cu degetele in aer

se intampla sa deschid pagina asta si sa nu scriu pe ea. atunci imi imaginez alti oameni care nu scriu pe bloguri, doar se uita asa si isi inchipuie alti oameni care stau. bineinteles ca ei nu seamana cu cei din realitate, dar eu tot le spun in gand: esti ca o pagina deschisa. pe pagina ta nu scrie nimic.

7 responses to “cu degetele in aer

  1. eu tot deschid comentariile astea si nu scriu nimic, vad ca nici altii, acum sunt singura ca am fost mai multi.

    niste comentatori inutili :))) si dragi, nu? daaaa.

  2. dar fanii tai cei fideli deschid in fiecare zi sa vada ce-ai mai scris….🙂

  3. Si draci, dragii, Did. VarcolaGii de sub luna asta portocalie.🙂

    Lolli, degetele in aer cinci minute! Auzi la ea, fani. Numai brandurile au fani, eu am doar cititori misto si rabdatori.🙂

    Hugs!

  4. Ca de fiecare data, cand citesc ce scriu altii, simt ca am multe de spus… ca sunt ironii sau laude sau poate cateodata doar ganduri… mi-e greu. Recunosc. Nu pot pune in cuvinte tot ce-i inauntrul meu. Imi pare rau cateodata. Cateodata in schimb ma imbat cu gandul „lucefarului” nemuritor si rece.

    Asa este. Pentru tine sunt o pagina deschisa. Asa m-am simtit cel putin. Multumesc.

  5. 🙂 Pagina deschisa de luni dimineata, zice si Sting:

    „Monday, I could wait ‘till Tuesday
    If I make up my mind
    Wednesday would be fine, Thursday’s on my mind
    Friday’d give me time, Saturday could wait
    But Sunday’d be too late”

  6. @perpetuumm

    He he he… mi-am facut blog!!
    Nu acopar foarte multe deocamdata dar daca ai placerea si curiozitatea…

    http://www.sting.weblog.ro

  7. Oho, de luni. Sa fie intr-un ceas bun!

Lasă un răspuns

