volanasul meu!

Aşaaa, dacă-s pe you tube, îl mai găsesc şi pe Artanu, ce bine ar fi ca ho cu tata să nu intre în folclor doar ca strigătură, ca formă fără fond. Apropo de bizoni, mă gândeam zilele trecute la cele două feţe ale bărbatului: el – şoferul şi el- însuşiul. Până şi cel mai politicos bărbat se transformă în bestie când urcă la volan. Dacă eşti cu el, dacă s-a oferit să te conducă acasă, îţi deschide portiera, după ce în prealabil ţi-a cedat scaunul lui de la fumoar şi după ce săptămâna trecută ţi-a cărat teancul de cărţi şi s-a oferit să se ducă la magazinul din colţ să-ţi cumpere ţigări, iar ieri şi-a cerut scuze de cinci ori că a uitat să-ţi aducă înapoi romanul lui Pamuk, pe care i l-ai împrumutat . Dar dacă, Doamne fereşte, eşti şi tu la volan şi va întâlniţi în trafic, îi vezi ochii injectaţi, buzele strânse şi vrrrummm-brrrummm, accelerează, tăindu-ţi calea şi împingându-te în bordură, ca să ajungă el primul, primul, primul! Ei bine, şi ajunge primul, ajungi şi tu după cinci-sase minute şi-l întrebi zâmbind: dar unde şi de ce te grăbeai aşa? Iar el, care între timp s-a transformat la loc în om, îţi zâmbeşte la rându-i şi te întreabă câte linguriţe de zahăr să-ţi pună în cafea.

18 responses to “volanasul meu!

  1. 🙂 Doua, sau o preferi amara? :)))))))

  2. deci asa e cu ei? credeam ca numai eu claxonez😀 a, ba nu, azi am facut o simfonie pe la 7 pm… la Victoriei – sper ca ai ascultat-o – ca mi s-au alaturat si altii.
    si astfel nu stiu ei de ce nu mai vrei cafea de la ei :))

  3. noroc ca am fost pe faza si te-am scos repede de la moderare comentarii, ca nu stiu ce-ati patit toti de va tot schimbati datele de identificare, cred ca aveti senzatia ca am facut o pasiune pentru butonul approve. :))

    Si tu claxonezi, Bestiovici? Vai, ce ma enervati voi astia, claxonagiii. Simfonie de broscute si alte porsche-uri. Nici nu mai aude omul sa-si bea cafeaua. :))

  4. pe mine ma injura unul in trafic. (ma chinuaim sa parchez) cand sa-i arate prietena mea, de pe scaunul din dreapta, degetul din mijloc, l-am recunoscut pe colegul meu din generala… care imi ceruse prietenia cu vreo 13 ani in urma… a zambit stangaci cand m-a recunoscut si el. asta dupa ce-mi zisese de mama si de locul meu la cratita :)))))

  5. Hahaha! Trebuia sa te dai jos din masina si sa-i spui ca ii oferi pretenia ta, pentru ca in sfarsit s-a intors Barbat. :))

  6. adevarul e ca tu mananci(sau bei?) prea mult zahar!!!!!!La cafea, zic!:))

  7. La cafea poate, dar nu IN cafea.😀

    Deci sunt usor de dus cu zaharelul, zici?

  8. NU!Deci, eu zic că eşti o zaharoasă cu cafea. Nu ca guma.Tu eşti umma care ţine mult!Tu eşti dusă cu zăharelul de cine vreiTU!;)ş.a.m.d.

  9. In cazul asta, te aleg pe tine, du-ma tu cu zaharelul, pe aripile fluturande ale almanahelui. s.a.m.d. :))

    P.S. Mi-a scris un spam, cica:
    „You site very good and interesting . Thanks and sory
    atzz”
    :))) thanks and sory :))

  10. lasa ummule ca-s si muieri d´astea de te baga in borduri:D dar macar ele nu teñtreaba de cafea:D

  11. Nu te-ntreaba, ele sunt rele tot timpul. :((

    Dar ce ñññ dantelat v-ati tr… procurat!

  12. N dantelat pen’ ca femeile cetesc almanahe?noooo…n dantelat pen’ ca femeile sunt şoferiţe?noooooo…n dantelat pen’ ca femeile se uită la telenuvele…daaaaa!!!!parerea mea!

  13. oagamaga sigur nu se uita la telenovele. mai citeste blogonovele, cand are timp, dar n-o sa dam tocmai noi cu piatra. :))

  14. :))nici nu dă(deam )semne măcar!;)ziceam!n-am dat cu piatra!zău!am zis „femeile” nu oanamaga.ce-ai mă?! de la zahăr?:))

  15. almanahe!! sa traiesti.mi-esti drag ca ca esti destept. nu ma uit la telenovele dar sint in tara telenovelolor d´aia scriu asa:D
    ummuleeeee! ce faci domne?

  16. Incerc sa ma maturizez. Ce, nu se vede? :))

Lasă un răspuns

