Eu cred ca fac alergie la bere

.

Spune-mi ce te enerveaza la oameni si am sa-ti spun cum esti.

Citesc mai ales oameni care scriu despre ei, ascult cu precadere oameni care vorbesc despre ei, despre dinauntrul timpului lor, e un timp interior, deci e un dinauntru al dinauntrului, sunt tributara persoanei intai, dependenta de ea, ma duc spre ei avid si nu ma intreb daca se vad corect sau nu, clipele personale ma fascineaza, iar cand incep sa vorbeasca despre altii, ori imi pierd interesul, ori inlocuiesc de capul meu persoana a treia cu persoana intai. Asa ca ai grija ce-mi spui despre ea, despre el, scriitorule, spunatorule, am sa cred ca vorbesti despre tine.

6 responses to “Eu cred ca fac alergie la bere

  1. „Judeca omul dupa intrebarile pe care le pune si nu dupa raspunsurile pe care le da!”,spunea Voltaire (cred :D)
    Intaia o pitesc dindaratul blogului(dara )🙂

  2. Io cred ca vrabiutzele alea nu trebu sa se infrupte din strugurii balconului. Ce stiu ele de vinficatie, sulfiti, VIG, DOC-CMD si truse de inox langa cohibe?
    Hehe, asortate la o lectura de pagini economice in care cauti persoana intai si metapsihanalize de predictori🙂 🙂🙂🙂 mmmmdelicios

  3. Mai Umm, frumoasa melodia prima din boxnet. Nu’sh de ce m-am gandit la piesa dupa ce-am cetit insemnarea asta🙂

  4. Ing, daca i-as judeca eu pe cei care ma trag de limba conform intelepciunii domnului pe care-l citezi…🙂
    Alea-alea ale zilei se ureaza in spatele… sabiei.🙂

    Fredu, matematica e (si) poezie, dar acum si economia?! Lasa-le sa ciuguleasca, nu facem economie… la strugurii balconistici. Si oricum ciugulesc la persoana lor intaie, deci foarte ontopic.🙂

    Coltzurin, Oliver? Da.🙂

  5. io cu beeeeREA ma desCURC…aaaaaa….ma desCARC repede…in schimb( ce schimb meschin!!!), io am alergie la timp(i,) la vreme, la cer, la pamant, la G-uri, la ,la, la, la, la….offf, vreau sa simt Praga!

  6. Pentru Praga cred ca totusi vinovat e RUmmmburak, unde o fi ascuns inelul Arabelei?

Lasă un răspuns

