Silent Lucidity

If you open your mind for me
You won’t rely on open eyes to see
The walls you built within
Come tumbling down, and a new world will begin
Living twice at once you learn
You’re safe from pain in the dream domain
A soul set free to fly
A round trip journey in your head
Master of illusion, can you realize
Your dream’s alive, you can be the guide but…

I- will be watching over you
I- am gonna help to see it through
I- will protect you in the night
I- am smiling next to you… in Silent Lucidity.

Pentru piesa asta m-am dus, de fapt, la Queensrÿche. Si tot pentru piesa asta i-am iertat de-adevaratelea pentru cele aproape doua ore cu care au intarziat concertul. Alte cuvinte nu prea mai am acum, atunci, in noaptea aceea, as fi scris mult: despre umeri, despre figurile (re)cunoscute, fapte si idei, bloggeri si femei, despre familia N.ebuna si misto, despre banca de dupa, despre boschetarul care stie mai multa muzica decat un redactor muzical de la radio, despre cuplul imbratisat cu alta banca, despre grasa cu chip mai frumos decat fundul, care s-a asezat pe tricourile mele. despre… si ce-as mai fi scris. Dar daca a trecut starea! Au ramas pozele, filmuletele si Silent Lucidity.
Poate despre BestFest voi putea mai mult. Sau despre pisici. Despre ratze. Despre milioanele de sandale pe care le-am cumparat. Despre un „in curand” cu pod. Despre scafandri si cotoare de mar. Despre masini fugite in lume, suparate pe un Ice tea. Despre balansul intre take care si du-te, ma.
(ma duc sa mai incarc cate ceva pe you tube)

… in Silent Lucidity.

2 responses to “Silent Lucidity

  1. A fost frumos. Cu muzica de calitate, („Silent Lucidity” included), cu oameni frumosi, oameni cu care mi-era pofta sa ma mai intilnesc, cu banca de dupa, cu boschetarul care stia mai multa muzica decat un redactor muzical de la radio si cu toate intimplarile alea concentrate in citeva ore traite intens si la viteza maxima. A fost frumos.🙂

  2. 🙂 Da, a cam fost. Si tare drag mi-a fost de oamenii aia pictati in noapte.🙂

Lasă un răspuns

