L-am cam privit in

adica in

si

dar n-am avut voie sa fac decat fotografia asta:

pe urma puteam sa-mi cumpar un album gros cu multe, multe poze, dar am dat dovada de prgmtsm (şşş!) şşşi i saved the money for suşşşi.

una pe care am tinut-o minte pana azi, ce bine ca am gasit-o pe google, acum pot s-o uit:

(Doamne, acest blog tinde sa devina foarte, foarte colorat!)

7 responses to “L-am cam privit in

  1. Uelcăăm hăăummm!!!

  2. Multam, dar m-as mai duce ummpic.

  3. Lasă blogu’ să devină ce vrea el !(acest comment se vrea on topic, deci on topic să fie!…:))

  4. Pai da, i-am cumparat si creioane decolorat(e), eu nu-s ca alti parinti de bloguri, adeptii lui „eu te-am facut, eu te omor”. :))

  5. frumos:)

  6. Duc in bac sac de dac, aud crac, o fi rac? O fi drac? Face pac, aud mac, aud oac, nu e rac, nu-i gandac, nu e cuc, nu-i brotac, il apuc, il hurduc. E tot drac.

  7. E tot un drac, deci, oriunde si orice si oricum…
    Dar cum ramane cu rima asta, oare? Mi-e cam dor, / nu-i usor, / poate mor. 🙂

Lasă un răspuns

