Cand / in ce conditii scoatem pe cineva din blogroll?

Incercuiti cu rosu varianta corecta, cu roz pe cea care da bine la C.V., cu albastru inconjurati-va ochii, iar cu verde puteti desena cateva fire de iarba pe podea, da’ asta e optional si nu se noteaza.

1. cand ne suparam pe el in real si vrem sa-l ucidem macar virtual;
2. cand nu raspunde la offline;
3. daca nu raspunde la comentarii;
4. cand ne scoate el primu’;
5. daca intra cu proxy pe blogurile noastre;
6. daca el refuza sa-si faca blogroll;
7. daca ne santajeaza sentimental altcineva, care nu-l suporta;
8. daca are prieteni care vorbesc urat;
9. cand isi inchide/sterge blogul;
10. daca are o admiratoare/un admirator geloasa/gelos care incepe sa ne hartuiasca;
11. cand ne roaga el frumos sau urat;
12. cand ne plictisim de el;
13. cand gasim altul mai bun :)) ;
14. cand vrem sa schimbam ceva in viata noastra si ne e lene sa mergem la coafor;
15. cand e in prea multe blogroale;
16. cand incepe sa mircuiasca la comentarii;
17. cand ne dam seama ca il mai avem o data in blogroll, cu alta identitate;
18. cand il vedem ahtiat dupa orice prospatura cu doua insemnari siliconate, care inca nu a dovedit ca e blogger adevarat; :))
20. cand ne dam seama ca are alt sex decat credeam;
21. cand indrazneste sa comenteze in bloguri dusmane;
22. cand nu vrem sa ni-l fure alt blogroll vecin si rapace;
23. Cand nu mai scrie cum scria altadat;
24. daca e urat in realitate (sau grasa);
25. daca ne amorezam de el;
26. daca ne dezamorezam de el;
27. cand nu mai avem cu ce sa uimim si incepem sa facem pe misteriosii;
28. cand ne ‘nervam ca n-avem o viata;
29. cand clona cu care comenteaza pe alte bloguri e mai desteapta decat clona cu care comenteaza la noi

nu mai stiu, mai zi si tu

LATER EDIT:

30. cand nu da bine in CV ptr ca face greseli gramaticale (Acadeaua)
31. i-am scos din blogroll doar pe aceia pe care nu stiu nici acum de ce naiba i-am bagat initial (Alice)
32. când scrie mai frumos ca mine (Eva)
33. când nu scrie nici pe departe la fel de frumos ca mine (Eva)
34. si-a dat cu usurinta comentatorii de calitate pe sute de retarzi veniti din haurile blogosferei (Innuenda)
35. creca asta ma enerveaza cel mai rau, superstarurile… (Tuvia)
36. daca nu mai scrie (Evergreen)
37. daca s-a prostit intre timp (Evergreen)
38. daca m-a enervat in vreun fel (Evergreen)
39. s-a suparat Stela si am sters tot blogrollul fara discutii (did)
40. as sterge pe cineva care incepe sa scrie intr un fel care nu mi mai place. omu poa sa mi placa in continuare, dar ce scrie nu (did)
41. cand insemnarile lui sau ale ei contin doar violente verbale sau frustrari sau bate campii aiurea in tramvai (b47h)
42. cand imi repugna (Silvia)
43. cand nu semnifica nimic pt mine (ca sa nu-mi aglomerez blogroolul) (Silvia)
44. oamenii din spatele insemnarilor ce imi plac mie sunt foarte diferiti de cum ii imaginam eu, din pacate uneori chiar rautaciosi (Colturi)
45. o persoana cu care am descoperit ca nu am in comun lucruri importante pentru mine (Innuenda)

De remarcat: Almanahe isi propune sa aiba cel mai lung blogroll din lume, iar Ratonul preia balonul si mai (in)scrie un poem.

42 responses to “Cand / in ce conditii scoatem pe cineva din blogroll?

  1. cand nu da bine in CV ptr ca face greseli gramaticale, asa ca mine.🙂

    5, 7, 8, 16, nu le aplic. in rest, de acord.

  2. daca esti femeie, 18 e un motiv intemeiat🙂
    tot daca esti femeie, 25 e o posibilitate🙂
    daca esti barbat, 26🙂

    din experienta mea, impartasesc ca i-am scos din blogroll doar pe aceia pe care nu stiu nici acum de ce naiba i-am bagat initial🙂

  3. Da putem face un X in loc sa incercuim? Oricum sunt uluit si ametit de atatea posibilitati, recunosc, nu ma gandisem.

  4. când scrie mai frumos ca mine.

    sau când nu scrie nici pe departe la fel de frumos ca mine (că deh, cu cine vrei să fii asemănat, ţi-i aduni în blogroll. aşa e oamenii…:D ).

  5. Eu am procedat asa: am scos din blogroll o persoana care am descoperit ca nu e de caracter, in sensul ca si-a dat cu usurinta comentatorii de calitate pe sute de retarzi veniti din haurile blogosferei, care l-au dus mai aproape de locul 1 in topurile blogurilor. Nu m-am mai regasit in societatea nou creata pe blogul lui si mi-a dat placerea de a-l lectura in scarba de a-l „citi”. Nu dau nume ca e cunoscut.

    Am scos din blogroll o persoana care nu prea mai posta articole. Adica al carei blog mai mult lancezea. Asta nu i-o pot tolera decat mie si iubitului meu :)))

    Am scos din blogroll o persoana care a anuntat ca se retrage din blogosfera.

    Am scos din blogroll o persoana cu care am descoperit ca nu am in comun lucruri importante pentru mine. Pe scurt, scria impotriva lui Dumnezeu, dar nu ca un Iov, ci ca un satanist ;asta e un om cu care nu vreau sa am de-a face, mi-am spus.

    Cam asa a fost…
    Oricum, cand ai prea multe persoane in blogroll, selectia trebuie sa o faci dupa si mai multe criterii. Dar criteriul principal ramane acela al obisnuintei de a-l citi. Pana la urma vor ramane in blogroll doar aceia catre care vreau sa am linie scurta, pentru ca ii citesc cel mai des.

  6. tulai doamne, cate sunt! :)) nu m’am gandit niciodata asa negativ despre bloguri, eu fiind o lenesa, nu ii scot niciodata.Cateodata ma intristez/enervez cand vad ca omu nu mai scrie/si’a inchis/parolat blogul/s’a mutat si n’am aflat unde/a devenit superblogger. (creca asta ma enerveaza cel mai rau, superstarurile…)

    cam atat.

  7. eu nu scot din blogroll, ca mi-e lene. doar adaug
    si-i adaug asa: cand imi place cate o insemnare in mod deosebit (ca sa ma pot duce sa-i citesc din urma, ca-mi place sa descopar comori ascunse), cand ii citesc in mod constant, cand n-apar la prospaturi, ca uit adresele (am o memorie tare lenesa, inregistreaza numai ceea ce vrea ea).
    inca n-am facut schimb de linkuri (te bag daca ma bagi)🙂

  8. Eu vin de pe 360 (Umma ştie) si nu eram foarte hotărâtă să mă îndrept către wordpress. Acolo lucrurile stau cu totul altfel, în sensul ca add-ul adaugă şi de-o parte şi de cealaltă “prietenii” atunci când e accesat. Deci nu tu blogroll, nu tu discuţii!
    Ori, aici, toată săptămâna asta şi sfârşitul săptămâinii trecute am colindat sfera-blogosfera wordpressiană şi-am înţeles că dacă-ţi exprimi umpic altfel teoriile lor, sar ca arşi (nuu e cazul meu, n-a sărit nimeni la mine). Culmea e că postul lor se încheia cu “voi ce credeţi”? Apoi, dacă noi suntem cei care ne dăm părerea , păi să rămână şi varianta noastră neîntinată, că nu ne-am dus acolo special să-i contrazicem. Nuuu? Şi-apoi cei cu postul uită ce scriu şi se contrazic, la comentarii, de uiţi pentru ce te-ai dus pe-acolo. Comentariile deviază, şi în final posesorul postului obţine traffic şi 99 de commenturi spre “lauda de sine” cu care va scrie de aici încolo, mai cu foc.
    Ideea e aşa: nu agreez posturile ce conţin sondaje, mai ales despre blogosferă, pentru că eu înţeleg manifestarea-mi de a scrie ca pe o distracţie. Dar, fireşte, asta e opţiunea mea, nederanjându-mă fenomenul atâta timp cât el nu interacţionează cu mine.
    Ori, draga mea Umma,ACEST POST AL TĂU INTERACŢIONEAZĂ CU MINE!
    Deşi tu propui aci, într-o notă umoristică tot un sondaj, nimeni nu îţi va răspunde (nici chiar eu) în dodii sau la fel de umoristic ca tine.
    Comentariile vor veni din ce în ce mai serioase, sau deloc, iar scopul îmbie şi la mai multe bisericuţe.
    Drept pentru care mi-am propus s-o sparg pe-a noastră.(nu de tot!ne certăm, ne găsim sandalele pe care le-am căutat o zi întreagă-n ditamai complexu’de magazine,ne împăcăm, doar ştii! )
    Uită-te pe blogul lui Cabral, şi-ai să găsesti acelaşi subiect.(un post mai vechi, de acu câteva zile) Traffic, foarte mult, îţi zic io. Dar dacă urmăreşti cu atenţie ai să observi că nu cei din blogroll comentează, ci nişte omuleţi “adunaţi” de Cabral din faţa tv-ului şi chestionaţi bade una, bade alta, la care ei răspund grăbiţi, după ce vin de la scoală, şi-n loc să-şi facă temele la matematică, sau altă materie, mai pun un comment la negru.
    Eu l-am pus la blogroll pentru că-l citesc. Şi o să mai pun la blogroll şi pe alţii tot pentru acelaşi motiv, fără vreo selecţie prestabilită. Îi pun şi-atât! Evident că o să-i scot când o să înţeleg necompatibilitatea ca fenomen. Dar e prea devreme să fac pariuri.
    NU e vorba în acest comentariu (luuuuuuung, da’ promit că nu mai fac) despre Cabral, ci despre reguli. Nu le suport! Şi nimeni nu le suportă! Ori dacă am reguli şi aici ( nu de bun simţ vorbesc), nu-mi mai place. Îmi inchid blogul şi-l citesc doar eu şi tu.:))
    Eu cu un rând scris de mine, necondiţionat decât de meteodependenţă ( pentru că ei îi dau voie să se instaleze complet în mine) şi talent la desen, EMAN.
    Nu cuvinte!
    Stări sau necuvinte (nu vorbesc de stil).
    Eu înţeleg cele douăşnouă de poziţii, pentru că măcar douăşopt dintre ele au generat posturi( cu accent pe u) de-ale tale, în trecutul tău beletristic şi de comentator cu umor, în care te-ai regăsit, şi apreciez că ţi-ai folosit deştu’ nu numa’ pentru vata aia de zahăr, ci şi pentru a scrie mai des, dar nu-mi place de tine azi! De altfel, blogurile tale(celelalte două ) au fost închise din toate motivele pe care le-ai enumerat, cred, o bună perioadă! Deci iartă-mi logoreea, dar nu-mi place că te răneşti singură, amintindu-ţi!
    Blogodependenţa n-ar trebui să nască, pentru că nu face sex! Aici n-ar trebui să ne futem, ci să cântărim!.
    Mulţumesc wordpress pt. că există blogroll, dar eu îl înţeleg doar ca un accesoriu şi nu ca o opinie fermă ce mă reflectă.
    Nu mulţumesc wordpress că se asigură că serviciul funcţionează şi trimite incognito comentatori care bat suta.
    Cabral, n-am nimic cu tine! Umma,te ubesc!

    Doamne, eu am scris asta? :))sau clona mea mai deşteaptă?;)

  9. Închei aci, încercuind cu roz!:))

  10. Marturisesc: dimineata am mitraliat lista, in joaca, dupE care m-am carabanit imediat pe coclauri (am reusit sa plec la fara 5, prietenii stiu :D). Acum vad ca s-a adunat ceva de citit, drept care ma duc sa-mi fac o salata, bag un tiutiun si vin sa ma delectez pe indelete, asa. (pe indelete, nu pe in-DELETE :)) )

    Almanahe, ce comentariu lung, puteai sa faci trei insemnari de succes din el. :)) Abia astept sa ma infrupt din roadele mintii tale.😀

  11. Aca, lasa ca te bag eu (in blogroll, nu in alta parte), desi nu mi-a placut de tine ca ai vorbit urat. (despre the catcher in the rye.) :))

    Alice, daaa,,. cei pe care nu mai stim de ce i-am bagat! Am pus deoparte pentru later edit.🙂

    puteti face si un XXL, daca doriti, domnule.🙂

    Eva, haha, la asta chiar nu m-am gandit. S-a notat.🙂

    Innu, pai… par motive intemeiate.
    Linkul spre cineva este un soi de complicitate misto cu scrisul acelui om. La un moment dat se poate sa nu mai simti sau sa nu mai doresti aceasta complicitate. Sau sa n-o mai doreasca respectivul, asa ca te conformezi.
    Pe blogul de pe Weblog am ditamai listoiul de favorite, s-au strans multi in trei ani. Imi amintesc ca am sters si eu un nume, era cineva care, cata vreme a avut blog acolo, scria pe sufletul meu, asa. Dar dupa ce si-a schimbat platforma, s-a dat de trei ori peste cap si s-a transformat in vedeta, a inceput sa scrie pentru topuri, sa se bata in piept si cu pumnii pe care nu-i avea, asa ca… harshti! Adio complicitate!

    Tuvia, ihi. Superstarurile nu rulzz. Cel putin nu la mine in lista, ceea ce pe ei ii doare fix la basca. Cu sau fara linku’ meu e TOTAIA. :))

    Lollitta, dar io te-am bagat, ai vazut? :))) Ca m-am convins ca esti bloagher serios si nu dai semne ca ai vrea sa-ti inchizi blogul, ca sa raman io cu linku’ in aer. :))
    Dar serios acum, cu cateva luni in urma chiar s-a intamplat de trei ori la rand sa se inchida bloguri dragi mie, fix dupa ce au ajuns la mine in blogroll. :))

    Almanahe, il ai pe Cabral de-a dreapta blogului? :)) Oportunisto!
    Deci blogurile mele (celelalte doo) sunt deschise si bine-mersi. Le-am mai inchis eu in viata lor, cred ca de vreo 3 ori, pe perioade scurte, dar nu pe motive de blogrolls, Doamne fere! Si nici din cauza de alti bloggeri, mai putin ultima data, cand un nene cu probleme pisihice (care n-a fost niciodata in lista mea) imi tot lasa mesaje mascaroase si alte injuraturi, asa ca, pana s-a potolit, am oprit putin traficul.
    Dar daca ma injura Cabraaal, izdai seama ca nu inchideam blogul, ba chiar puneam insemnare noua cu link, pentru ca sa ma dau mare.😀

  12. ioooo. cu puterea mea de a butona am scos asa.
    daca nu mai scrie.
    daca si-a sters blogu’.
    daca s-a prostit intre timp.
    daca m-a enervayt in vreun fel (sa am si eu cojones macar pa net🙂
    siii… ma mai gandesc. de obicei, adaug

  13. Corect!
    Eu inca n-am sters pe nimeni pentru ca m-a enervat, am rezistat eroic. :))

  14. pct 23, cand nu mai e ce era atunci cand l-ai introdus.
    de ce ai recomanda ceva ce nu mai e?

  15. de zece ani am vazut insemnarea ta numa n am avut cand sa comentez
    [acu observ ca nu ma ai corect in blogroll : )))) deci putem discuta in mod subiectiv :P]

    pe mine ma scot toti din cauza 24, ca s grasa, stiu asta, in rest scriu bestial :)))

    ultima data s-a suparat Stela si am sters tot blogrollul fara discutii. da’ pe vremuri cand il aveam mai faceam ordine, e drept.
    gaseam dinaia mai buni si mi-era rusine sa-i tin langa cei care mi s-au parut buni cand eram proasta :)) pai nici in biblioteca nu pun woolf langa ziaru primit gratis de la primarie, asta e.

    daca ma amorezez de el si dupa ma dezamorezez [n-am noroc in iubire ce sa fac] nici de a dracu nu l sterg da ce sa creada ca m-a afectat cu ceva? :)))

    serios vorbind, as sterge pe cineva care incepe sa scrie intr un fel care nu mi mai place. omu poa sa mi placa in continuare, dar ce scrie nu.

    si am sters pe bune din motivul 7 ca n-am personalitatea bine formata inca😀

    saliu umm, sa vezi cum fac la tine, dau pagina noua in firefox si tastez U, si prima esti.. u! dupa aia T, tuv. asa am io litere dragi, nah. ce blogrol, va stiu adresele din cap ca pa tatal nostru.

    mi e somn ma opresc. vroiam sa comentez mai mult ca almanahe poate ma treci si pe mine in lista ta :))) noapte buna

  16. PS: poa sa ma sece si omul dar daca scrie fain il tiu acolo/citesc

  17. :))did, te trec, te trec!=))

  18. Ăăăă…voiam să mai zic, da’ mâna mi se duse pe enter prea repede, ca să nu mă mai lungesc ca ieri. Eu pus la blogroll omini din lista Umma pen’ că mi se pare anormal s-o cetesc pe ea şi să nu ştiu ce ceteşte, şi dacă nu îi am încă pe toţi la blogroll e pentru că nu am apucat să-i citesc pe toţi în întregime. Da’ odată citiţi îi pun. O să am cel mai lung blogroll din blogosferă, că la asta nu s-a gândit nimeni. :))

  19. Il sterg atunci cand insemnarile lui sau ale ei contin doar violente verbale sau frustrari sau bate campii aiurea in tramvai .
    Bonjour , Umma !

  20. 17. cand ne dam seama ca il mai avem o data in blogroll, cu alta identitate;

    30. cand imi repugna

  21. 31. cand nu semnifica nimic pt mine (ca sa nu-mi aglomerez blogroolul)

    a, si:
    9. cand isi inchide/sterge blogul;
    10. daca are o admiratoare/un admirator geloasa/gelos care incepe sa ne hartuiasca;
    11. cand ne roaga el frumos sau urat;

    am zis asa, in graba mare, pe negandite😀

  22. am primit un link, hihi, asa ca sa-mi dau cu parerea🙂

    eu n-am blogroll, l-am scos cu totul…di ce?

    Pai il pusesem acolo, ca sa ajung mai repede in bloguri ce imi plac tare…dar am descoperit ca oamenii din spatele insemnarilor ce imi plac mie, sunt foarte diferiti de cum ii imaginam eu, din pacate uneori chiar rautaciosi. Si atunci de ce sa ma complic/leg/prind la mijloc?🙂

    Plus ca eu mereu imi schimb blogul cand adun prea multe in el, deci is o „neserioasa”.😛

  23. si huguim Ummul, dar in comentariu separat > : D < 🙂

  24. :)))

    atunci am trecut de la Culianu direct la Salinger si lanul de secara. Era o mare diferenta, nu?

  25. Buna, Malina. Long time no see.🙂

    Did, aa, da! Nu-mi place deloc sa schimb linkuri, mai ales ca eu nu fac lista din dreapta ca sa recomand bloguri, ci pentru ca imi sunt dragi oamenii aia. La tine puteam sa scriu doar did, fara niciun link, si toata lumea stia despre cine e vorba.
    Dar zau ca nu-mi place sa schimb linkuri, mai degraba te adaug cu 15 bloguri noi decat sa inlocuiesc linkul vechi. Iar daca, volens nolens, il inlocuiesc intr-un sfarsit, zic si ceva de dulce in timp ce. :))

    Almanahe, pai… be my guest, avem di tati.🙂
    Daca ti-ai propus sa bati recordul, sa-ti zic cu cine trebuie sa te lupti. Cele mai lungi liste le-am vazut la Raton, la Medelin si la Nonentity.

    B-ule, bine ai revenit.🙂

    Silvia, completam, completam.🙂

    Colturi, tu esti unul dintre oamenii aia putini care chiar scriu pentru ei insisi, poate sa zica oricine orice. Tu parca ai avea niste saculeti de umplut, termini unul, treci la altul, vreme vine, vreme trece, vine randul altui saculet… Daca te uiti la ei de la departare, par toti la fel, nici nu-ti dai seama ca umplutura e diferita.
    Hug you back!🙂

    Aca, normal ca e oarece diferenta, dar asta nu inseamna ca S. nu e valoros. Daca mai zici de rau de el, te spammuiesc la comentarii cu toate referatele pe care le-am scris in facultate. :)) Si am si sabie, da? :))

  26. Ti-ai schimbat tastatura! :))

  27. ce de posibilitati🙂
    eu sterg doar cand ma plictisesc – dar mi-ar placea sa sterg si ca m-am indragostit si nu ma mai baga in seama… dar nu pot sa iubesc virtual😦 eu trebuie sa pipai si sa urlu „Este”

  28. citit poem ratonicesc.plăcut.trecut la blogroll :))o să-l întrec în lungimi de link-uri cu unul în plus!cu el!:))

  29. Almanahe… :))
    (Am deja in minte o lege a blogrollului, dar e cam sadica.)

    Vai, Rus, cat pragmatism!😐
    Dar daca pipai si NU ESTE, il scoti sau nu de la blogroll? :))

  30. eu am problema invers
    cand bagi pe cineva in blogroll
    inca n-am bagat pe nimeni, ca nu stiu cum se face:))serios, tre sa-mi arate pisiku, yes, i was blonde once
    ca sa fiu si offline : credeti in barbatii care spala chilotii iubitelor lor? eu ii urasc

  31. mai, vaz ca pe aici toti va pricepeti la despartiri. ei, da intrebarea e: cand adaugam pe cineva la blogroll? in afara de atunci cand tre sa adaugi fiin’ca ti-e iubit/a, prieten/a, iubita tatalui si tot asa, caz in care daca n-o faci se sucare (tatal) si in afara de atunci cand abia ti-ai facut blog si de entuziasm adaugi fara discernamant.

    ei? io prima: cand ma face sa rad (scrisul).
    cand nu cunosc autorul, dar vai ce mi-ar placea.
    cand e primul primul blog la care mi-a placut asa! ceva, incat sa strige in mine: vreau si eu sa-mi fac!🙂

  32. Nu-mi vine sa cred ce amploare a putut lua subiectul acesta… :))
    Acum imi dau seama ca trebuie sa mai adaug la blogroll, in nici un caz sa scot. Am scos si io vreo doi, trei, pe unul la „rugamintile” lui insistente, pa ceilalati pentru ca nu aveau ce cauta acolo…
    Acum, ma scuzati, da’ am de citit, nu gluma…😀

  33. Dezz_irabila si suava fiinta de pe blogspot, si eu m-am prins abia dupa jumatate de an cum sa imi atarn favoritii pe platforma aceea, dar nu stiu daca pot sa explic cuiva cu vorbele mele.
    Cat despre offtopic, daca e vorba de spalat la propriu, nu stim, nu cunoastem, dar ne gandim ca, metaphorically speaking, cam orice barbat care iubeste ar trebui sa spele chilotii femeii lui, daca ea nu ajunge la inalbitor.

    Eva, asa cum ziceam, pentru mine linkul spre cineva este un soi de complicitate misto cu scrisul acelui om. Ii poti iubi mintea, poti iubi maiestria cu care manuieste cuvantul sau poti sa indragesti chiar omul in sine, omul pe care il simti sau il stii in spatele vorbelor scrise. Sunt multe bloguri extraordinar de bine scrise pe care le-am intalnit, dar nu le-am pus in blogroll, pentru ca… nu stiu, pe de o parte „le-ar fi luat fatza” celor pe care chiar ii iubesc si pe care vreau sa-i vad acolo, in dreapta.
    Pe de alta parte, cred ca ar fi fost o ipocrizie sa-mi trec la favorite bloguri pe care stiu ca nu le voi accesa decat intamplator, bloguri pe care uit ca le am in lista. Oricat de bine ar fi scrise, nu toate ma „cheama” pe mine.
    Totusi, s-au strans destule in cei 3 ani si-ummpique. Cu unele bloguri am deja un trecut, ca sa zic asa: prietenii reale, de dinainte de inventarea blogosferei, ori doar comentarii multe, jucarele virtuale, grupuletze efemere… In unele bloguri favorite am doar doua-trei comentarii, la altele chiar zero comentarii, dar simt cumva ca ma intorc acasa atunci cand ma teleportez in paginile lor.🙂
    Vai, ce mult si ce serios am scris, Evo!

    Asel, pai nah, aici avem o limba comuna, nu cred ca exista cineva (cu blog, I mean), care sa nu se fi impiedicat niciodata intr-un ciot de blogroll (bagat, scos, tu pe altii, altii pe tine si de-astea :)) )

  34. da, io spuneam la propriu de spalat chilotii ca mi s-a intamplat sa mi-i spele iubitul nr.3450 si m-am simtit ca dracu, ca nu m-a intrebat inainte daca e voe si mi-am simtit invadata intimitatea. Am dreptul la mizeria mea personala. :))) si inviolabila.

  35. Tot offtopic vorbind, mie mi i-a spalat un amic, nu un iubit, voai. :)) Tot fara sa intrebe. Drept e ca nici nu avea pe cine, ca dormeam dusa, dupa o calatorie ca vantul din Turcia in Germania. A golit geanta de voiaj si a spalat miseleste tot ce a gasit. :)) Zodia Fecioarei, deh.

  36. Dez, cam cred ca ai scris gresit numele blogului tau, asa ca linkul ma duce spre panoul de control din contul meu de pe blogspot.

  37. am corectat
    cred….

  38. Asa e, ai facut drumul drept, nu mai e nevoie sa misc mouse-ul pana la BLOGROLL (asta ca sa revin ontopic, astfel incat preaminunata insemnare sa nu se termine triumfal cu niste chiloti :)) )

  39. Sf.Petru-i baiat bun
    Ne trateaza cu-n blog tun… :))

    Se mai dezice el din cand in cand umm pic, da’ „baiat” bun…

  40. Da, da…
    I-am cerut si eu un joint,
    Mi-a zis: „Doar in power point.” :))

Lasă un răspuns

