Intr-un fel

Intr-un fel iti traiesc clipa, stii? Doar ca am grija s-o fac atat de tacut, incat sa nu te doara. Si sa ramana a ta.

10 responses to “Intr-un fel

  1. Dada,stiu, intr-un fel traiesti clipa, eu sunt câine, tu hienă, eu cal, tu balenă, eu şarm, tu derivă, eu calm, tu atât de activă.
    Si Dada, ‘ist(e)a te-au facut sa vrei sa simti Praga si d’aia te intorci acolo mereu. Sau poate ca nu🙂 Dar poate ca da.

  2. Mai, tu mi-ai trait putin clipa, de-aia stii. Era aia cu Praga, recunoaste!🙂

  3. Intr-un fel ai dreptate…intr-un fel!…la ummaummei nu suntem decat albi pierduti undeva, pierduti intr-un loc, unde, in niciun caz nu e Africa…:P

  4. Si eu care nu stiam de ce simt o usoara apasare in zona azurie!🙂

  5. 🙂 imi era dor de xxl, dada.

    Cum era? „Doctore, simt ceva mortal aici, in regiunea fiintei mele”. Ce mi-a placut poezia asta la vremea ei.

    almanahe, cam albi, asa e. si a cam venit vara, nu? ce-ai zice de un periplu?😀

  6. tzucam ummmaaaaaaaaaaaaaaa }}}}}}}}}}}}}}}}}{{{{{{{{{{{{{{

  7. Wow, ce de-a mai pupiiiici! Si ce buze rosii are monstruletul tau, Doamna, ti-a fost predestinat! :))

  8. daaaaa
    :)))))))))))

  9. pai…am scapat primul scaldat…mergem la urmatorullllll?ce spui?!!!:))

  10. Spun ca mi s-a rupt ceva in apele tale. :)) Cu alte cuvinte, desigur, dada, cum sa nu, bineinteles.

Lasă un răspuns

