La pas

Asta e ce numesc eu aer moale. E aerul cel mai bun pentru plimbarea prin intuneric, nu e nici rece, nici cald. Tanjesc dupa el in lunile cu r si ma bucur cand il gasesc inainte de mai, dau peste el brrrusc, intr-o noapte, si mi-l daruiesc, si ma daruiesc. Patrund in el, dar nu-l tai, e ca si cum si-ar potrivi pasul dupa al meu, ca si cum am intra impreuna intr-o poveste care nici nu conteaza ca se va termina, pentru ca e atat de bine acolo, atat de bine. Binele sta tocmai in inaintare. Binele sta, noi pasim.

7 responses to “La pas

  1. şi respirăm ca şi cum n-am face-o, înăuntrul şi înafarăl plămînilor au aceeaşi temperatură şi consistenţă şi consecvenţă – şi întunericul tace, mărunţel, ca să nu încurce păşitul nostru, mai şchiopătat sau mai cursiv, în bine. înspre bine.

  2. Ce frumos, Mack.🙂

    Si aerul asta, aerul asta intunericit hraneste atatia flamanzi…

  3. 🙂
    plus nesătui. nesătui din toate ţările, uniţi-vă!

  4. Ba sa nu se uneasca, sa ramana cu aerul lor si cu iluzia ca e doar pentru ei.🙂

  5. da…da…aer moale🙂

  6. Pingback: b8787nhu » Blog Archive » absolutely f…ing brilliant

Lasă un răspuns

