unu mai pe op’shpe

Exista momente de care nu vreau sa-mi amintesc, exista facute, spuse pe care le-as sterge cu gumma. E vorba de datile in care am castigat, in care am fost mai presus de alti oameni, oameni care au suferit din pricina victoriilor mele. Luciditatea ucide. Mai demult ma bucuram de ce primeam; eram copil si atat stiam si puteam eu sa ofer: bucurie simpla, de scurta durata. Apoi am aflat placerea de a contempla bucuria altora si am inceput sa provoc intamplari. Egoism, desigur, generozitatea e o forma subtila de egoism. Si pe urma am invatat din nou sa primesc: sa te bucuri de bucuria celui care iti ofera bucurie. Daca n-ar fi gandurile, daca n-ar fi mosorul de argumente si explicatii, binele ar fi deplin. E tot egoism si asta, imi spun, pentru ca inteleg, e un nivel superior, poate nu supremul, cine stie ce urmeaza? Luciditatea ucide.
Exista momente de care imi amintesc cu drag, dar nu-s datile cand am fost desteapta ori cele in care s-a dovedit ca aveam dreptate, nu. Sunt atatea fiinte in mine, celor mai tampite le-as da bucata cea mare de tort, punga uriasa de pufuleti, le-as cumpara pantofi si creme scumpe. Celor care contrazic in loc sa zambeasca le-as spune: du-te, ma, de aici, cu vorbele tale, nu vezi ca mai mult incurci?

Si acum hai, mai fiintelor, sa mancam un grapefruit, sa ne mai uitam la o bucata de film, sa ne mai calculam bugetul verii pe bilete.ro, sa ne admiram perdelele noi (in sfarsit am scapat de jaluzele) si locul gol in care maine va fi canapeaua aia frumoasa. Saptamana care incepe maine ne va obosi rau de tot, cealalta va epuiza si ea ce va mai gasi, dar dupa aceea vom putea spune in sfarsit ca a venit v.

20 responses to “unu mai pe op’shpe

  1. Inteleg de ce vrei sa le dai pufuleti si tort(uleti)- sa se faca graaase😀, hai sa zicem si pantofii- sa aiba de drum lung…dar creme scumpe? De ce? De ce? Ha?

  2. Nu cerceta aceste legi,
    Te fINGerESC de le-ntelegi.

  3. hi,hi,hi,
    Doamna gri,
    Nu mai sper c-o sa-ti revii

  4. Nici eu nu credeam c-o sa-mi revii, da’…

  5. :))) da’ ti se )cu)vine?

  6. De din vale de RO_vine,
    Tastam, Doamna, catre tine:

    Ce paranteze paralele aveti, doamna, sunt noi?
    🙄

  7. fINGerING??? uuuuuu

  8. iiiiiiiiiii

    Adica tastez cu degetul pe blog, cu UNUL, ce naiba…

  9. Sunt din stoc, doar pe stanga mai avem, altfel am da in plans :))

  10. Plauzibil, mda. Pe stanga e de bine. Ca durerea mea din cotul stang, e o durere sanatoasa.

  11. No, bune si grape-fruits. Mmmmpot si zeama de grapes? Berea nu-i trendy, as far i can ssee. Hmmm, si canapeaua aia, szimmmpoyion, ce mai, hic-hi

  12. Ete, ac-ummma bag de seama ca al treispelea commm e al meu, hihi, si la postul asta si la urmatorul.
    Se poate face o regula, pls pls pls?

  13. insemnarea ta mi-a adus aminte de o melodie. A-ha, to let you win. http://www.azlyrics.com/lyrics/aha/toletyouwin.html cam asa si ei.

  14. Ups, Fredu, ce untrendy inseamna ca e pofta mea de carlsberg…

    Gata, treispele e adjudecat, da’ dai la schimb o insemnare despre cifre.

    Heei, April, cam asa si eu, not strong enough.

  15. generozitatea e o forma de egoism. m-a dat pe spate revelatia asta, cand mi-a aruncat-o cineva in fata. ma credeam pfuai ce om cumsecade. mdada.

  16. Si eu, si eu, da’ mi-am aruncat-o singura in fata. Bine ca nu era vitriol, ca acum nu mai vedeam ce gandesc. Pardon, ce scriu.

  17. Deal.Sa fie intr-un ceas bun.

Lasă un răspuns

