Deci asa

Ma gandeam ba la Mexic, ba la Japonia, pretul e cam tot ala si nu pot sa le aleg pe amandoua decat in minte, de-adevaratelea nu. Asa ca un prieten plecat de mult timp prin tot felul de strainatati a simtit momentul de panica si a sunat. Pe unde mai esti, prin negrele strainat… ? Nu, in albele. Unde, ma? La Polul Nord. Tiii. Asa ca s-ar putea, s-ar putea, s-ar putea ca viitoarele poze din concediu sa fie cu mult alb.

Bine, nu e chiar Polul Nord, e Islanda. Stiu deja si un banc:

– Ce faci daca te ratacesti in padurile din Islanda?

– Te ridici in picioare.

Acum inteleg de ce ascult Bjork de doua zile. Si „Dupa melci” de vreo  patru, dar asta face parte din alta insemnare minunata si plina de invataminte.

26 responses to “Deci asa

  1. si uite-asa ai inventat culmea anotimpurilor. Sa fugi iarna dupa vara si vara dupa iarna :)) Ce culoare aveau ghetutele alea? albastre?

  2. cate lucruri stii despre Islanda… era un film, The girl in the cafe…
    ma iei si pe mine in buzunar?

  3. :)) Albastre, ing.
    Gandind ing_in_ereste, ar trebui sa fie clar: ori alba, ori e neagra. Ca alba-neagra e pacalicioasa.

    Alma, un banc mic pentru omenire e un pas mare pentru mine intru cunoasterea… ma rog. :)) Nu stiu daca stiu filmul, dar te iau cu mine din solidaritate de zodie.😀

  4. dap, Islanda chiar e de vazut.🙂
    Locuri unde ziua e noapte si noaptea zi…..anotimpuri altfel. Mda.

  5. Problema e ca nu poti sa vezi ziua si noaptea in acelasi sejur, trebuie sa te mai duci o data.🙂

  6. adica o sa ma calci in picioare, eventual o sa ma tratezi cu fundul. nu se face!😛

  7. :))
    Dar o sa ai parte de un cor al ursuletilor polari melomani (care mor de frig si s-ar putea sa te urasca pentru asta).

  8. nu ti dau voie sa mergi la polul nord.
    te ai dus la roger, deja imi mananci visele.

  9. umm, daca tot ai drum pe la pol, vezi cum faci sa te intalnesti cu perma. nevoie de rezerve proaspete de helas. de primavara

  10. Aveau culoare albastre am spus? Rusinica sa imi fie🙂 merg sa scriu de 100 de ori pe tabla, ghetutele albastre aveau culoarea albastra😀
    Alb/negru poate fi sarea si piperul🙂 Ma pacalesti?

  11. eu vreau Mexic… dar mai am pana ajung acolo – nu ca ar interesa pe cineva ce visez eu, dar asa mi-a venit: sa va spun!

  12. Panterr :))
    Si am vazut si casa lui David, rusine mie! Dar tu de ce te-ai dus pe Podul Londrei, huh?

    Viciu, asta e comanda ferma pentru binele blogosferei. Inghetata de helas, nu oricum.

    Ing, cine, eu? Nici macar de 1 aprilie. :))

  13. Rus, Quetzalcoatl e fascinant, stiu.🙂

  14. Umm, sa-ti dau adresa mea, ca n-am nicio ilustrata adevarata din Islanda😀
    (mi-a placut bancul)

  15. Aha, poftesti poze facute pe burta, prin padurile islandeze. Sadico, vrei sa racesc. :))

  16. lasa ca e vreo 3-1 pentru tine.😛

  17. Dar am si mai multi ani decat tine. E ca si cu blogurile, ai vazut cum voia anistoica mii de stelute din prima luna. :))

  18. :))) bine mai, atunci du-te. inseamna ca o sa ajung si eu la un moment dat.
    dar te rog sa traiesti fro 200 de ani ca sa am timp sa te egalez.

  19. n-am indraznit, ceream ceva mai modest, dar daca vad ca nu te supara (prea tare) perspectiva, chiar poftesc:))
    sa-mi spui cind sa-ti trimit adresa😀

  20. 200, did? De ce ma injuri, ma? :))

    Lali, si daca nici pe tine n-o sa te deranjeze ca nu vezi casa lui Bjork din cauza copacilor din padurea verde… :))
    Adresa o stiu deja, are si categorie separata, d’oh.

  21. beeeei…da e frig acolo!

  22. oare va dati seama macar acum, in al 10:49-lea ceas cat am putut eu sa ma revars in „peace” peste topurile si miile voastre de stelute?!
    oare iti dai seama unde ti-e locul si cat de caraghioasa/caragiosi ati fost…sunteti, pastrand astfel de comentarii in arhivele voastre, cimpanZEILOR.

Lasă un răspuns

