weekend

In loc de aglomeratia cu muzici, in legatura cu care am facut planuri toata saptamana, am ales pana la urma muntele. Am respirat AER. Trei zanute se jucau printre papadii.

– Hai sa mergem.
– Unde mergem, Umma?
– Sa fotografiem lumea.
– Si daca ne ratacim?
– Vom spune ca suntem in aventura si va fi frumos.

A fost replica potrivita. Mergem in aventura, mergem in aventura, strigau zanutele. Pe data am devenit toti personaje de poveste, pana la stanca am fost sirene, pana la pomul cu scara ne-a atacat castorul hotoman, care voia sa ne fure pozele din aparat, dar ne-a salvat Scooby Doo inainte de a ajunge la pod, iar apoi, de oboseala, ne-am transformat in pisicile aristocrate. Am reusit sa-l eliberam pe Scooby din ghearele si coltii lui O’Maley si ne-am consumat energia negativa aruncand pietre in raul pe fundul caruia salasuieste meduza malefica.

– Si acum, daca a trecut aventura, putem sa ne desratacim?

4 responses to “weekend

  1. Puteti, dar ar fi pacat🙂

  2. Nu e asta mersul firesc al lucrurilor si oamenilor? Ne ratacim, ne desratacim, ne re, ne des…

  3. Munteeeee ….aer!!!

Lasă un răspuns

