write post

De-acum incolo voi scrie mai des. O vreme. Vremea va dura probabil o saptamana. Apoi ma voi duce din nou in viata, in fara computer, in fara ceas care suna. O vreme. In vremea asta voi scrie pe hartie cu stiloul, ma, mi-am cumparat stilou frumos si albastru. Se va asorta cu Albastruna cu roti, cea careia nu stiu sa-i fac plinul decat deschizandu-i usile si spunand: hai.
Hai. O vreme.

26 responses to “write post

  1. In „fara computer” nu-i rau , da’ aici , in ” cu computer” te poti rasfata in voie .Exact si fix cum fac eu acum !🙂

  2. Eu pup din mers… fara ceas… fara computer… fara nici un fel de trackable timestamp… doar cu ora exacta setata dupa soare…🙂
    }}{{

  3. fara reguli, fara bagaj, in placeri sa te lasi..aici poti evada…poate fi povestea ta!;)o vreme poate fi placut…o vreme!

  4. Am ajuns si azi in „cu computer”, drept care ma inclin (fara sa ma indoi-esc) in fata exclamatiei lui xxl, fur din rasfatul b-ului si torc fix o vreme (rrrr!), acoladesc jj-ul, atenta sa nu-i las urme de ruj, si salut vremurile din almanahele preferate, indiferent in ce gari ar face popas (asta din urma imi convine).

    (desi stiu pe de rost textul corabiei nebunilor, am citit „in PLECARI sa te lasi”)

  5. visez si eu un stilou negru cu auriu care sa scrie subtire

  6. Si sa fie cu pompita, nu cu rezerva, sa-l inmoi in calimara si pe urma sa te porti frumos cu el, sa nu stropeasca, ci doar sa povestesca. )

    Mie mi-ar placea unul care scrie singur, sa ia direct din cap revelatiile care altfel se pierd pe la dush sau la volan sau la cratita.

  7. dada, umm, mai tii minte cand ne plangeam mai multi ca ne vin ideile tocmai cand nu le putem scrie? si dupa aia pauza.😀

    io in semisomn bag niste texte demne de orice… colectie cartonata :))

    bai pe vremuri primeam stilouri cadou! pelikan si parker imi placeau cel mai mult. p’ala cu penita de aur l-am stricat cand am sters isteric la o poezie gresita.😛

    saliu umm!

  8. Io m-am plans tot timpul, doar ca pe vremuri imi pasa mai mult de soarta bietelor mele revelatii si-aveam ceva-uri de scris cam peste tot. Dar cand au aparut bloguri mii si mii si mi-am dat io seama ca atatia altii simt FIX CA MINE (:)) asta ca sa vezi ca ti-am citit textul ala luuung), mi-am abandonat obiceiul.
    Urat e ca la fel fac si cu comentariile; cand gasesc cate un text care imi place, ma intriga sau ma enerveaza, ma rog, care ma misca intr-un fel sau altul, comentez tot in cap la mine. Bine, asta n-ar fi o problema, dar eu mai si verific daca mi-a raspuns autorul, ca doar i-am scris asa de lung, profund si convingatooor! :)))

  9. Si scrisul nevoie mare, tot in mintea ummana se scrie!

  10. ciuda, ciuda, casa mea e plina de stilouri.
    dar cati dintre voi au mai apucat sa scrie cu un toc? ma refer la ai mai batrani, asa ca mine. :))

    Nu zic nu, e placut sa stai in fata unei coli de hartie, cu un stilou in mana, in asteptarea inspiratiei, dar sa tii toate acele ganduri numai pentru tine? Pana si jurnalul intim din copilarie il mai imprumutam, din cand in cand, unor prietene.🙂

  11. Hehe, greu te mai gaseste omul, imprastiata cum esti pe la trei gazde…
    Uite, poate te-ajuta sa te mobilizezi si sa scrii mai des: http://www.flickr.com/photos/midori_ro/2924349518/

  12. Ratonel, ups! :))
    Dar zau ca se scrie pe dinauntru. E ceva Updike, sunt niscaiva ochi proaspat uimiti, sunt salariile profesorilor, e o fata careia ii iese vara din cap, e aventura de sub dush, mormanul de alune de padure, stranutul, uitarile, curtea vecinului, vecini fara curti, bratzele bune, niste sedinte, file si grile… Iar ieri am deschis insemnare noua si am scris atat: miau!

    Femee Acadee, imi amintesc de tocurile de la Posta, imi placea sa le inmoi in cerneala si sa desenez ochi pe formularele alea.
    Eu nu aratam jurnalele nimanui, doar carnetul cu poezii. Jurnalele mi le gasea mama si mi le corecta cu rosu. :)) Defect profesional, deh.

    Midorii, draga mea, numai ce ti-am vazut numele si mi-am si amintit de vremurile bune ale weblogului.🙂 Acum ma duc pe link.
    Insemnarile de pe cele trei bloguri le-as strange intr-un singur loc, daca as sti cum. Cu tot cu comentarii.

    (hihi, deci tre’ sa ma dau mai spre stanga, cu o miscare teatrala, si gata Victoria? :)) )

  13. :))
    ce haios! sa-ti corecteze mama jurnalul! :))))

    cum sa strangi tot la un loc? cu copy/paste. dar sa te hotarasti in ce loc vrei sa ramai sa nu patesti ca mine. adica eu sunt ca nomazii. imi iau desaga dupa mine oriunde ma duc. grea munca.

  14. Ummule, da-ne povestile !
    Pls, pls! Cu miau-si-atat ma dez-ummflu:))

  15. Ummule, da-ne povestile! Pls, pls! Cu miauu si-atat ma dessummflu:)

  16. e bine, asa din cand in cand🙂

  17. Acadel, mi-a facut un bine mama cu corectura ei cu rosu, asa mi-a intrat in cap ca se scrie „abia”, nu „abea”. :)) Dar si eu corectam la ea, pe furis, cand aducea acasa tezele de la clasa unde invata marea mea iubire din clasa a 6-a. Puteam eu sa-l las sa nu ia 10 la romana? Pai sigur ca nu! Asa ca ma inarmam cu un pic, cu o lama si un stilou cu cerneala albastra si asteptam sa se culce ai mei, dupa care reparam greselile baiatului.😀
    In leg. cu blogurile, trei sunt de ajuns, nu mai am nevoie de inca unul. Stiu ca pot sa-mi iau textele cu copy/paste, dar fara comentariile lor n-ar fi parca intregi. Nu ma pricep nici sa fac import/export de texte, iar weblogul oricum nu permitea decat importul acum cateva luni. Acum nu stiu, dar nu cred ca si-a dat cineva interesul sa introduca si optiunea de export.

    Ratonel, daca mi-ai spus de doo ori, e musai sa produc ceva mai mult de-un miau.
    (in loc de pls, pls am citit PIS-PIS! :)) )

  18. Rox, acum am gasit mesajul. Da, din cand in cand e (si) bine.🙂

  19. Mda… sincecr e prima oara cand aud de asta😛

  20. De iubitul meu dintr-a sasea? Il chema Marius. :)))

  21. hai ca scrii des … comentarii🙂 dar, te inteleg, nici eu nu prea am chef de scris 😀

  22. Dada, vezi ce ma lungesc la comentarii? :)) E mai usor sa pacalesc fumatul pret de un comentariu decat pret de o insemnare (nu minteam cand spuneam ca s-a format reflexul asta conditionat: cum imi vine sa scriu pe blog, imi vine si sa fumez).

Lasă un răspuns

