trebuinte ale sufletului (care sa ramana suflet trebuieste) meu:

hihihi

.🙂
hm
iii
.😮
mmm
zzz
miaow
shhh
–0–
[ space ]

later edit: wwwrummm

28 responses to “trebuinte ale sufletului (care sa ramana suflet trebuieste) meu:

  1. wwwrummdebar, hihi

  2. hihihi, mah, mur, mor, der das die arbeit macht frei, zer gut, bier rulz

  3. bear rulz, mah. mor, mor, more!
    (ramane wwwrummm la later edit)

  4. sufletul meu vrea >:D< si cel mai mult🙂

  5. Rus mummos, imi era dor de tine.🙂

    Cred si eu ca vrei hugs, ai clesti specifici la avatar. :))

  6. uitasem sa iti multumesc petru poza…sunt fotogenica… parca imi ies ochii in evidenta, da’ nu ca la melc

  7. si eu, superficiala, ma uitam la clesti, ntz ntz. dar acum vad si coada de ursoaica, ups! :))

  8. Pentru intetirea hihihi -urilor atat de necesare sufletului tau si-al meu si-al tuturor celor care citesc vorbele lu’ mataluta asa dis de dimineata ca mine :

    Pesimistul vede intr-un tunel intunericul, optimistul vede lumina de la capatul lui, realistul vede luminile trenului care vine iar mecanicul locomotivei vede trei idioti pe sine….

  9. Halucinatii, before, hihi. Numa tu nu vrei sa accepti ca in poza aia nu erau camile, after all

  10. b-ule, eu sunt optimistul, m-ai demascat. Si dupa ce trece trenul, daca idiotul de mecanic nu franeaza la timp, stii ce-o sa zic? „Lasa, ma, e mai bine asa, viata era oricum de cacat.”

    Fredu, eu stiu ca ceci n’est pas une pipe, dar parca nici camila… O fi vreo girafa-n flacari?
    The giraffe is in the eye of the beholder…

  11. Imi place Umma.

  12. Iar mie imi place maimutoiul lui Adam, pare friendly.

  13. numa frumusetzi la uma mea🙂 dor de uma😦

  14. Numa’ frumuseti, daaa: Rus, B47h, Fred…
    Salutim omuletul!🙂

  15. Hehe, si inca n-am aratat nimanui ciorapii verzi asortati cu butonii galbeni :))))))) Dar se termina si bacu si vine el comebaku, dada

  16. :)) Si daca nu vor raii aia sa te treaca la mate, le spui ca te-a trimis Ummm.😀

  17. Sa port un accesoriu radical? si freza parabolik? 😀

  18. Un accesoriu cu radicali, sa-i tulburi pe toti!

  19. aaaaaaa!!!tiribumbramdam!

  20. Ooooo, bom dia, ate logo!

  21. si ambalaje napolact, yam yam

  22. Ing, nu da din casa, ca ne trezim cu limbi de la concurenta pe monitor. :))

  23. penrtu ochii cuviosi,sa precizam ca e vorba de ambalaje de inghetata :)))) (sau nu?)

  24. Da’ subiectele de la limba romana de azi cum vi se par?😛

  25. Inghetata, Doamne, Ing, ce altceva?😮

    Mai lungi decat la oral, Fred. Ai facut tot?

  26. wow, nuuuuu. ce vrrrrrrrrrrremuuuuri, domne, dadeau astia scrisoarea III la bac. Remember?
    Uffff, mmmmdaaaaa, mi-i dor sa mai merg la un ceai, hihi, ce ana-cronic

  27. Ceai n-avem, doar un Santal de pere, era sa scriu bere, ce umma-cronic!

Lasă un răspuns

