Gargarite

In curand iti vor iesi gargarite din pori, Su-ni-do, ti se vor rostogoli pe burta, pe genunchi, pe glezne, iti vor croi esarfa lunga, rasucita, pana in iarba inalta. Te voi numi din nou Duiosie, asta e cuvantul care mi te-a inventat. Opt gargarite, opt emoticoane interzise, opt ore de somn. Duiosie, nu incrancenare. Apoi jumatate din tine se va colora in rosu, va zbura departe. Cealalta jumatate voi fi eu, voi ramane sa-ti cant gargarita-rita…, din ce in ce mai pierdut, mai absent, mai egoist. Tu vei rade acolo, rosu, in departele tau, eu imi voi lasa verde unghiile sa creasca aici, in departele meu.

13 responses to “Gargarite

  1. gargarita-rita
    zboara`n poienita
    unde vei zbura
    acolo …

    (aici completeaza fiecare dupa dorinta, dupa putinta sau dupa rimma. cu sau fara rimmelare)

  2. unde vei zbura / acolo vei sucomba.
    dar ca semn ca eu te iub, / iti pun poza pe you tube. :))

  3. Sa ne acopere gargaritele nasul, ochii, bratele…🙂

  4. Nasul, nu, inbratele, da.
    Ochii, mai… „vedem”.🙂

  5. eu pot sa vreau si ochii? te rog! mai vreau sa uit putin…

  6. Sa uiti sa te (mai) uiti, da. Dar tocmai asa iti incarci ochii de dorinta, iar data viitoare ii vei tine mult mai deschisi. Sau poate iti vor creste chiar ochi noi si virgini. Iti dai seama ce multe gargarite iti vor trebui ca sa-i acoperi pe toti?🙂

  7. In zborul lor dupa legea retourului si a bernoullilui, sa apara curenti falfaitori de pagini vechi de caietzel?

  8. Acum vad ca falfaie curentii (d)in paginile caietului de fizica, n-am mai auzit de Bernoulli de ha-haaaa… preocuparea pentru echilibrul de azi numeasca-se madlena lui Bernoulli, pentru ca trebuia sa poarte un nume.

    Legea retourului blogaresc voiesc!🙂

  9. Sa fie vreun mmmit?boomerang?altceva?

  10. Boommerang cu insemnari faine, care sa provoace mintea si sa creeze stari, e un mmmit? Or is it the sUmmit of my idea(l) of blogging?🙂

Lasă un răspuns

