Despre omul care greseste intruna: asa e el, trebuie inteles si acceptat ca atare.
Despre omul care greseste o data: ce ticalos!

24 responses to “

  1. sub o forma sau alta cred ca m-am lovit de faza asta cand eram mica, aia care luau doar 4 si 5 asa erau ei, eu cand luam o data pe secol un 8 eram o nenorocita. :)))

    acu serios vorbind, chiar asa este. cum ai zis tu, adica. dar eu tot ticaloasa mi-as dori sa fiu in ecuatia asta.😀

  2. aa..vai!
    (emoticon care scutura din cap)

  3. Chiar, Didule, cred ca „nenorocit” e mai potrivit decat „ticalos”, le cuprinde pe toate: neatent, egoist, murdar, meschin, ipocrit, curva, isteric, paranoic, hot, razbunator, las, mincinos, neserios, etc, etc, etc… cummplit!

    Colturin… iar?
    🙂

  4. a, nu nunu…eu nuuu😛

    (….ploua mai Umm)

  5. Ploaia asta umple paharul (eram la tine pe blog, dara). Dar, dupa o saptamana de plouat, ne vom obisnui cu vremea si vom zice impaciuitor: asa e ea, asta avem, asta iubim. Si cand se va insenina pentru o zi, ah, ce recunoscatori vom fi!🙂

  6. mmm…maybe tomorrow🙂

  7. ahaa…pahare umplute cu `apa de ploaie`. La asta nu ma gandisem!

  8. Dar acum depinde daca-i ploaie scurta de vara, cu bulbuci, dar racoritoare si binevenita, sau ploaie mocaneasca. Ploi slabe, pe arii extinse, ori ploi grase care cad doar pe capul tau. :))

    (mmm-urile alea de pe fundal mi-au incalcit neuronii cateva luni)

  9. pentru ca celor care gresesc mereu nu le incredintam lucruri importante. iar de la ceilalti avem pretentii uitand ca sunt oameni. ca si noi

  10. ticalos,ticalos da-i de/al nostru. asa avem noi,natia asta,mare intelegere si acceptare ptr. ticalosi si sictir cat cuprinde ptr.ceilalti. deh! defect de caracter.
    salut //umm!

  11. Da, Lolli, da’ drept e? Ca celui care „greseste” mereu nimeni nu-i mai spune nimic, de frica sa nu si-l urce in cap, iar el crede ca anormalul lui e normal si doarme linistit. Ba, mai mult, viseaza frumos cum o sa mai „greseasca” el si maine.

    Oaga, tot caruciorul de butelii cu girofar si winamp ne salveaza din filmul asta cu Vacanta mare.

  12. pai treaba sta asa:

    cei care gresesc mereu sunt niste „intelesi”, iar cei care gresesc doar odata, niste „priceputi”😛

  13. aaaaaaa! esc!!!!!!iar te/ai ascuns? offf! da domne //te rog//si mie link sa cetesc.:)

  14. oagamaga Spune: Parerea ta asteapta sa fie OK

    aprilie 16, 2008 at 10:24 am
    cum adica mah!?
    umm! ce-i bre aici?

  15. eu gresesc mmai mmereu , ce sa si fac🙂 ma intelegi, uhmm…m?

  16. benchmarkingul, bată-l vina. ce să-i faci, judecăm mereu după puncte de referinţă. „totul e relativ”.

    în altă ordine de idei, nu mai ştiam adresa aceasta, aşa că am tastat la întâmplare

    http://ummagumma.wordpress.com

    în primul moment n-am ştiut ce să cred🙂

  17. nimeni nu greseste doar o data.

  18. Esc, Esc, E_SCumpa o singura greseala, dincolo (la alea multe) e mai ieftin. ESChepsis, unii stiu reteta, fericitii.🙂

    Oaga, te-am gasit la spam si te-am eliberat. Vezi, pana si wordpressul ii tine partea domnului de mai sus. :))

    Ingereaso, eu te inteleg, dar abia dupa ce ma ratzoiesc la tine.😀 (ratz-ratz!)

    Timidus, ummagumma went mobile, dada. :)) Pana si eu m-am cautat odata acolo, dar a fost doar o data si n-am stiut decat eu, asa ca mi-am trecut cu vederea greseala.🙂

    Impresii, ma refer la repetarea aceleiasi greseli, cu aceiasi oameni sau intre aceleasi repere. In rest, da, la oameni si situatii noi, greseli noi, pana te dumiresti ce si cum.

  19. Nunu, mac-mac e pentru impacare.

  20. Ai si solutii, sau doar remarci ca un cetatean? Ce faci cand le-ai bifat pe toate – ipocrit, isteric, paranoic, las, razbunator etc, te sinucizi? Ca scuzele parca-s pe undeva pe strada bunelor intentii si atat. Ce faci? A, stai. Stiu. Te bucuri. Esti un tampit fara inima si tocmai ai aflat.

  21. Hei, what a surprise!
    Solutii n-am, Nes, dar ma gandesc ca poate nu le-oi fi bifat si tu pe toate in acelasi loc, atunci pana si mama Omida s-ar lasa de meserie.

  22. A, de bifat le-am bifat in timp, cu sudoarea fruntii :)) dar m-am regasit prea bine in personajul tau. E ca atunci cand brusc iti dai seama cat de tare ai vrea sa fii altundeva. Altcineva.
    Haide, s-auzim (si) de bine!

  23. Asa sa fie, Nes, asa sa fie.

Lasă un răspuns

