Eurovision

Niciodata n-am ghicit invingatorul, iar anul asta pare mai greu ca niciodata. As fi scris cate ceva despre fiecare piesa, dar nu e timp, asa ca voila my top 10:

1. Georgia
2. Turcia
3. Albania
4. Israel
5. Azerbaijan
6. Rusia
7. Serbia
8. Nico si Vlad
9. Franta
10. Danemarca

P.S.1 piesele care-mi suna cel mai mult a hituri sunt cea a Suediei, a Letoniei si cea a Armeniei.
P.S.2 Portocalia a adus-o pe scena pe Ursula din Mica Sirena?
P.S.3 va urma
P.S.4 Cea mai dementa piesa vine din Bosnia Hertegovina.
P.S.5 Hello, Finland!
P.S.6 Nu mi-a placut piesa Greciei (un fel de Barbie Girl), deci s-ar putea sa castige, nu?
P.S. etc. A castigat Rusia, gata.

6 responses to “Eurovision

  1. eu nu m-am uitat.. lol adica asta se stie, dar imi place franta. :)) adica imi place mult :)))

  2. Grecia a fost de toata jena!
    ce ma bucur ca va ca si lui Did ia placut Franta – cel mai tare cantaret ever:)
    dar oare pentru ce conteza concursul asta? cine se mai uita in afara de noi :))

  3. Francezul arata fix ca un boschetar – cred ca de-aia mi-a placut. :)) Printre atatea paiete si sclipici si tzatze revarsande, nah. Dementul a cantat in engleza, trebuie sa citesc maine presa sa verific daca nu l-au linsat conationalii.
    Lui Did cred ca alta Franta ii place, nu aia de la Eurovision.

  4. corectura ncesara: „sa vad ca si lui Did i-a placut”
    i-am mai ascultat inca o data melodia francezului – clar a fot cel mai original :))

  5. Ai vazut si videoclipul? Ce mai Jesus.

Lasă un răspuns

