este cam degeaba, pentru ca esenta este mereu aceeasi, ramane vesnic neschimbata, ea fiind adevaratul eu. Am inteles ca virtualul nu i-a adus nimic concret, nici o revolutie, nimic; si cu toate astea intarzie in virtual, flecarind cu unul si altul. Si ca nu discrimineaza pe nimeni, ci doar elimina anumite tipuri de oameni :)). Vede numai „categorii”, si nu oameni. Tz tz.

    Nu este „multe fete”, ci multe euri. Orice om sanatos are mai multe „fete”, masti sociale, cum se mai spune. Este normal sa existe mai multe fatete ale eului. Tulburarea personalitatii multiple este alta mancare. La subiectul bolnav, aceste euri nu mai stiu unul de existenta celuilalt, iar trecerea de la o identitate la alta se face total. Amintirile raman, si ele, separate. Cate un blog pentru fiecare identitate :))))).

    In orice caz, haios ultimul avatar. Sa ma ierti, Umma, ca nu am spus nimic memorabil :)). Chiar nu-mi sta in fire.

  10. De multe ori noi nu bagam in seama avatarurile…. noi dupa tine tropaim din blog in blog chiar daca de multe ori nestiuti – sa ne ierti, multi suntem timizi😉

  11. Pai virtualul asta, Kiralin, nu e decat un debuseu. Numai ca nu vindem aceleasi marfuri, nu avem aceleasi strategii de „marketing” si nici acelasi target. Unii „flecaresc” (ce ziceam in insemnarea cu blogosfera feminina? baietii nu au timp si chef de small talk) impreuna cu ai lor „clienti” fideli, altii isi creeaza o fatza noua si mai dau un tun… si tot asa.

    Deci tu erai cel deranjat de „categoriile” lui Asel? :)) De fapt, oricat de greu ar fi de recunoscut, noi chiar facem parte din categorii. Vrem sa fim unici si sa nu ni se puna etichete de catre cei din jur, dar in cazul in care ajungem pe la vreun nenea psiholog, avem pretentia sa ne gaseasca urgent buba + solutia. Daca nu, zicem ca e incompetent, ca nu e in stare sa identifice un amarat de tipar.
    Tu ai coltisori memorabili, lasa.

    Darael, timidule, treci la hug! :))

  12. buna. imi spui te rog cum a facut Patric cu blogul (de a reusit sa exporte; nu-i merge linkul). weblog e pe moarte sau moartea e pe el… nici nu mai stiu!

  13. Leapsa se refera la cum te-am vazut noi si nu cum te-ai prezentat tu, nu-i asa? :)))

  14. Nu stiu cum a facut Patric, daca stiam, as fi facut singura transvazarea. Ideea e ca blogul trebuie salvat in format xml mai intai. Pasii urmatori sunt simpli, cel putin in blogurile de pe wordpress: administrare, manage, import, worpress.

    xxl, touche, ce sa zic?🙂

  15. eu ti-am citit blogul de mai multe ori, asa ca porc pasari zburatoare castel cine mai stie, te-am reinventat cand am avut chef😀

  16. Si porcul zburator si roz al lui Waters, ala a fost cu dedicatie, sa nu uiti!🙂

  17. Da da da, hugs…. big and hot hugs:
    ––––––-0––––––-

  18. si eu fac parte din tanara generatie de cititori… nu stiu decat portocala… iar eu nu mi-am schimbat pana acum avatarul si nici nu am de gand sa il schimb in viitorul apropiat. imi e prea aproape…🙂

  19. Dara🙂

    Cantecel, poza aia a ta cu manuta controversata va ramane cu siguranta in memoria colectiva a blogosferei. :))

  20. yep😀 it made me famous :)))

  21. 😛 eu stiu de la poza cu sinele si insemnarea cu 2 masline…

    salutam umm!

  22. mai, umm, si eu te stiu doar de-o portocala?

    lullaby, iti mai arati si tu ochisorii?

  23. Ce de demult, Colturin! Dar erau trei masline, doua erau capsunele din pahare.🙂
    ! Eu cred ca te stiu de la prima ta insemnare pe weblog.

    Doar de-o porCtocala, Acade, dar nu-i bai, e tot o vesnicie.🙂 Pentru mine Amy e tot Fata Acadea, cu care m-am „conversat” eu in citate din Jurnalul lui Adam si al Evei.

  24. doua masline maaa, noiembrie 2 ani in urma, am cautat ieri insemnarea…ce trece vremeaaaa si ce ma mai grabeam eu in prima insemnare🙂

    inca ma grabesc :))

  25. auzi, umm, cand a intrat in scena portocala? nu asa in detaliu, macar luna si anul de mi-ai spune…🙂

  26. Colturin, ba erau trei!!! :)) doua inofensive, iar a treia avea codita induiosatoare si indreptata inspre stradute si inspre Pink Floyd. Tu le-ai tinut minte numai pe cele pasnice, Colturin pacifist ce esti!

    Exq, nu mai stiu exact, cred ca prin vara lui 2007.

  27. Priviti aceste rate
    Si moarte ele zboara
    Le tine-acolo sus
    Dragostea lor de tara

    Asta era versiunea originala🙂 atribuita evident lui Paunescu prezent la o vinatoare prezidentiala

  28. Ihi, unul din bancurile preferate ale copilariei mele.
    Nu stiu care-i varianta oficiala, asa a ajuns la mine.

Lasă un răspuns

