Ce nu-mi place la WordPress (2) si alte slalomuri

Ca nu pot gasi blogurile faine despre omuletii din oameni am spus deja, blogurile fara linkuri si fara comentarii, asa cum e ala pe care-l citesc pe furis de doi ani si despre care simt ca ar disparea daca as face click pe „comenteaza”. Dar mai sunt si alte lucruri care ma impiedica sa spun ca ooo, ce platforma minunata. De exemplu drafturile: e bine ca exista, dar nu-mi vad vorbele din zile diferite unele sub altele, sa pot sa le leg, sa am mirari cum ca iar am stiut dinainte, pur si simplu raman acolo, frante, infrante. O insemnare care dureaza un cuvant, un semn de punctuatie, o silaba. O insemnare pe care o uit, ii vad doar titlul si mi se pare ca e tot ce aveam de impartasit, nu-i ridic fusta, nu-i vad chilotii. Inainte era mai bine, ii aud pe domnii iesiti la pensie si sunt de acord cu ei, da, da, inainte aveam un carnetel in geanta.

Dar de fapt astea-s mofturi, intrasem pentru a scormoni cu voce tare printre fiinte care mi-ar personifica mie zilele si noptile, mi-a placut asta pe blog la mack, asa ca, daca tot a zis in final ca ar putea fi o leapsa, am purces la pers… pana mi-a atras atentia acel view drafts din dreapta, am dat click pe el, am vazut titlurile si n-am mers mai departe, parca nu erau ale mele. Si acum nu-mi vine sa-mi mai personific timpul, dar nici sa inchid pagina, pentru ca stiu ca nu ma voi mai intoarce aici.

Visele mele povestite or fi parabole?

Asta a fost o interferenta, un glas dintr-un draft, cu siguranta. Passons.

Sa incep cu noptile, ele sunt cele mai vii. De multe ori, in noapte, sunt Leopold Bloom si calatoresc in ralanti printre stari si secunde, daca ma nimeresc pe langa computer, fac insemnari de cate un cuvant. Uneori nu mai seman cu mine, as fi atunci un fel de Kilgore Trout, calator prin romanele lui K.V., nici el nu seamana cu el, sau as fi chiar unul din cei doi fani ai lui Trout, Billy Pilgrim. Calator prin timp. Calatori, deci, numai calatori, dar de ce barbati? Ei sunt puternici si se pot apara singuri de caini, de toate creaturile noptii, dar tu? Am zis primele nume din carti care mi-au venit in minte la semnalul noapte, probabil ca femeile-personaje-misto isi dorm atunci somnul de frumusete si n-au chef sa-mi personifice mie nimic. Spre dimineata, totusi, devin Sylvia, din Master Misery, si-mi vand visele, clovnul Oreilly ma asculta vorbind despre frici si-mi spune: de exact aceleasi lucruri te vei teme si data viitoare. Ii dau dreptate si ma adun in mine.

Zilele mele sunt alte personaje, mai putin celebre: niste soferi, niste fumatori, niste lenesi, niste vorbitori, niste urcatori pe scari. Le-as cauta titluri in winamp, dig, Lazarus, dig! Ar fi, sa zicem, Streets, a lui Fripp, ar fi Laughter and Forgetting, a lui David Sylvian, ar fi Everlasting Friend, de la Blue October, ori Genesis, cu Cinema Show. Vai, uneori ar fi chiar Bjork, cu Pneumonia. De Ummagumma nu mai pomenesc, e by default, but… careful with that axe, Eugene!

Si melcul natang, dar shhhhh!

11 responses to “Ce nu-mi place la WordPress (2) si alte slalomuri

  1. Adica … , Ummm?

  2. Adica iar am personificat in loc sa dorm.🙂

    De 1 mai se ureaza ceva?

  3. pai tu incearca, vedem ce iese😛

  4. unu mai minunat iti doresc!

  5. pai vino inapoi pe weblog! ca-n piata* e usor sa gasesti ceva interesant🙂
    *asa numesc eu pagina cu prospaturi

  6. un u, m-ai minunat!🙂

  7. Lollitto, iar ti-a ingropat wordpressul comentariul, cred ca te-a simtit ca vrei sa-l subminezi.
    In „piata” vin mereu in vizita, am cotloanele mele preferate.🙂

    Mack…🙂 M-ai uscat si m-ai fericit.

  8. careful!😦 nu-mi place take care, nah.

  9. Asa e. Am ramas cu teikcherr-ul in taste.

  10. eu cred ca wordpress e cea mai buna platforma. Cred in continuare.
    iar chestia cu drafts, sincer, daca impulsul de a scrie despre ceva nu e destul de puternic cit sa treci de la draft la text, atunci inseamna ca tu nu ai destula motivatie/inspiratie sa o faci.
    CE zici de functia „publica planificat” (adica apesi acum pe publica, dar la o data ulterioara sau, de ce nu, anticipata?)

  11. Si oare nu-i firesc sa avem pretentii tocmai de la cei mai buni? De unde nu-i, nici Dumnezeu nu cere, dar de unde e, mai vrem.

    Drafturile mele nu-s texte, sunt niste scrijelituri. Am ramas de dincolo cu obisnuinta de a le vedea pe toate, intregi, cand intram logata. Uneori imi erau de folos, erau scantei pentru deslusiri noi.

Lasă un răspuns

