Multumim din inima Patricului

Iata ca dupa ce m-am milogit in blog la Vidal si in ym la April, s-a intamplat minunea: am primit mail de la Patric, cu blogul meu de pe weblog in fisier xml, pe care l-am si importat pe wordpress. Acum pot sa spun si eu ca pe 19 iunie am implinit 3 ani de blog. Multumesc, Patric, multumesc cui a pus o vorba buna.

Incercasem pe cale legala, pe blogul oficial al administratorilor weblog, dar degeaba:

ummagumma …
26.11.08 21:44:00

Tare bine ar fi daca unul din butoanele noi din administrare mi-ar permite sa-mi recuperez insemnarile scrise pe weblog si sa mi le export pe platforma pe care scriu acum, cu tot cu comentarii. Am vazut ca altii au reusit lucrul asta, cu ajutor din partea unor prieteni priceputi in ale bitzilor. Dar daca eu n-am amici de-astia care sa stie cum sa pacaleasca gardienii weblog, sa ma resemnez oare cu gandul ca imi vor ramane insemnarile intemnitate aici?
Echipa de dinainte a fost rigida si tiranica, iar rezultatul se vede: aproape toti bloggerii vechi au migrat spre tari mai calde si mai democratice. Ca dragoste cu sila nu se face si, vorba cantecului, „if you love somebody, set them free!” Activarea optiunii de export ar fi dovada ca s-a schimbat intr-adevar ceva. Ca nah, epoca Ceausescu e deja istorie, suntem liberi sa circulam in Europa, de ce n-am fi liberi si sa circulam si prin blogosfera dupa pofta inimii, cu calabalacul de insemnari dupa noi?🙂
Astept vesti bune.

blog …
27.11.08 15:11:07

Raspunsuri:
Pentru ummagumma: Regretam, dar nu va putem ajuta (cel putin pentru moment). Nu este vorba despre adaugarea unui simplu buton ci de un script mult mai complex pe care momentan nu avem cum sa-l implementam.
Asa cum a spus si eolithik, exista soft-uri gratuite pe care le puteti folosi pentru a exporta blogul.

Just like that, nu putem, ca asta ar insemna sa muncim. Adica sa muncim la muncaaa? No way. Si nu putem nici sa va explicam ce anume ar trebui sa faceti, ca daca faceti? Lasciate ogni speranza, voi ch’entrate sau intra cine vrea si iese cine poate. Deci ei n-au putut, in schimb a putut un strain, un om cu care cred ca am facut nu mai mult de un schimb, doua de comentarii prin 2005-2006. Multumesc inca o data.

14 responses to “Multumim din inima Patricului

  1. ok, ma bucur ca te-a ajutat

  2. 🙂 Pana la urma tre sa ne strangem si sa punem de o cheta pt Patric :)) nici prin gand nu mi’a trecut sa scriu weblogului, sunt obsinuita cu the royal kick in the ass de la „autoritati.”

  3. Cu mine au fost prompti in cele doua dati cand le-am cerut ajutorul de-a lungul celor trei ani (o data pt. mine, a doua oara pt. altii), dar nu era ceva care sa-i puna la munca. Delasarea, rigiditatea, suficienta le-am vazut insa cand a fost vorba de asa-zise proiecte de echipa. Eu n-aveam nevoie decat de un locsor in care sa-mi scriu niste texte, nu ma interesau template-urile sau gadget-urile, nu ma interesa traficul sau dezvoltarea unei comunitati, dar pe ei ar fi trebuit sa-i intereseze. Ar fi trebuit sa-i ingrijoreze ca le pleaca oamenii, ca se fac fraude, ca scade valoarea blogurilor gazduite acolo. Mie nu mi-au facut niciun rau, si-au facut lor insisi: ceea ce acum cativa ani era cea mai importanta platforma de blogging din Romania a ajuns azi o scena de camin cultural pe care se lalaie manele, iar daca mai apare cate un Pavarotti intarziat si razlet, e privit ca o ciudatenie. Mai sunt cateva boabe de grau in marea de negina, dar nu pentru multa vreme.

    Da, da, bine ca! Si daaa, facem cheta! :))

  4. stai ca mi’am adus aminte, tardiv, ca le’am scris o data ..nu mi se incarcau mp3’urile in playlist.Evident ca am fost luata cam de/pe sus, vezi domne, e marimea de vina =))
    yeah right.Size does matter.True, si cine are timp sa cearna?

    io zic sa ii luam o vaca :)) ca’i plac.

  5. Te las pe tine sa alegi, Tuvio, io nu stiu decat ca nu-i plac nici lui cravatele. Deci daca propui o cravata cu vacutze, ma opun! :))

  6. cravate mi se par cadouri hidoase, intotdeauna.Io am zis vaca like the real thing, pardon, animal :))

  7. Adica vaca-vaca, nu vreo femeie-vaca, de asta poate sa-si procure si singur, daca intra in cea mai apropiata discoteca. :)) E si ieftin…

  8. maaai, hai ca m-ati pus pe ganduri. sa-mi iau si eu oare insemnarile? moaaa… ar trebui. ca-s tot eu pe acolo.

  9. pai nu stiu. ca nu m-am decis. ca mintea mea-i in sapte luntre. si cine-mi face legatura cu patric???😛

  10. :)) Webloggerii sinistrati il asteapta pe Patric mai ceva ca pe Mos Nicolae.

  11. dap. cheta. se impune. weblogarii sinistrati o sa-i cumpere o vacutsa de balcon. chiar exista o rasa mai micutsa, si care arata exact ca aia din desene animate, vacutsa cea joviala, costeliva si dadatoare de lapte gras, micutsa, cu burta mare si deschisa la culoare. o jersey.
    dar de furaje se-ngrijeste singur…

  12. Io nu stiu cu vacutele, da’ daca ziceti voi ca-i plac…
    As mai plusa cu un tricou imprimat cu statuia Sfantului Patrick, fara steagul Irlandei, ca are verde si nu vrem ca vacuta mica, joviala si costeliva sa pape suvenirul. :))

  13. dau orice. nu mai fac figuri

Lasă un răspuns

