flu fluture 2

Cu ocazia transvazarii (hihi!), am recitit cate ceva din urma, cevauri de care aproape uitasem: intr-o insemnare mi-am gasit bratara din care tot cadeau fluturi. Am cinci casete cu brizbrizuri importante, le am prin toate camerele, ceea ce inseamna ca mi-am marcat propriul teritoriu cu stari. Apartenenta la o cutie sau alta spune ea insasi o poveste, povesti care bineinteles ca nu se lasa scrise, ci doar ciupite de colturi. Azilul bratarii cu fluturi nici nu e o caseta – am verificat! – , ci o scrumiera imensa. Iar fluturii, scrum dus. A ramas doar unul, l-am purtat o vreme, l-am dat jos din respect pentru flu-fluturari care intr-un timp au fost atat de ale mele. Ultimul fluture e, fara voia lui, supremul. The ultimate. „Cand ramai cu o singura femeie inseamna ca iubesti”, zic, intelepti (sau macar patiti), batranii. Ce mi-as fi putut aminti dintr-un lantisor gol? As fi fost o purtatoare (ca oricare alta) de metal alb in jurul unei incheieturi. Ultimul fluture, cel salvat de catre o scrumiera de cristal, devine, ramas singur, el insusi Purtatorul. Are o misiune fluturasul, sa-mi aminteasca flu(s)turatic de toti ceilalti fosti atarnatori inaripati morti la datorie, disparuti pe stradute ori plecati in lumi mai zanganitoare.

Iti dai seama, imi ranjeste un eu pus pe sotii, cand vei fi la ananghie, poti sa inghiti fluturele asta, se va chema ca nu inghiti in sec. Si vei putea sa spui ca ai fluturi in stomac, hihi!

flufluture

8 responses to “flu fluture 2

  1. hm…ce mai treaba…si eu am recitit cate ceva din urmmele tale zilele astea…
    ai grija de fluture, ok?

  2. Am, am, e aparat de-un delfin si niste cercei.🙂

  3. zi asa, transvazare …

  4. Si am zis si „multumesc” cu o insemnare mai jos.🙂

  5. buna dimineata!🙂

  6. se vede ca acum nu mai ai nevoie de aripi imprmutate🙂

  7. Flurummo,
    cinci fluturasi ? Pt cate o iubire? Cinci flutureli la Una Viata?:)))

    Si ultima nu e suprema, e pur si simplu , ultima-e mai constienta
    si mai trista, vai de flutureala ei finala!

  8. Seara buna, Oaga, parca am fi soarele si luna. Sau chiar suntem?🙂

    Lolli… aaa…🙂

    Rat-isc, cinci perioade, cinci casete cu stari si multi, multi oameni iubiti. Sunt o hummanista, ce vrei, ma entuziasmez repede.
    Vai, cum ai zis „fluturarea ei finala”, ai avut o intonatiee! A sunat cam ca_cufureala, ce trist! :))

Lasă un răspuns

