emo

Prea multe emotii pentru o singura saptamana. Fiecare zi a adaugat o stare noua, fara sa o stearga pe cea din ieri-ul care se scurgea incet, incet. Aseara am avut impresia ca am adunat in mine emotiile unui oras intreg, pe unele le stiam, le recunosteam a fi ale mele; recunoscandu-le, le puteam intelege si stapani, celelalte ma cotropeau in hoarde si ma lasau buimaca secunde intregi. Ce naiba-i asta, am intrebat de cateva ori, dar doar asa, ca un simulacru de exorcizare. Iar azi am clacat cu lacrimi. De trei ori. Lacrimi cu zambete si cu mila de lucruri si oameni. Lacrimi cu drag. Lacrimi care marcheaza momente, momente care oricum ar fi ramas acolo, in liniile de langa ochi, chiar si nebocite. Respir adanc, pentru ca maine o iau de la capat, emotiile care urmeaza sunt de alta natura, isi vor afla sfarsitul peste alte zile la vreo terasa, terasa de dupa.

11 responses to “emo

  1. ce faci umm? iar te zici fara sa zici?

  2. Si eu repet de maine acel ,,Da capo-al fine”.

  3. Did… ce-a tinut ea minte, maaa!

    La tine chiar ar trebui dati jos chilotii, ca s-au cam udat.

  4. Ne aflam in plin mister🙂.

  5. I’m not a Mister, I’m a Lady.🙂
    Salutam xxl-ul.

  6. fiecare zi cu emotiie ei! sper sa nu fie din alea nasoale:)
    o saptamana buna!

  7. Nununu, dar tot cotropitoare, smecherele.

    Rus, ce-au facut, ma, aia cu urarile noastre? Au bagat surube in ele? Am ajuns sa ma uit stramb cand cineva imi ureaza o zi sau o saptamana minu… buna. :))

  8. lacrimile, triste sau cu zambet, limmpezesc ochisorii
    un hug (la) minu(na)t merge?

  9. sa stii ca da :))) chiar ma uitam ca deja imi suna a cliseu!
    eu am nevoie de niste insemnari de ale lui Perafrost ca – sa dea cu lamaie in noi ca mi se strapezesc dintii de la atata armonie :))

  10. salutam!:)

  11. Ing, shhhhh! Pentru hug mergem in spatele blogului, bine?😛

    Rus, pana la urma James si Bistriteanul atata pot, atata fac, ca de unde nu-i nebun sa fii sa ai pretentii si asteptari. Damfurile de pe weblog vin din alte parti.😐

    Cometa Oaga🙂

Lasă un răspuns

