Insemnare simpla, morala si cam personala :)

O crestere de salariu la unul din joburi urmata de felicitari, pupaturi chiar. M-am intristat. Cand am facut cu adevarat lucruri importante, feedback-ul a fost aproape inexistent. Atunci as fi luat pe toata lumea in brate, azi nu. Nu ma bucur, ma, pentru bani, nici nu ma intristez pentru bani, ci pentru oameni.

*

Am descoperit windows movie maker si am facut un slide show cu Danuti. S-au strans si mai multe straturi cu Danuti, mi-a venit sa plang cand i-am vazut trecand. De mila lor, de mila noastra. Pe fundal am pus ceva simplu si romanesc, azi n-am chef de brizbrizuri.
Iti amintesti demult cum ne uitam
Cum timpul trece si noi nu observam…
Si cautam ceva ce nu stiam,
Iti amintesti, tot aici eram.

*

Ma doare capul.
Pai cum sa nu te doara, la muzica pe care o asculti.
Atunci sa pun niste Gheorghe Iovu, intru adormirea durerii? Ntz.

*

Arunc mancarea buna si sanatoasa si ma hranesc cu Bakerolls, colinde si Danuti. Mi s-a facut atat de dor de Andrei, stiu ca e doar la o aruncatura de telefon, dar mai stiu ca la nici o intalnire in oras n-as putea sa ma simt pe mine atat de adanc precum in serile acelea in care biroul nostru se intuneca, iar noi nu ne dadeam seama. Doua monitoare ca doua felinare, doua voci rare care se pricepeau dintr-un oftat sau dintr-un chicotit. Si cand vom fi noi mosuleti si babute, imi spunea, iar eu vedeam o ceata de batranici iesind din mine si batandu-se pe tastatura ca sa trimita emoticonul cu zambet grupului de batranei cu ochi albastri de la biroul celalalt. Erau niste babute atat de simple, la fel de simple ca si femeile dinauntrul acum-ului, luate separat. Atat de simple. Si eu te iubesc, omulet.

7 responses to “Insemnare simpla, morala si cam personala :)

  1. Of, am sters partea aia inainte sa vad ca ai scris. Nu prea se potrivea aici, era doar un gand fugar.🙂

  2. of, am scris dupa ce ai sters. dar vazusem inainte.

    tu stii cel mai bine, umm. uite, zambesc si io cu tine, sa fie doo guguloaie galbene pe-aici, unde-s (mai) multi puterea creste si rasul devine molipsitor.🙂

  3. … nu ştiu ce să zic… dar m-ai făcut să mă ia cu doruri şi cu scrîşnit dinţii.
    mă apuc să fac filmuleţe să-mi treacă.

    hugs

  4. Dada, 2 x🙂 = :)) De la al treilea guguloi incolo deja ar fi :rofl: Un rofl exquisitumm…

    Mie de la filmulete mi-a inceput dorul, vai! Dar asta nu inseamna ca nu mai fac vreo doua pana luni.🙂

  5. gradu’ bate functia:D
    dai de baut?

  6. Eh… nu vezi ca nu ne mai ies teleportarile?

Lasă un răspuns

