BestFest, rock the rest

Eh, parca ieri am vazut pe un blog anuntul: Manic Street Preachers au confirmat ca vor fi prezenti la B’estival. Si de la un „wow” pe care mi-l aduc aminte intreg, vocala cu semivocala, iata-ma acum in forma de emoticon de-ala visator, cu barbia in pumni, macinand ieri-urile. Pai sa spun cum a fost. In afara de muzici, ca astea se simt acolo, la fata rockului, nu se povestesc. In primul rand mi-a fost foarte foame, tot timpul mi-a fost foame. More input, more input, zicea subconstientul inconstient, fara sa-i pese ca se va ingrasa de atatea ciocniri tralala asezonate cu aroma de pastrama si mici. Am mancat si de-astea, eu, necarnivora, mi-am facut vant cu evantaiul, cand nu aveam mainile in aer, am tipat in cutia americanilor, am schimbat jetoane galbene pe multe pahare de plastic si betty-ice-uri.

Ziua 1 (sau cum am introdus ilegal in incinta Romexpo o chifla de la Springtime)

Deci da, am reusit. Chifla frauduloasa a avut parte de o fluturare de bratara roz, de thirst potolit sub umbrele verzi, de fatzaiala intre scene, de intalniri surprinzatoare, de NSK (doar doua piese, e prea devreme si prea cald pentru muzica electronica), apoi de o plimbare printre fanii lui Apollo 440 (Mack, daca te-am imortalizat cumva, sa stii ca intentia a fost buna). De fapt, asta ma fascineaza pe mine la festivaluri: multimea preumblatoare pe fundal sonor care gadila in mod placut scarita, nicovala si ciocanelul. Sa ma pierd printre oameni necunoscuti, dar care imi seamana. Cred ca asta mi-a placut la inceput si in blogosfera, dar pe vremea aia nu se numea asa, nu se numea nicicum si tocmai asta o facea fermecatoare. Eh…

Pe grasuta Miss Platnum am ratat-o, pe motiv de pastrama si dureri de talpi. Dar ups, ce fund i-a crescut si lui Alanis Morissette. Am citit in Sunete (cred) ca n-a avut pretentii prea mari de la organizatori, a cerut doar ca din zona ei sa nu lipseasca florile proaspete, strugurii fara samburi si morcovii. Deci e la dieta. Apoi am avut de ales intre Cypress Hill si Unkle. Am ales Unkle si nu mi-a parut rau.
Pozele sunt intunecate, asa ca in loc de Alanis si Unkle, niste picioare spectatoare:

Ziua a doua (sau cum mi-am cumparat trei esarfe si le-am purtat pe toate odata)

Desi portile lu’ Romexpo s-au deschis la 14:00, noi am ajuns acolo la 17:30. Motivele au fost doua: restaurantul libanez, dupa folosirea caruia ai nevoie de o siesta prelungita, si faptul ca era musai sa gasesc o esarfa albastra cu galben, care sa se asorteze cu rochia. I-am prins pe bulgarii de la Shangri La taman cand covereau „Another Brick in the Wall”. Mi-a fost oarecum mila ca aveau public putin si am ramas pret de o bere si-o cola, am trecut putin pe la The MOOoD, dar ne-am intalnit cu unul, cu altul, asa ca habar n-am cum si ce canta copiii aia; printre „ce faaaaaci” si „vii la judas prieeeest” parca se auzea un soi de indie, dar nu bag mana in foc. In schimb, declar cu mana pe 3 (trei!) esarfe ca vocalista de la Deluka are o voce fantastica.

Urmeaza… da! Manic Street Preachers! Motorcycle Emptiness deschide recitalul si appetite-ul for distrAction, hihi.

Abia astept sa ascult „Ocean Spray”, poate prind si un culoar printre mainile fluturande, sa pot sa filmez ummpic. Ooo, daaa! Sonorizarea nu-i grozava, insa ce mai conteaza? Camera mea (foto) e micuta, dar de prieteni plina…
It’s easy to see, it’s easy to see
To see only white where colour should be
It’s easy to feel, it’s easy to feel
But it’s not good enough, even though it’s real

Oh please stay awake
And then we can drink some Ocean Spray
Oh please stay awake
And then we can drink some Ocean Spray

Si iar jetoane galbene, (par)fum de mici si bla-bla-uri, tururi lente, din cauza talpilor sedentare supuse dintr-o data la prea mult efort. Niste Nouvelle Vague cu public predominant feminin si unduitor. Barbatii prezenti au priviri so-fis-ti-ca-te, nu’sh de ce am zis asta, asa mi-a venit. Pustii exaltati sunt la cealalta scena, unde Kaiser Chiefs fac spectacol (ce nebun e Ricky Wilson!)

Ziua a treia (sau cum m-as fi folosit de inelul Arabelei pentru a transforma un idiot cu maini uriase intr-o broscuta cu labe scurte)

Idiotul cu pricina avea bratara alba, pe care scria Service. Deci nici macar n-a platit bilet. Ghici cine e! A fost batut pe umar, pe rand, de toti nefericitii care au avut ghinionul sa nimereasca la Stereophonics in spatele lui si al mainilor lui uriase. Iote (Colturino, asta trebuia sa fie cado pentru tine, fara mmm-uri pe fundal, dar cu maini, uoff):

In afara de Stereophonics nu prea am mai auzit mare lucru in ziua a treia. La E.M.I.L erau niste pusti care faceau pogo, la terasa am ramas fara umbrele, din cauza fricii de furtuna a angajatilor, pe nonconformista Roisin Murphy am pierdut-o, a intarziat foarte mult si n-am mai asteptat-o, am plecat la Manu Chao, care a reusit sa creeze o atmosfera incendiara, dar nu e genul de muzica despre care sa spun ca ma copleseste, iar la Nelly Furtado deja eram prea obosita sa ma mai bucur de show. Oricum, Nelly ramane una dintre cele mai frumoase femei pe care le-am vazut in viata mea. Si ea s-a ingrasat, am constatat, muscand fara pic de vinovatie din castravetele murat de langa frigaruia de pui.

Have a nice day, have a nice year!

10 responses to “BestFest, rock the rest

  1. Huguimmm ummmaaaa!!!! Hihihihihi🙂

    Multumesc!

  2. I look around at a beautiful life
    Been the upperside of down
    Been the inside of out
    But we breathe
    We breathe. 😉
    Hug!

  3. mmm mmm mmm, yep, we breathe🙂

  4. Against all the odds, da!🙂

  5. da, da, apollo, dar mack mai pi şentru, unde-s fanii buluciţi, aşadar neimortalizată

  6. Atunci poate s-or fi salutat umerii nostri pe furis, in timp ce faceam io pozele dipi şentru. Dar daca n-au folosit emoticoane, noi de un’ sa stim?

  7. ba au folosit, dar erau cu alb pe alb, numai pentru cunoscători(i de roace)!

  8. Aaaaaa, ce fain, iti dai seama ca putem sa scoatem limba la urati si ei sa nu se prinda? :))

  9. asa, voi va distrati cand altii se muta😦

  10. :))
    Pai m-as muta si eu, ca s-au adunat prea multe in casa asta si mi-e din ce in ce mai greu sa fac ordine. As face ca Picasso: cand se umplea o casa, se muta in alta noua si goala, nu lua nimic cu el , nici macar nevasta/amanta. :))

Lasă un răspuns

