Scrijje

Ce ii tine pe oameni impreuna? Dragostea? Obisnuinta? Sau frica? Frica. Frica de ce? Cred ca de necunoscut. Dar frica de a nu se pierde unul pe celalalt, paradoxal, ii instraineaza.

20 responses to “Scrijje

  1. Silvia Caloianu

    omul vrea sa fie liber, avem asta in sange, de aia trebuie macar sa ne prefacem ca nu intentionam sa il tinem cu ambele maini pe celalalt, iar odata inceput spectacolul… nu avem cum sa stim consecintele🙂

  2. vorba e daca omul stie ce sa faca atunci cand e liber?:D

  3. poate frica de singuratate ii tine impreuna

  4. Un soi de comoditate si de uitare ii tine. Nu in fiecare zi te gandesti serios la viatza ta, se intampla sa treaca luni sau ani si sa nu te gandesti la „relatia” ta sau la tine pur si simplu. Sa fii cu gandul in alta parte. Dar daca te gandesti, neaparat te iei cu mainile de kap.

  5. Silvia, e in sange nevoia de libertate, da, dar si nevoia de a fi imblanziti. Apropo de libertate, cred ca intr-o relatie (iubire, prietenie, it doesn’t matter) intre doua persoane, cu cat unul se vrea mai liber, cu atat ii ingradeste libertatea celuilalt. Doi liberi nu au cum sa aiba o relatie.

    Oaga, pai ce sa faca omul liber altceva decat sa caute o cusca noua?

    Lollitta, frica de singuratate, frica de necunoscut, frica de neputinta…

    h.o.h., te iei cu mainile de cap si iti apesi degetele pe ochi, ca si cum le-ai spune: de ce v-ati deschis, ma, de ce?

  6. libertatea unuia se termina unde incepe libertatea celuilalt. si atunci se mai poate vorbi de libertate?

  7. Se poate DOAR vorbi.🙂

  8. Silvia Caloianu

    doi liberi pot avea o relatie, zic eu. de ex. , una ca aceasta: http://agonia.ro/index.php/poetry/55901/index.html🙂

  9. Am auzit mereu ” nu as sta cu el nici de frica”. Dar de care sau de a cui frica, nu mai spune vorba. De necunoscut? Poate. Dar necunoscutul ala devine cunoscut odata ce bati palma. Si apoi incepe sa iti fie frica de cunoscut, Buhuhuuuu, ce frica mi-e! Deci ce aleg, convietuirea cu Necunoscutul sau cu Cunoscutul?

  10. Cling!
    Asa folosesc oamenii expresii, fara sa stea sa sape printre sensuri.
    Am auzit si eu azi una: „spitalele sunt pline – slava Domnului!”

    Deci ce alegi, chiar?

    De frica sa nu-i piarda pe cei dragi, oamenii ii transforma in straini, cam asta era ideea.

  11. Deci chiar nu aleg, deci te las pe tine sa alegi, deci doar ma re_semnez.
    Pot? Pot, cumm nu!

  12. Sa aleg eu pentru tine? :)) Te-ai re-semnat cu acelasi nume, dara, ce Cunoscuta imi pari!

  13. Poti sa ale(r)gi doar pentru tine insati, cam asta era ideea.🙂

  14. Ideea deturnarii, poate. Fiecare deturneaza pe cont propriu, adicatelea, hihi.

  15. obisnuintasi frica ca celalalt va fi mai rau😀

  16. Dar pana la urma si cei mai fricosi isi schimba… platforma de blogging. :))

  17. @umma: …as fi vrut sa comentez ceva cu un minim de valoare adaugata, dar n-am. insemnarea e ermetica. asa ca am vrut sa nu mai comentez nimic, pentru ca nu-mi sta in fire sa fac complimente seci. dar parca imi da ceva ghes, asa ca spun doar – foarte tare, mi-a placut.

    @silvia, primul comentariu: cred ca „avem in sange sa fim liberi” doar cand nu suntem impliniti. vrem sa ne eliberam tocmai pentru a putea cauta mai bine adevarata jumatate complementara, nevoia de care „o avem in sange”.

  18. Multumesc, omulet.

    Cu ce i-ai spus Silviei am mai putea comenta pret de-o insemnare.🙂

Lasă un răspuns

